Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

PUA funker. Dette er et bevis


Anbefalte innlegg

Dette er sannsynligvis en oppvisning i bortkastet tid, men siden jeg har litt tid å kaste bort; hvorfor ikke ...

 

 Til poenget; Jeg gjorde en del negs på denne jenta, som jeg ikke er så veldig interessert i. Ligger sikkert på en 6 i skalaen, men hun føler seg som høyere, ihvertfall slik hun uttrykker. 

 

...og allerede her driter du på leggen. Du får trøste deg med at du ikke er alene. 

 

La meg forklare; Negs, som forøvrig er blitt saftig akterutseilt av nyere materiale, er ment å brukes maks et par-tre ganger før man viser seg som en normal person. Logikken bak er at damer er vant med at menn konstant sikler etter de, og når man "negger" skal dette vise aktiv uinteresse/likegyldighet og trigge interesse fra hennes side fordi man er annerledes og ikke oppfører seg som en siklende idiot. Det er lett å dra det for langt, og mange bommer stygt på bruken av negs. Kort oppsummert så er du i bunn og grunn bare et rasshøl hvis du fyrer av negs støtt og stadig, og i tillegg et idiotisk rasshøl siden du ikke har forstått hva som ligger til grunn. 

 

Dette er forøvrig en av grunnene til at jeg har problemer med Mystery Method (som er opphavet til "negs"), siden det underliggende premisset er at man er mindre verdt og må dra dama ned istedenfor å dra seg selv opp. 

 

 

Da sa han tullete at jeg skulle kalle henne det foran henne, og jeg gjorde det. Hun reagerte selvfølgelig og jeg skyldte med en gang på min kamerat.

 

Så du er ikke bare et rasshøl, du har heller ikke ryggrad nok til å stå for egne valg og skylder på kompisene dine istedet. Det er litt femåring som har fått tak i fars verktøykasse og herpa en vegg fordi han ikke helt skjønner hvordan ting fungerer over det hele. Det å kalle folk feite er forøvrig ikke en neg, men en helt vanlig fornærmelse. Dette viser også at du ikke helt har forstått hva en neg faktisk er, og bruker det som unnskyldning for å være en dust. 

 

Noen dager senere var hun blitt syk og sa hun hadde vondti  hodet, gått opp i vekt osv. FØRSTE TEGN.

 

 

Jeg er litt bekymret for svaret, men jeg spør likevel - første tegn på hva da?

 

 

Etterhvert begynte å jeg å gi noen negs her og der, var en gang i venneflokken hvor jeg sa til vennina; "pleier vennina di alti å skryte så mye?" foran henne mens hun skrøt.

 

Dette er ikke en neg.

 

 

Julien Blanc er mitt forbilde. Søk han opp.

 

Been there, done that. RSD og Owen Cook (eller "Tyler Durden" om du vil) startet riktignok som en Mystery-kloning, men de forlot rutinebasert sjekking (og dermed negs) til fordel for "naturlig" sjekking da de slapp Foundations for snaue ti år siden, så hvor du har fått "negs" fra må i såfall fuglene vite. 

 

 

Hvis du har ekstremt dårlig selvtillitt så tror jeg ikke på historien din om at du slang ut "negs" her og der.

Jeg har dårlig selvtillit. Grunnen til at jeg kunne gjøre nettopp dette er fordi hun henger mye sammen med de guttene jeg henger sammen med på skolen, så på en måte kjenner jeg henne "godt". Jeg føler meg litt mer komfortabel ovenfor henne.



Anonymous poster hash: f7ef9...852

 

 

Som en kommentar fra sidelinja så kan man faktisk gjøre ganske mye hvis man får verktøy og en person man oppfatter som en autoritet på området sier at dette kommer til å virke. Så det er ikke usannsynlig at OP har gjort det han påstår til tross for dårlig selvtillit.

 

 

Meg selv funker ikke.

 

Jeg syns du sa du hadde dårlig selvtillit. 

