Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
17 hours ago, Gunfreak said:

Alt høres jo bra ut, men med mindre det blir bra FOV gidder jeg ikke, jeg føler egentlig at mitt G2 er perfekt til det jeg bruker VR til 99% av tiden, bortsett fra FOV, jeg vil egentlig bare ha G2 med 150FOV så er jeg fornøyd en stund frem.

Den har jo en ganske heftig fordel over G2 da, og det er at den er trådløs. Dette blir nok mitt neste headsett, selv om det er Meta. 

Valve Deckard hadde jeg vurdert å importere, men det er jo umulig å si når den kommer. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Alak87 said:

Den har jo en ganske heftig fordel over G2 da, og det er at den er trådløs. Dette blir nok mitt neste headsett, selv om det er Meta. 

Valve Deckard hadde jeg vurdert å importere, men det er jo umulig å si når den kommer. 

Jeg er ikke så frelst over tråløst. Har ikke så stor plass å bevege meg på at jeg har noe problemer med å bruke kabel. Og skal man bruke tråløst på PC spilling krever det en del infrastruktur. Jeg har aldri fått tilfredsstillende bilde når jeg har brukt virtual desktop eller airlink på min Q2, selv ned WiFi 6.

Lenke til kommentar
Alak87 skrev (4 timer siden):

Problemet er at vi ikke er en del av EU, så da dekkes vi ikke.husker at Index fikk en norsk landingssted, så det er jo håp, men dette var vel 1 eller 2 år siden..

Vi er en del av EØS, så hadde de orket å bruke et par kalorier ekstra på å undersøke så hadde de sett at det nesten er like enkelt å lansere i Norge kontra andre EU-land. Irriterende at de ikke gjør det. De har jo Steam her til lands.

Lenke til kommentar

Jepp, burde ikke være vanskelig. Kanskje det er større muligheter nå som England er ute av EU? 

Håper veldig de får fikset det innen lanseringa av deres neste headsett, men er sikker på at jeg kommer til å kjøpe det uansett. Index tør jeg dessverre ikke beholde med alle usikkerhetene rundt den. 

Lenke til kommentar
4 hours ago, Alak87 said:

Jepp, burde ikke være vanskelig. Kanskje det er større muligheter nå som England er ute av EU? 

Håper veldig de får fikset det innen lanseringa av deres neste headsett, men er sikker på at jeg kommer til å kjøpe det uansett. Index tør jeg dessverre ikke beholde med alle usikkerhetene rundt den. 

Har tenkt tanken, men så var det at det er en god del flere folk i England enn Norge da, i slike tilfeller så blir det gjerne en spesial avtale; som var tilfelle med Canada, Japan og nå sist Australia.

 

Lenke til kommentar

Er nok forskjell på vanlig skjerm-HDR som man kanskje kan kalle PSVR 2, og hva som vil gi den samme effekten som den Valve utvikleren opplevde 😛 Slik jeg forstår på Meta fra deres prototyper, så er HDR med nok lumen til å simulere naturlig lys mange, mange år unna. Det er det de har lengst utviklingsscope på. Så tviler på at Sony har knekt den koden alene 😅 

Men de bruker vel OLED i PSVR 2 så bra kontraster og svartnivå blir det nok uansett, og det blir digg! :D 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kjøper det neste gang det kommer på tilbud :D Ser helt rått ut!

Blade & Sorcery har også sluppet U11, som har revampet hele magi-systemet. Veldig veldig moro å leke med staff endelig! Slå den i bakken, lage lyn eller plukke opp kampesteiner og slå med de så lett som bare det! Bare ikke installer Sectory enda, for det er helt ødelagt enn så lenge. Må oppdateres en del før det blir bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Alak87 said:

Kjøper det neste gang det kommer på tilbud :D Ser helt rått ut!

Blade & Sorcery har også sluppet U11, som har revampet hele magi-systemet. Veldig veldig moro å leke med staff endelig! Slå den i bakken, lage lyn eller plukke opp kampesteiner og slå med de så lett som bare det! Bare ikke installer Sectory enda, for det er helt ødelagt enn så lenge. Må oppdateres en del før det blir bra.

Sectory?

Jeg har ikke prøvd det siden U10 kom ut. Gledet meg veldig til dungeons,  men fikk helt elendig ytelse. Og siden har jeg ikke prøvd det 

Lenke til kommentar

Den nyeste oppdateringen, Home Update, tror jeg har ganske bra ytelse. Revamp av hele startområdet, mye mer å gjøre rundt der, og litt mer tutorials for å få i gang en "historie". Ganske bra oppdatering. Veldig, veldig mange mods ute og oppdaterte allerede, så det er bare å teste i vei :D

Endret av Alak87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...