Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
34 minutes ago, Gunfreak said:

Er Re Village et fullverdig spill med fri bevegelse og slikt eller er det gjort masse kompromiss for at det skal være en VR versjon?

Virker som et fullverdig spill ja. Men jeg er enda kun i tutorialen, så det gjenstår å se.

Men ingen mangler så langt. Faktisk litt imponert over hvor bra det føles. Veldig deilig våpenkontroll.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Enceladus said:

Noen som skjønner hvor sikringen i garasjen med de to bilene er i RE Village? Jeg er i tutorialen. Jeg trodde jeg fant sikringen på bordet bak bilene og plukket den opp. Men hvordan henter jeg den frem igjen og setter den på plass i skapet?

Jeg har åpnet frakken på begge sider, men der er kun lommelykten.

Bumper denne.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Enceladus skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke opplevd noen problemer, men har bare demoen og ikke hele spillet. Buen fungerer fint her.

 

 

Fikk det med hele spillet i vr pakka å stikken på det star wars spillet er feil på dra til ene  siden slettet det oxo sitter koper på Moss book ll 

trykk på sikring boxsen så kommer den fram X 😁

Lenke til kommentar

Hei, jeg testet VR i 2019 med oculus rift s, ble dessverre veldig sjøsyk av spill der man beveger seg med kontroller.

Kjenner at det frister å teste VR igjen, rift s var vel 80hz, tror dere at sjøsyk-effekten er mindre på nyere headset med 120hz? Ser at quest 2 har fått det nå?

Hvilket headset ville dere kjøpt isåfall? quest 3 skal vel komme i år forhåpentligvis så kanskje jeg burde vente på det?

Har en grei pc med ryzen 5800x or rtx 4080

Lenke til kommentar
13 minutes ago, BartSimpson said:

Hei, jeg testet VR i 2019 med oculus rift s, ble dessverre veldig sjøsyk av spill der man beveger seg med kontroller.

Kjenner at det frister å teste VR igjen, rift s var vel 80hz, tror dere at sjøsyk-effekten er mindre på nyere headset med 120hz? Ser at quest 2 har fått det nå?

Hvilket headset ville dere kjøpt isåfall? quest 3 skal vel komme i år forhåpentligvis så kanskje jeg burde vente på det?

Har en grei pc med ryzen 5800x or rtx 4080

Hvor mye prøvde du med rift S?

Bedre oppløsning og bedre bildefrekvensk hjelper jo noe, men in the end må man bare venne seg til det. 

Pico 4 er å foretrekke over noe som helst fra "meta" bedre bilde,  litt kraftigere osv, den mangler noen kule stand alone spill, men skal du hovedsakelig spille PC spill er Pico et mye bedre valg. Skal du spille hovedsakelig simulator spill, er Reverb G2 fremdles "standarden "

Lenke til kommentar
Enceladus skrev (1 minutt siden):

Wtf, ok noe jeg ikke har skjøt her. Jeg skippet tutorial og gikk igang med spillet.

Fytti helvete det er skummelt. Tror jeg må spille dette på dagtid og med folk i nærheten.

Har lyst til å spille det selv, men avventer på nytt tilbud.
Spilte RE7 (uten VR) og kan tenke med village i VR blir over snittet skummelt 😄

Vet de kjørte 50% for ikke så alt for lenge siden, så håper det dukker opp igjen snart.

Lenke til kommentar

På spill som Horizon og Resident Evil så kjører spill i 60fps og med reprojection med PSVR2. Det er ikke noe jeg hadde tolerert på PC, da er det bare å oppgradere til nytt skjermkort. VR er krevende! Disse spillene kunne trengt mer enn det PS5 kan levere. Men akk, ikke noe å gjøre med det.

Headsettet synes jeg er veldig bra, tiltross for mura/screen door. Fortsatt usikker på hvilke av disse jeg ser. I mine øyne ser det mest ut som screen door, men den er mindre synlig enn det jeg er vant til på Index, så det er uansett en oppgradering for meg. Det er mest ytelsen til PS5 som er det største problemet her. Her trengs det en PS5 Pro eller PS6.

I mindre krevende spill hvor det kjøres 90 eller 120fps stabilt så er det helt herlig skarpt, f.eks Cosmonious High. Dette headsettet hadde fortjent kraftigere hardware. Synd det ikke kan brukes på PC.

