Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Går det an å slå av det i en eller annen form for innstilling både for grafikk og for hovedkort montro?  :hmm:

Bruker bare litt ekstra strøm, men hva er vitsen i et lukket tower under skrivebordet. Gloriehorene har litt å velge mellom ser jeg.

Lenke til kommentar

Går sikkert an å slå av, men det er unødvendig.

Default burde vært off og skal du slå av ting så må du innstallere programmet for å slå det av, men hva skjer når du avinstallerer?

Da slås lysene på igjen, om oftest, gjelder kanskje ikke alle.

 

Strømforbruket betyr lite, du kjører ikke det beste hardwaret å er bekymra for strømbruket.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Enig. Går det an å slå av det i en eller annen form for innstilling både for grafikk og for hovedkort montro?  :hmm:

Bruker bare litt ekstra strøm, men hva er vitsen i et lukket tower under skrivebordet. Gloriehorene har litt å velge mellom ser jeg.

Mange av skjermkortene har også egen knapp som gjør at du kan slå av de utvendige fargene på skjermkortet om du ønsker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Imponerende :)

 

Mye moro som renner inn nå

 

AMD Does Have 16 Core Zen 2 Based Ryzen 9 CPUs, Tested & Overclocked Under Liquid Cooling – Faster Than The 18 Core Intel Core i9-9980XE

 

All AMD Ryzen 3000 CPUs Will Feature Soldered IHS, Expect Impressive Thermals & Great Overclocking Capability.

 

AMD Ryzen 3000 Series CPUs To Utilize Soldered IHS With Gold Plating To Deliver Better Thermals & Overclocking Results

 

AMD-X570-Chipset-Details-and-Specs_1-148

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...