Gå til innhold

Sommer-OL 2016 - Den store tråden


Anbefalte innlegg

Britene dominerer som ventet banesyklingen:

- Gull og verdensrekord, forfølgelsesritt for lag (både i herre- og dameklassen!)

- Sølv i Keirin for kvinner

- Begge finalistene i sprint for menn (begge satte ny olympisk rekord i kvalifiseringen)

- Gull i lagsprint for menn (olympisk rekord)

 

De har altså tatt gull i alle øvelsene hittil bortsett fra Keirin for kvinner (sølv) og lagsprint for kvinner (deltok ikke)!

Endret av ilPrincipino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk norsk er det å ikke glede seg om andres prestasjon. Flott med bronse! Husker i forrige OL da Montenegro fikk sølv i håndball og jublet mere enn Norge som fikk gull. Han Berget har hatt mange problemer i tidligere OL og jeg unner han bronse. Bra jobbet Berget!

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Skivebom...

Typisk norsk er det å ikke glede seg om andres prestasjon.

Ser ut som jeg har blitt litt for Amerikansk etter noen år her borte. Han skal få lov til å være happy med bronsen, om det var det som var målet hans. Problemet mitt er at Nordmenn virker å være fornøyd med bronsemedaljer. Det er ikke jeg. Ingen husker de som vinner bronsemedaljer, og ingen husker hvor mange bronsemedaljer Michael Phelps har fks. Det er gullmedaljene folk snakker om, og der har vi fremdeles ingen.

 

Derfor syns jeg det er superkleint når han går ut og sier at dette er som å vinne gull. Leste i går noen som havnet på 47. plass eller noe sånt, og var fornøyd med det også. Det blir for dumt. Sorry.

Lenke til kommentar

Dægern. Det var et snevert syn.

 

Hvis man ikke kan juble over en overraskende bronse er ting gått litt langt. Han sa forøvrig også følgende: jeg har jo enda noe å jobbe mot. Er ikke på toppen! Han sier heller ikke at det er som å vinne gull. Men som å vinne gull for han. Vesentlig forskjell.

 

Og 47 plass? Aner ikke hva det er snakk om, men hadde eg vært 47 beste i verden i noe hadde eg syns det var allright.

 

Og en debut? En ung deltaker? Skal ikke få være fornøyd med noe slikt?

 

At du orker å være arsenal supporter er forøvrig utenfor enhver fatteevne hos meg hvertfall :p

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...