Etter litt mer spilling så tror jeg FOV er hakket under Index, men den er fortsatt god nok. Index virker å ha mer vertikal FOV enn VR2.

 

 

Lenke til kommentar

PC til 30 000kr(litt vanskelig å sette riktig pris da den er oppgradert over flere år og flere ganger)

Thorttle til 8000kr

VR briller til 7500kr

haptic pad til 4000kr

Rudder padals til 4000kr

FFB base og virpil grep til 20 000kr etter frakt og moms.

Og man får super duper innlevelse.

Med de nye directX driverne til FFB basen har man fått mye bedre FFB effeker.

Bevegelsene i stikka matcher hva man ser, så alt blir veldig naturlig og føler man har mye bedre kontroll.  Og det matcher også padden sin risting og slåing. Og i WW1 når man er bare et par meter unna fienden og vinden i "håret" er det bare awesome. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Auda...   :(. Da har jeg fått testa PSVR2 en stund, med spillene Grand Turisimo 7 og Horizon Call of the Mountain. Skuffa. Ganske skuffa. Litt usikker på hvor jeg skal begynne. Hvis noen tror jeg overdriver eller tuller - så husk også "hvor jeg kommer fra" - nemlig PCVR leieren - (dog med noen få standalone games på Quest 2 og Pico 4). Og jeg er også passe bra veteran innen VR. Jeg kan godt forstå at man blir imponert over PSVR2 hvis det man har brukt før kun er PSVR(1). Eller ikke brukt VR noe særlig i hele tatt tidlgiere. Men man skal ikke ha testa mye i PCVR før dette blir for dårlig. Jeg trodde fresnel linsene skulle ødelegge for PSVR 2, men de er kanskje ett av de mindre problemene med headsettet. 

Men - har man ikke en kraftig gaming PC og ikke vil ta seg råd til det heller, og har en PS5 fra før - så ja. Go for it. Men for meg ble dette skivebom. 

Positivt
- Lett å sette opp og komme i gang.
- Sitter bra på hodet og slipper VR-tryne som kommer av at brilla klemmes mot ansiktet
- Head trackingen virker bra
- Overraskende bra Field of view. Særlig vertikalt. Horisontalt også bra. Bedre enn Reverb G2. Bedre enn Quest 2. Omrent som Pico 4 kanskje...
- Lyssterkt, veldig bra farger, kontrast og sortnivå.
- Screendoor effect ikke værre enn til å leve med, og akkurat den glemmes fort.
- Kontrollerene sitter bra å hånda
- Det "lille" som er av clarity/skarphet er fordelt overraskende bra ut i periferien 
- Lyden fra proppene som fulgte med - overraskende bra til medfølgende propper å være.

Negativt:
- Kortversjon: - it´s frigging blurry mess med dårlig hand tracking som bonus.
- Mura. Det er... går ann å glemme det når man blir sugd inn i opplevelsen. Hvis man blir sugd inn i opplevelsen riktignok (se lenger ned hvorfor det ikke nødvendigvis skjer).. Mura effekten så jeg faktisk best i Grand Turisimo, og mindre av den i Horizon. Faktisk i Horizon var den ikke et problem. I GT7 var den merkbar. Men kunne fort blitt glemt hvis det andre hadde vært på stell. (Jfr min Reverb G1 som hadde mura synlig, men ble glemt pga god skarphet ellers f.eks).
- Paneloppløsning - det er nesten så jeg nesten ikke tror på at panelene har de pikslene som de sier at de har. Til det er ting alt for blurry. Det stemmer nok da, de juger nok ikke om det. Men jeg har også lest/sett at Sony har plassert noe slags filter foran panelene for å redusere screendoor effekten - og så fall har de lyktes med det, men det har medført et bilde som aldri blir helt skarpt. 

