Gå til innhold

Hvordan overklokke et skjermkort


Anbefalte innlegg

ja.det kjøleren var ganske vanskelig og få av.den er festet med noe gult rart noe som jeg ikke vet  hva er..du må bare bruke muskler så kommer den nok av.

har AS3 og vannkjøling på mitt

Den er festet med noen svarte klips på baksiden, men jeg har fjernet disse. hva henger den på da? Det er vel ikke brukt termisk lim?

det er en form for lim som henger ganske bra,men det går fint ann og få den av.

må bare vri kjøleribben av mens du drar.

det som er det største problemet er og få vekk en limen som henger på core og kjøleribben.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke mulig å vri den hvis ikke jeg fjerner de svarte festene helt, og da tror jeg ikke at det er mulig å få den på igjen. Skulle bare bytte ut thermal pad-greien med et lag med AS5.

jo.det funker.har gjort det selv.knip på de svarte festene sånn at de forsvinner litt inn i hullet.så vrir du kjøleribben av.

Lenke til kommentar
ahh mitt radeon 9800 pro 128mb kan så å si så vidt overklokkes..

 

orginalt e det 378/338 kan klokkes til  425/458 så komemr det artifacts .. grrrr :devil:

 

 

kanskje flashe bios en på skjermkortet så hjelper det ? elelr teste omega driverne..  :cry:

ville prøvd omegadrivere. :thumbs:

:grin: Jaaa... så fixe noe bios saker.. ;)

Lenke til kommentar
Tror ikke Hynix 3,3ns er den beste klokkeren, men du kan jo alltids prøve å flashe. De det først og fremst hjelper for er gjerne de som har flashet, feks. til Warp11-bios for å åpne kortet for klokking, men biosen er for en annen type ram enn det de har.

Har Warp11 bios, men ræva minne.. Hvilken bios skulle jeg flashe, har du link? ellers kan du sende den til meg, [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...