 

For å utbrodere - hvis du har dårlig selvtillit så er du ikke "deg selv," fordi frykt og negative tanke- og handlingsmønstre styrer deg. Derfor foretrekker jeg heller "vær ditt beste selv," fordi det gir mindre rom for sånne feiltolkninger. 

 

 

 

Jeg har i løpet av mine tre år på vgs prøvd å være snill mot jenter, og få dem til å akseptere meg, men jeg ender alltid nedenfor.

 

Gratulerer, mora di klarte å lære deg folkeskikk. Det å være snill betyr bare at du er noen lunde skaplig oppdratt, og gir deg ingen rettigheter ut over det. Dessuten, jeg skal vedde en femmer på at du feilet fordi du hadde et underliggende motiv med snillheten din, nemlig å få aksept tilbake. Det signaliserer ganske høyt og tydelig at du ikke verdsetter deg selv og at du i verste fall låner ut ressurser du ikke har i håp om å bli akseptert av andre. Sånne folk blir gjerne slitsomme å være sammen med, fordi de hele tiden trenger bekreftelse fra andre på at de er verdt noe, og laber selvtillit gjør bare problemet verre. 

 

 

 

Jeg leste også en artikkel på si:D, at det er de slemme guttene som faktisk får damer. Gjennom min livserfaring kan jeg bekrefte dette.

 

Det stemmer at de som er "slemme" får flere damer enn de som er "snille," spesielt de som, bevisst eller ubevisst, er snille for å komme i buksene på damene. De får dog damer på tross av at de er slemme, fordi de også demonstrerer andre kvaliteter som faktisk er tiltrekkende. Jeg kan nevne ting som god selvtillit, lederegenskaper og et minimum av sosiale antenner, at de har litt "gi faen"-holdning og ikke bryr seg så hardt om hva andre tenker om de, og at de har erfart at det er flere jenter der ute og at verden ikke går under om de ikke får jenta de står og snakker med for øyeblikket. Dette gjør at de er avslappet og ikke gir fra seg den desperate vibben "snille" gutter gjerne oser av, og som er en av de større faktorene når det gjelder å (ikke) få seg dame. Er du en dust så teller det faktisk negativt, men de andre egenskapene veier ofte opp for det og totalresultatet er at de får flere damer. 

 

 

 

Det er de som tørr å si dumme ting til jenta

 

Riktig. Eller rettere sagt, de er genuine og bryr seg ikke om det er "riktig" å si eller ikke.

 

de som tørr å rakke henne ned.

 

... og der tryna du.

 

 

 

Hva så om jeg rakker ned jenta? Det er nesten som om hun fortjener det, spessielt alle de 10erne der ute.

 

Så, i et forsøk på å sette ting i litt perspektiv så vil du få jenter til å føle seg like jævlige som du har følt deg de siste tre årene, i håp om at resultatet skal bli mer fitte. For ikke å snakke om at sånne som deg skaper de samme problemene for nestemann i rekka. Alt fordi du er butthurt og lar egoet styre ...

 

 alt det jeg har gått gjennom.

 

Rettelse: Alt du har latt deg selv gå gjennom. Hvis du tenker riktig hardt etter så vil du finne at alle disse tingene du har gått gjennom har en fellesnevner - deg. Det betyr også at du kan velge hvordan du vil la disse hendelsene påvirke deg, og du valgte tydeligvis den verst tenkelige tolkningen og holdt deg til den. 

 

Og bare fordi jeg kan - hvis jeg skulle "ta igjen" for all dritten jeg har gått gjennom hadde jeg vært pensjonist før jeg ble ferdig. Det eneste som hjelper i lengden er å kaste tanken om at verden skylder deg noe på dør og bygge opp et solid fundament fra begynnelsen. Verden skylder deg ikke en skit, og du ender i samme smørja som jeg nevner litt lengre ned, nemlig at du forsøker å kontrollere verden. Og det gikk jo så bra da du forsøkte med snillhet, ikke sant?

 

 

*snip*

God utdanning ;check /under arbeid

Fit; på god vei

 

PUA hjelper meg å få kontroll over noe jeg aldri har hatt kontroll over eller forstått. Jeg er ikke interessert i et langvarig forhold, bare kontroll over disse vannskelige/uforståelige menneskene. Nesten underlige. Aldri forstått meg på dem.