- Mer om det man "ser på": Har man funnet sweetspot, altså fått plassert headsettet riktig på hodet og foran øynene (med riktig IPD), ja så holder "skarpheten" (det som finnes av den da) som er i sentrum , den holder seg rimelig greit ut mot kantene av bildet. Men altså dessverre,  senter av bildet  blir aldri så skarpt som man skulle forvente med den oppløsningen som er der. Og ergo blir hele bildet for blurry. Spesielt merkbart i GT 7 når man ser på biler et stykke foran en selv eller ser mot neste sving. Det er alt for utydelig.
- Fresnel linser og Godrays... joda, det er noe godrays, men faktisk - ikke så mye som jeg frykta. Og jeg kunne fint levd med det som er av det.

- Dårligste håndkontroll tracking jeg har opplevd så langt. Da snakker vi Windows mixed reality med Reverb G2 før oppdateringene, og mange andre headsett jeg har brukt også. Dette var dårligere. Dette håper jeg blir bedre med oppdateringer fra Sony. Overraskende dette. I GT7 så brukte jeg de ikke, så null problem der. Men i Horizon hadde jeg mye problemer.  

Så... what to do... skal jeg beholde det eller ikke? Det som er "rart" er at jeg leste et sted at Horizon Call of the Mountain var rimelig blurry mens GT7 var skarpt. Vel, GT7 var ikke skarpt i hvert fall. Det var skuffende, særlig biler som var mer enn 20 meter fra deg og lenger. Også dashboard og ting var ikke så skarpt som forventet med paneloppløsningen oppgitt. I GT7 kunne man virkelig trengt mer skarphet. 

Derimot hadde jeg en bedre visuell opplevelse av Horizon! Der kom oledpanelene sine fordeler fram, med gnistrende farger og kontrast. Faktisk - det spillet kunne jeg brukt tid på - hadde kontrollerene bare fungert som de skulle. Og ikke mista trackingen eller låst seg eller hva slags rartiteter som skjedde med de flere ganger. (Ikke alltid lett å vite hva som var problemet). Grafikken i Horizon var imponerende, og fordi jeg følte litt som man så en film, der nødvendigvis bakgrunnen ikke alltid er like skarp, så gjorde det ikke noe særlig at detaljer litt bakover i bildet mista skarphet. Nei, det ble ikke veldig skarpt i sentrum her heller da. Gameplay i Horizon - vel jeg fikk klatra litt og skutt noen piler. Men ble frustrert over håndkontrollsporingen, og skrudde av til slutt. Jeg håper og tror at Sony kan bedre dette via firmwareoppdatering - og hvis jeg beholder headsettet så skal jeg spille det igjen. 

Tja... jeg kjøpte PSVR2 mye pga GT7, og dessverre begynte jeg å tro på Youtube hypen rundt dette bilspillet og PSVR2. Jeg mener - paneloppløsningen oppgitt kunne jo bildekvaliteten gitt noe som ligna det som en del av de hevdet. Jeg har bra bilstol med svært bra ratt, pedaler og girbox til Playstation 5 - så jeg hadde jo håpet at det kunne bli gøy. Men til nå har jeg ikke giddet bære PS5 inn på "simulator-rommet" mitt (der jeg har cockpitene til både fly og bil). Dessverre. Jeg kan se at andre spill kan bli moro, men bilspill krever en viss skarphet. Og PSVR2 og GT7 er ikke der :(  Automobilista 2, Project Car 2, iRacing og Dirt Rally 2 via PCVR/Virtual desktop med Pico 4 forblir mine VR-bilspill :) 

Har man et PCVR oppsett man er fornøyd med, enten det er Reverb G2, Pimax, Quest 2 (via virtual Desktop eller kabel), Pico 4 (via virtual desktop), HTC Vive, Vive Pro - så bør man være ganske hypp på eksklusive titler på PSVR2 for å bruke penger på dette. Og så må man bare senke forventningene, masse, hvis man er vant til PCVR. 

  • Innsiktsfullt 4
Lenke til kommentar
3 hours ago, Dr.Peedee said:

Auda...   :(. Da har jeg fått testa PSVR2 en stund, med spillene Grand Turisimo 7 og Horizon Call of the Mountain. Skuffa. Ganske skuffa. Litt usikker på hvor jeg skal begynne. Hvis noen tror jeg overdriver eller tuller - så husk også "hvor jeg kommer fra" - nemlig PCVR leieren - (dog med noen få standalone games på Quest 2 og Pico 4). Og jeg er også passe bra veteran innen VR. Jeg kan godt forstå at man blir imponert over PSVR2 hvis det man har brukt før kun er PSVR(1). Eller ikke brukt VR noe særlig i hele tatt tidlgiere. Men man skal ikke ha testa mye i PCVR før dette blir for dårlig. Jeg trodde fresnel linsene skulle ødelegge for PSVR 2, men de er kanskje ett av de mindre problemene med headsettet. 

