Gå til innhold

Sommer-OL 2016 - Den store tråden


Anbefalte innlegg

Er jo ikke usportslig, men allikevel en soleklar disk.

 

Og det innrømte de. Men enig i å avfeie usportslig. Det gjorde briten og.

 

Litt bråkjekke rett etter løpet, men da hadde de ikke sett det sjøl. Og mye adrenalin.

 

Men eg syns de hadde hatt godt av å tone ned litt tonen. Se tjener absolutt intet på det. Ikke sponsorer heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså herregud, for en jævla skam dette OL er. Dette er ikke en kommentar til Ingebrigtsen-avgjørelsen, den har jeg ingenting imot.

 

Tekniske problemer i hue og ræva, flytting av øvelser på kort varsel og gud vet hva. Ikke klarer de fylle stadion, og det publikummet som faktisk dukker opp er noen usportslige rævhol. Man buer ikke under OL!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså herregud, for en jævla skam dette OL er. Dette er ikke en kommentar til Ingebrigtsen-avgjørelsen, den har jeg ingenting imot.

 

Tekniske problemer i hue og ræva, flytting av øvelser på kort varsel og gud vet hva. Ikke klarer de fylle stadion, og det publikummet som faktisk dukker opp er noen usportslige rævhol. Man buer ikke under OL!

 

Enig i det du skriver her. Vil bare påpeke at ikke alle i publikum skal ha skylden for det mange blant dem gjør. Der nest vil jeg legge til en og annen mildt sagt merkelige dommeravgjørelse. Snakker vi bestikkelser eller medlem av et eller annet blinde- og svaksyntforbund ...?

Endret av 96abrevs
Lenke til kommentar

Altså, det er tydelig at jentene på landslaget nå har klippekort. Det er samme gamle kjerringene som har spilt i flere år.

 

Noen ganger preker du veldig tull syns jeg :(  Jeg tror Helgeir Tordarson er bra flink til å ta ut de beste spillerne?

De vinner og vinner og vinner og vinner .. Kanskje du har noen enda vassere kandidater på handa, ingenting ville vært bedre :)

 

(ps. skrev sikkert navnet på treneren feil, men klarer aldri huske det helt og gidder ikke søke det opp )

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Ikke alle gjør det like bra. Dårlig eksempel med å trekke inn Grimi som spilte der på 90-tallet.

 

Riegelhuth? Når skal hun legge opp? Fortsetter og fortsetter selv om hun er dritdårlig. Hvor mange mål har hun tatt i OL så langt? 2?

 

Kurtovic? Jeez.

 

Spar meg. Forandringer fryder. Kanskje bytte ut de som suger og få innpå noen enda bedre? Bare fordi et lag vinner betyr ikke det at alle på laget er like gode ;)

Lenke til kommentar

Ikke alle gjør det like bra. Dårlig eksempel med å trekke inn Grimi som spilte der på 90-tallet.

 

Riegelhuth? Når skal hun legge opp? Fortsetter og fortsetter selv om hun er dritdårlig. Hvor mange mål har hun tatt i OL så langt? 2?

 

Kurtovic? Jeez.

 

Spar meg. Forandringer fryder. Kanskje bytte ut de som suger og få innpå noen enda bedre? Bare fordi et lag vinner betyr ikke det at alle på laget er like gode ;)

 

Ta Heidi Løke da, hun er 33.. Camilla Herrem blir 30 i år. De er jo elendige.... Kjempe dårlig eksempel å bruke Grini, enig.. Tross alt den som har flest mål på landslaget. Sorry, skal ikke gjenta seg.

 

Riegelhuth er 32, har 265 landskamper og 952mål i følge wiki. Er det dårlig? 

 

God taktikk å kvitte seg med erfarne og gode spillere til fordel for unge urutta spillere  :thumbup: Du kan jo ta en telefon til Thorir, han vil nok sette pris på anbefalingen din i forkant av nattens kamp! 

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Hun som var med i Em/VM i vinter var da ikke så halvgæli. Stine Skogrand eller noe slikt?

 

Et eksempel på at det ikke er så lurt slippe ungfolene løs er denne Arntzen. Fryktelig spiller.

 

Var vel også et stortalent med i forrige mesterskap som var helt elendig. Så dårlig at hun ble sendt hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...