 

Hvilken erfaring har du fra dette feltet, altså PUA? Kan like gjerne kalle det en ferdighet.

 

Du glemte behendig å kommentere det andre han nevnte, som "å bli den beste versjonen av deg som er mulig." Det er det "PUA" handler om, ikke å gjemme seg bak negs og teknikker uten å gjøre noe med de bakenforliggende årsakene. Da vil suksessen din flate ut rimelig kjapt, og du blir sannsynligvis sittende igjen som en bitter og ensom mann. 

 

Kontroll er forresten noe du sannsynligvis aldri vil få, med mindre du beveger deg inn på sosiopat-territorium, og å prøve ender bare som en oppvisning i bortkastet tid. For å forsøke å gi litt perspektiv igjen - du forsøkte jo i bunn og grunn å kontrollere de med snillhet i tre år, og se hvor langt du kom med det. Du har riktignok skiftet fra snill til slem, men bortsett fra det er det ca samme greia. Dog, lykke til. Du kommer sannsynligvis til å trenge det.

 

 

 

Men likevel, så følte jeg at hun begynte faktisk å le mer av vitsene mine, når vi var tilstede sammen.

 

http://www.psykologibloggen.no/?p=2006

 

 

 

men å bruke alle 10erne og gi dem tilbake for mine opplevelser.

 

Jeg kjenner en del "10ere", og de er like utsatt for dårlig selvtillit som alle oss andre. De har riktignok vunnet det genetiske lotteriet og dermed fått en del gratis, men det er ikke akkurat som om de er en egen rase som er untatt alle påvirkningene vi andre utsettes for. På noen måter vil jeg faktisk si det er verre, siden det nærmest stilles krav til at de skal være "10ere" hele tiden, og treffer du ei på en dårlig dag kan du gjøre like stor skade på selvtilliten hennes som du gjorde på jenta du skulle prøve ut en neg på. Tygg litt på den ...

 

Piss ut. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

at det funker har vel ingen noen gang tvilt på, men det å bruke masse tid og krefter på å lære seg alt mulig rart teknikker og triks for å få damer i seng er noget spesielt.... men jeg skjønner enkelte er avhengige av det for å få de damene dem vil ha. Eller hvis man vil oppnå et så høyt antall ligg som overhodet mulig så kanskje det produserer bedre resultater sånn sett, men man skal vel være ganske motivert for å vie så mye tid til opplæring på pua for å gjøre noe sånt.... kult, tøft osv sikkert.... idk... folk får vel gjøre som dem vil, og akseptere at andre ikke er interessert... 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Dette er noko av det mest patetiske og ynkelege eg har lese. Eg kjenner sinna-Teitgutt komme fram når eg leser sånt ureflektert vås. Skal du ta igjen på 10erane fordi du har dårleg sjølvtillit? Er det deira feil at du ikkje evner å sjå kor lite oppegåande du framstår. Eg meiner, med dei evnene til refleksjon og sjølvinnsikt du viser her, er det ikkje rart ting har gått skeis. Du må jobbe med deg sjølv, og drit i alt det der slem og snill-greiene. Ver deg sjølv MED sjølvtillit. Og den sjølvtilliten skal du skaffe utan å fornærme folk. Ingenting viser så dårleg sjølvtillit som å gå rundt og fornærme folk. 

Eg har heilt ålreit draget på damer i ein alder av 27 og kan vinne nokre skikkelege jackpots i blant, men eg var heller ikkje nokon don juan for 10 år sidan, då PUA med negging og denslags begynte å bli populært. Dei taktikkane du brukar er over ti år gamle, alle jenter over 20 synest dei er fullstendig patetiske og du driter deg berre ut om du trur at du kjem nokon veg med det der. Jobb med deg sjølv.