Men - har man ikke en kraftig gaming PC og ikke vil ta seg råd til det heller, og har en PS5 fra før - så ja. Go for it. Men for meg ble dette skivebom. 

Positivt
- Lett å sette opp og komme i gang.
- Sitter bra på hodet og slipper VR-tryne som kommer av at brilla klemmes mot ansiktet
- Head trackingen virker bra
- Overraskende bra Field of view. Særlig vertikalt. Horisontalt også bra. Bedre enn Reverb G2. Bedre enn Quest 2. Omrent som Pico 4 kanskje...
- Lyssterkt, veldig bra farger, kontrast og sortnivå.
- Screendoor effect ikke værre enn til å leve med, og akkurat den glemmes fort.
- Kontrollerene sitter bra å hånda
- Det "lille" som er av clarity/skarphet er fordelt overraskende bra ut i periferien 
- Lyden fra proppene som fulgte med - overraskende bra til medfølgende propper å være.

Negativt:
- Kortversjon: - it´s frigging blurry mess med dårlig hand tracking som bonus.
- Mura. Det er... går ann å glemme det når man blir sugd inn i opplevelsen. Hvis man blir sugd inn i opplevelsen riktignok (se lenger ned hvorfor det ikke nødvendigvis skjer).. Mura effekten så jeg faktisk best i Grand Turisimo, og mindre av den i Horizon. Faktisk i Horizon var den ikke et problem. I GT7 var den merkbar. Men kunne fort blitt glemt hvis det andre hadde vært på stell. (Jfr min Reverb G1 som hadde mura synlig, men ble glemt pga god skarphet ellers f.eks).
- Paneloppløsning - det er nesten så jeg nesten ikke tror på at panelene har de pikslene som de sier at de har. Til det er ting alt for blurry. Det stemmer nok da, de juger nok ikke om det. Men jeg har også lest/sett at Sony har plassert noe slags filter foran panelene for å redusere screendoor effekten - og så fall har de lyktes med det, men det har medført et bilde som aldri blir helt skarpt. 

- Mer om det man "ser på": Har man funnet sweetspot, altså fått plassert headsettet riktig på hodet og foran øynene (med riktig IPD), ja så holder "skarpheten" (det som finnes av den da) som er i sentrum , den holder seg rimelig greit ut mot kantene av bildet. Men altså dessverre,  senter av bildet  blir aldri så skarpt som man skulle forvente med den oppløsningen som er der. Og ergo blir hele bildet for blurry. Spesielt merkbart i GT 7 når man ser på biler et stykke foran en selv eller ser mot neste sving. Det er alt for utydelig.
- Fresnel linser og Godrays... joda, det er noe godrays, men faktisk - ikke så mye som jeg frykta. Og jeg kunne fint levd med det som er av det.

- Dårligste håndkontroll tracking jeg har opplevd så langt. Da snakker vi Windows mixed reality med Reverb G2 før oppdateringene, og mange andre headsett jeg har brukt også. Dette var dårligere. Dette håper jeg blir bedre med oppdateringer fra Sony. Overraskende dette. I GT7 så brukte jeg de ikke, så null problem der. Men i Horizon hadde jeg mye problemer.  

Så... what to do... skal jeg beholde det eller ikke? Det som er "rart" er at jeg leste et sted at Horizon Call of the Mountain var rimelig blurry mens GT7 var skarpt. Vel, GT7 var ikke skarpt i hvert fall. Det var skuffende, særlig biler som var mer enn 20 meter fra deg og lenger. Også dashboard og ting var ikke så skarpt som forventet med paneloppløsningen oppgitt. I GT7 kunne man virkelig trengt mer skarphet. 

