Gå til innhold

ANMELDELSE: Quantum Break


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper at Remedy lager et nytt max payne spill........:)

 

Remedy solgte Max Payne rettighetene til Rockstar. Max Payne 3 er laget av Rockstar og ikke Remedy og føles derfor mer som GTA ( coverbased shooter ) enn Max Payne 1 og 2( fortsatt kanonbra spill).

 

Håper Rockstar derimot lager ett nytt Max Payne i framtiden(,men Red Dead 2 først ) og at nu så har Remedy begynt å jobbe med Alan Wake 2.

Lenke til kommentar

Blir fyrverkeri med DirectX 12!

Her selger man en gigantisk stinkende kuruke til blodpris, med helt sinnsyke systemkrav som ikke hører hjemme noen steder. 980Ti klarer ikke engang å dra spillet i 1080p, med mindre man er villig til å synke ned til XOne nivå.

Spillet er ikke akkurat imponerende visuelt sett heller.

Lurer virkelig på hva Microsoft har tenkt på her(?) Flott måte å få ignorante gamere til å velge søppelkonsollen dems fremfor PC, siden ikke engang en PC til 20.000,- klarer å dra møkka.

UWP og DirectX 12 *klapp klapp*

 

La merke til noen i kommentarfeltet ovenfor nærmest gjør narr av folk som liker å se andre spille.

Vennligst forklar meg forskjellen på det og f.eks. se andre spille fotball?

Huff skjønner meg ikke på folk som ser på filmer, det er jo mye bedre å være skuespiller selv.

Sagflis.

 

I en tid hvor ordet "demo" nesten ikke eksisterer i spillindustrien, så er Youtube og/eller Twitch gull verdt. Har spart meg for tusener av kroner, og jeg tør å påstå at det har det gjort for samtlige her inne også.

Lenke til kommentar

*snip*

 

La merke til noen i kommentarfeltet ovenfor nærmest gjør narr av folk som liker å se andre spille.

Vennligst forklar meg forskjellen på det og f.eks. se andre spille fotball?

Huff skjønner meg ikke på folk som ser på filmer, det er jo mye bedre å være skuespiller selv.

Sagflis.

 

I en tid hvor ordet "demo" nesten ikke eksisterer i spillindustrien, så er Youtube og/eller Twitch gull verdt. Har spart meg for tusener av kroner, og jeg tør å påstå at det har det gjort for samtlige her inne også.

 

Vel, nå var det vel snakk om å se spillet via stream kontra å spille det selv.

Jeg tror de fleste fotballspillere ikke ville nøyd seg med å se kampen på TV hvis de kunne spilt selv?

 

Den samme analogien kan jo brukes om skuespillere også hvis den brukes i riktig kontekst og ikke slik du fremstiller det.

 

Tror nok ikke noen er uenige med at det er veldig greit å ha muligheten til å se et spill via stream før man kjøper det, men folk er nok veldig uenige i at en stream ERSTATTER det å spille. Apples and oranges, etc.

Lenke til kommentar

Hadde ikke folk skrevet om spillet så hadde ingen med Win10 vist at det faktisk var pc spill engang på Win10 Store. Måtte sjekke storen for å dobbelsjekke at Quantum faktisk var der, vanskelig å finne faktisk.  Veldig feilslått strategi egentlig. Steam er og forblir størst, det er ikke bare der alle spillene faktisk er men det er et community rundt det også. Windows Storen er bare en enkel kjøpeside så å ha spill kun der fungerer ikke. Origin overlever knapt med sine Battlefield spill og Fifa, thats it. Alt annet er Steam totalt overlegent.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Hadde ikke folk skrevet om spillet så hadde ingen med Win10 vist at det faktisk var pc spill engang på Win10 Store. Måtte sjekke storen for å dobbelsjekke at Quantum faktisk var der, vanskelig å finne faktisk.  Veldig feilslått strategi egentlig. Steam er og forblir størst, det er ikke bare der alle spillene faktisk er men det er et community rundt det også. Windows Storen er bare en enkel kjøpeside så å ha spill kun der fungerer ikke. Origin overlever knapt med sine Battlefield spill og Fifa, thats it. Alt annet er Steam totalt overlegent.

Ja, blir litt som å selge et spill eksklusivt gjennom Narvesen. Det er ikke dit jeg stikker for å sjekke om det har kommet nye spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...