 

Då eg var 16-17 år synest eg også at alle dei med draget var slemme og at det var dumt jentene ikkje synest snille meg var drømmemannen. Når eg ser tilbake, var eg ein klein og keitete drittunge utan sjølvtillit, men det såg eg ikkje då. På sjekkemarknaden ville eg antagelegvis tenkt på dagens utgåve av meg som ein stor drittsekk, fordi eg har sjølvtillit til å vere meg sjølv også framfor fine jenter og ikkje sette dei på ein pidestal(eller slenge dritt, som du trur fungerer), men eg vil seie eg er ein langt snillare og meir godhjerta person enn såkalla niceguys. Eg forventer ikkje noko tilbake av folk og eg behandlar folk som folk. Både 10arar og 4arar. Det fungerer for å få aksept. Og av og til ordnings. Sjølvtillit, altså. Og den kjem du ikkje til å få ved å slenge dritt til folk som ikkje ber om det. Den kan du t.d. få ved å akseptere korleis ting er og arbeide konstruktivt med deg sjølv ut frå det.

 

Spar deg sjølv for det fjollete våset du driver med. Og ei anekdote om ei jente du slengte dritt til er ikkje eit bevis på at PUA er vegen å gå. Julian Blanc er forøvrig eit forbanna dårleg forbilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

at det funker har vel ingen noen gang tvilt på, men det å bruke masse tid og krefter på å lære seg alt mulig rart teknikker og triks for å få damer i seng er noget spesielt.... men jeg skjønner enkelte er avhengige av det for å få de damene dem vil ha. Eller hvis man vil oppnå et så høyt antall ligg som overhodet mulig så kanskje det produserer bedre resultater sånn sett, men man skal vel være ganske motivert for å vie så mye tid til opplæring på pua for å gjøre noe sånt.... kult, tøft osv sikkert.... idk... folk får vel gjøre som dem vil, og akseptere at andre ikke er interessert... 

Når du som gutt/mann ikke har draget på damene i 18 års alderen, så skal jeg love deg at du er motivert :lol:

 

Det finnes jo de som bare gir opp og blir innesluttede/sære og ulykkelige mennesker. Jeg synes faktisk skikkelig synd på sånne personer.

Endret av insomeseriousproblems
Lenke til kommentar

at det funker har vel ingen noen gang tvilt på, men det å bruke masse tid og krefter på å lære seg alt mulig rart teknikker og triks for å få damer i seng er noget spesielt.... men jeg skjønner enkelte er avhengige av det for å få de damene dem vil ha. Eller hvis man vil oppnå et så høyt antall ligg som overhodet mulig så kanskje det produserer bedre resultater sånn sett, men man skal vel være ganske motivert for å vie så mye tid til opplæring på pua for å gjøre noe sånt.... kult, tøft osv sikkert.... idk... folk får vel gjøre som dem vil, og akseptere at andre ikke er interessert... 

Det er ikke noe galt i å ha en hobby. Mange bruker tusenvis av timer på å spille et instument, lese fantasibøker, se film, lære seg detaljkunnskap om tur- og fiskeutstyr, sykkel, ski etc... PUA er veldig interessant, og veldig matnyttig for å lære om hvordan mennesker interagerer. I tillegg er det sosialt, og gjør det noe med selvbildet om man har lett for å få kontakt og sex med de damene "man vil". Det er vel en interesse, som alt annet forskjellige folk er interessert i. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gidde å bruke mye tid og energi på å samle på frimerker.

Lenke til kommentar

Meg selv funker ikke. Nice guy finnes ikke. Jeg har i løpet av mine tre år på vgs prøvd å være snill mot jenter, og få dem til å akseptere meg, men jeg ender alltid nedenfor. Det er som om jeg sitter å jager, mens de sitter på andre siden. De er så kompliserte, og vannskelige å forstå.

Har jeg forstått det rett hvis du går inn for å være snill og en venn med disse damene? Så... det første du gjør er å friendzone dem?

 

Hva så om jeg rakker ned jenta? Det er nesten som om hun fortjener det, spessielt alle de 10erne der ute. De skulle gjerne pusset skoene mine for den sagt skyld, alt det jeg har gått gjennom. Jeg har hatt en veldig angst for jenter. Men gjort slik folk sier; eksponer deg, likevel er det jeg som jager ...