Derimot hadde jeg en bedre visuell opplevelse av Horizon! Der kom oledpanelene sine fordeler fram, med gnistrende farger og kontrast. Faktisk - det spillet kunne jeg brukt tid på - hadde kontrollerene bare fungert som de skulle. Og ikke mista trackingen eller låst seg eller hva slags rartiteter som skjedde med de flere ganger. (Ikke alltid lett å vite hva som var problemet). Grafikken i Horizon var imponerende, og fordi jeg følte litt som man så en film, der nødvendigvis bakgrunnen ikke alltid er like skarp, så gjorde det ikke noe særlig at detaljer litt bakover i bildet mista skarphet. Nei, det ble ikke veldig skarpt i sentrum her heller da. Gameplay i Horizon - vel jeg fikk klatra litt og skutt noen piler. Men ble frustrert over håndkontrollsporingen, og skrudde av til slutt. Jeg håper og tror at Sony kan bedre dette via firmwareoppdatering - og hvis jeg beholder headsettet så skal jeg spille det igjen. 

Tja... jeg kjøpte PSVR2 mye pga GT7, og dessverre begynte jeg å tro på Youtube hypen rundt dette bilspillet og PSVR2. Jeg mener - paneloppløsningen oppgitt kunne jo bildekvaliteten gitt noe som ligna det som en del av de hevdet. Jeg har bra bilstol med svært bra ratt, pedaler og girbox til Playstation 5 - så jeg hadde jo håpet at det kunne bli gøy. Men til nå har jeg ikke giddet bære PS5 inn på "simulator-rommet" mitt (der jeg har cockpitene til både fly og bil). Dessverre. Jeg kan se at andre spill kan bli moro, men bilspill krever en viss skarphet. Og PSVR2 og GT7 er ikke der :(  Automobilista 2, Project Car 2, iRacing og Dirt Rally 2 via PCVR/Virtual desktop med Pico 4 forblir mine VR-bilspill :) 

Har man et PCVR oppsett man er fornøyd med, enten det er Reverb G2, Pimax, Quest 2 (via virtual Desktop eller kabel), Pico 4 (via virtual desktop), HTC Vive, Vive Pro - så bør man være ganske hypp på eksklusive titler på PSVR2 for å bruke penger på dette. Og så må man bare senke forventningene, masse, hvis man er vant til PCVR. 

Hvis du kommer fra PCVR og har en god PC så forstår jeg en del av kritikken her ja. PS5 holder VR2 tilbake i de mest grafikk intensive spillene. Det synes også jeg er skuffende, men slik er det. VR er krevende og PS5 på langt nær ikke like kraftig som en skikkelig god PC.

Men om du tester f.eks Cosmonious High demoen så ser du hvor skarpt og fint bildet kan se ut, særlig i forhold til Horizon. Det er ikke det minste blurry og flyter fint i full 90fps (muligens 120fps?) i motsetning til Horizon som sliter med reprojection hvor alt som er i bevegelse har ett etterslep. Det er nok mitt største problem med PSVR2, men var også noe jeg regnet med fra starten av. På PC godtar jeg ikke reprojection, da oppgraderer jeg skjermkort heller enn å leve med reprojection.

Jeg er ikke helt enig i at tracking er dårlig. For meg også var den noe ujevn til å begynne med men så ordnet jeg mer lys i rommet. Skiftet ut noen gardiner som var gjennomsiktige til noen som stengte for alt lys pluss hang opp bilder på de nakne hvite veggene og da ble det bedre. Selvfølgelig ikke perfekt tracking, men absolutt god nok.

Screendoor eller mura har enda ikke plaget meg det minste. Kanskje det er personavhengig? Men så er jo jeg også vant til Index som jo har en ganske synlig screendoor, hvis du kommer fra type G2 oppløsning så er det nok forståelig at du er skuffet.

Endret av Enceladus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker nesten som Sony kanskje har planlagt PSVR2 til PS5 Pro sånn ting er speccet, men at pandemien lagde en strek over at dette skulle skje i praksis. Virker som de har hatt mer enn nok med å få kontroll på normal drift heller enn å tenke så mye framover som de har ønsket. Normalt sett kommer jo en midcycle refresh fordi teknologiutviklingen muliggjør det og folk ønsker produktet. Tror nok det kommer til å skje, bare at det tar noe lengre tid.

Vanlig PS4 var jo heller ingen optimal match til PSVR.

Lenke til kommentar
Enceladus skrev (36 minutter siden):

Hvis du kommer fra PCVR og har en god PC så forstår jeg en del av kritikken her ja. PS5 holder VR2 tilbake i de mest grafikk intensive spillene. Det synes også jeg er skuffende, men slik er det. VR er krevende og PS5 på langt nær ikke like kraftig som en skikkelig god PC.

Men om du tester f.eks Cosmonious High demoen så ser du hvor skarpt og fint bildet kan se ut, særlig i forhold til Horizon. Det er ikke det minste blurry og flyter fint i full 90fps (muligens 120fps?) i motsetning til Horizon som sliter med reprojection hvor alt som er i bevegelse har ett etterslep. Det er nok mitt største problem med PSVR2, men var også noe jeg regnet med fra starten av. På PC godtar jeg ikke reprojection, da oppgraderer jeg skjermkort heller enn å leve med reprojection.

Jeg er ikke helt enig i at tracking er dårlig. For meg også var den noe ujevn til å begynne med men så ordnet jeg mer lys i rommet. Skiftet ut noen gardiner som var gjennomsiktige til noen som stengte for alt lys pluss hang opp bilder på de nakne hvite veggene og da ble det bedre. Selvfølgelig ikke perfekt tracking, men absolutt god nok.

Screendoor eller mura har enda ikke plaget meg det minste. Kanskje det er personavhengig? Men så er jo jeg også vant til Index som jo har en ganske synlig screendoor, hvis du kommer fra type G2 oppløsning så er det nok forståelig at du er skuffet.

Takk for tipset, skal teste ut Cosmonius High. Jeg bruker reprojection på det meste av det jeg spiller i PCVR (flysimlatorer er krevende greier, selv på en HighEnd PC) og det påvirker ikke skarpheten eller skaper etterslep på samme måten som PSVR2 gjør. Så, reprojection krever også cpu/gpu bruk, og jeg vet ikke om det er PS5 i seg selv som ikke kan gjøre det bedre, eller  om det er noe Sony kan jobbe med i software/firmware senere. :) 

Når det gjelder tracking, så spiller jeg med kontrollerne i samme rom som jeg har brukt Reverb G2 tidligere med godt resultat, og Quest 2 og Pico 4 med særdeles godt resultat. Så er nok ikke rommet som sådan. En annen ting jeg har merket med kontrollerne er når jeg velger å bevege med forover/bakover med en stikke, eller snu meg rundt med andre stikka, så hender det at de (stikke inputen) enten ikke reagerer eller at de henger seg opp og jeg snurrer mer enn jeg skal eller jeg fortsetter forover eller bakover etter jeg sluppet de - til jeg treffer en vegg eller noe. Så noe er ikke helt greit altså. Kan være spillene/demoene jeg har prøvd, feil på min kontroller, eller PSVR2 systemet som trenger en update. Time will show... Men - ellers, det du skriver er gode tips for å forbedre hand tracking :) Men hand trackingen har jeg tro på at Sony kan forbedre, hvis det er de og ikke spillene som er problemet.

Screendoor er ikke et problem på PSVR2. Helt enig. (Finnes riktignok, og kan ses på helt hvite flater hvis man absolutt vil da). Mura derimot er litt sjenerende innimellom. Men hadde resten vært klart så hadde jeg kunne levd med det også. Sett noen foreslå å dempe maks lysstyrke på panelene og at det skal hjelpe på Mura, men jeg har ikke sett noen særlig forbedring med det eksperimentet. Hadde HP Reverb G1 som hadde samme paneloppløsning som G2. Men G1 hadde også en del mura, hvilket jeg ikke merker på G2. Men med G1, tross mura, så var ting skarpt. Så langt kan jeg ikke si det samme om PSVR2, og paneloppløsningen er ikke så mye lavere enn G1/G2. Så vil da tro spillene på PS5 VR da rendres på ganske lav oppløsning og skaleres til panel oppløsning kan være en årsak? Åkke som, det er som det er, og jeg håper jo at flere får sansen for VR etter PSVR2.

Ja, jeg er godt vant med både G2 - og Pico 4. Pico 4 har samme paneloppløsning som G2, men pancake linser og mye bedre edge to edge clarity så min G2 er parkert, og spiller PCVR nå kun med Pico 4. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...