Hvorfor skulle noen fortjene at du er slem med dem fordi de ikke er interessert i deg?

 

Nå er det min tur til å la dere knele.

Wat-Meme-Tumblr-04.jpg

Lenke til kommentar

"no one is as deaf as the man who will not listen"

Jeg gjør bare krav på det jeg har rett på. Hvis du betaler for en vare i butikken har du rett på den, på samme måte hvis jeg putter det nødvendige materiale i en kvinne, investerer i henne, har jeg rett på henne. Spessielt etter så mange år med lidelse, undertrykkelse, år hvor jeg ikke har fått det jeg har betalt for.

 

Føler jeg har mye bedre selvtillit allerede.

 

Anonymous poster hash: 8ea83...136

Lenke til kommentar

 

"no one is as deaf as the man who will not listen"

Jeg gjør bare krav på det jeg har rett på. Hvis du betaler for en vare i butikken har du rett på den, på samme måte hvis jeg putter det nødvendige materiale i en kvinne, investerer i henne, har jeg rett på henne. Spessielt etter så mange år med lidelse, undertrykkelse, år hvor jeg ikke har fått det jeg har betalt for.

 

Føler jeg har mye bedre selvtillit allerede.

 

Anonymous poster hash: 8ea83...136

 

Hør her din idiot: du har ikke krav eller rett på noen ting. At du sammenligner varer med damer er jo faktisk helt latterlig. Du høres jo ut som en liten supreme gentleman in the making. I'm out. gl TS. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"no one is as deaf as the man who will not listen"

Jeg gjør bare krav på det jeg har rett på. Hvis du betaler for en vare i butikken har du rett på den, på samme måte hvis jeg putter det nødvendige materiale i en kvinne, investerer i henne, har jeg rett på henne. Spessielt etter så mange år med lidelse, undertrykkelse, år hvor jeg ikke har fått det jeg har betalt for.

 

Føler jeg har mye bedre selvtillit allerede.

 

Anonymous poster hash: 8ea83...136

 

Hør her din idiot: du har ikke krav eller rett på noen ting. At du sammenligner varer med damer er jo faktisk helt latterlig. Du høres jo ut som en liten supreme gentleman in the making. I'm out. gl TS. 

 

Altså, for det første ingen har bedt deg eller noen av dere andre kommentere.

For det andre, grunnen til at jeg opprettet denne tråden er for de andre som sliter med sosial angst, som ikke  har"draget" er i en spiral, og vil endre seg. Denne tråden skal hjelpe dem. Den skal vise at det er mulig å forandre seg uansett hvem du er, dine erfaringer, hva du har oppnådd i livet. Du trenger bare de riktige verktøyene. Du går til noe bedre.

 

Dere som føler dere skuffet der ute. Les "the game", se videor av pick up artiser, besøk forumene, og se serien The pick up artist(DETTE ER ET HELT KLART BEVIS, 10 helt vanlig personer blir plutselig gjort om til damemagneter) .

 

Jeg lover at hvis dere legger litt arbeid i dette, er dere på vei. Ikke hør på disse menneskene på forumet her, for mange av dem har ikke engang dame, og er mer enn fornøyd med det. Du skal et stepp videre, du vil ha mer, i motsetning til de som kritiserer i dette innlegget.

 

 

Anonymous poster hash: 8ea83...136

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg gjør bare krav på det jeg har rett på. Hvis du betaler for en vare i butikken har du rett på den, på samme måte hvis jeg putter det nødvendige materiale i en kvinne, investerer i henne, har jeg rett på henne.

 

Nøyaktig hva er det du gjør når du "investerer"?

 

Jeg får henne til å jage meg, istedenfor at jeg jager henne, slik jeg har gjort mine 4 siste år.

Det er en investering å få til nettopp dette. Selvfølgelig, funker nødvendigvis ikke med alle. Men skal øke suksess rate BETRAKTELIG.

 

Anonymous poster hash: 8ea83...136

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...