Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun 1 mnd. og en uke igjen. Kan knappt vente på dette  :dribble:

Når kan man forvente at webshops får det i listene sine? Hva er vanlig tid i forkant?

Ryzen 3000 preorders July 1st, actual launch July 7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Går det an å slå av det i en eller annen form for innstilling både for grafikk og for hovedkort montro?  :hmm:

Bruker bare litt ekstra strøm, men hva er vitsen i et lukket tower under skrivebordet. Gloriehorene har litt å velge mellom ser jeg.

Skrevet (endret)

Går sikkert an å slå av, men det er unødvendig.

Default burde vært off og skal du slå av ting så må du innstallere programmet for å slå det av, men hva skjer når du avinstallerer?

Da slås lysene på igjen, om oftest, gjelder kanskje ikke alle.

Strømforbruket betyr lite, du kjører ikke det beste hardwaret å er bekymra for strømbruket.

Endret av meg0709
Skrevet

Hvorfor alle disse stygge lysene, får lyst til å stikke ut mine egne øyne.

Hvorfor ha et vindu i kabinettet, og se inni kabinettet istedenfor å se på monitoren? Ungdommen nåtildags...

• Liker 6
Skrevet

Enig. Går det an å slå av det i en eller annen form for innstilling både for grafikk og for hovedkort montro?  :hmm:

Bruker bare litt ekstra strøm, men hva er vitsen i et lukket tower under skrivebordet. Gloriehorene har litt å velge mellom ser jeg.

Mange av skjermkortene har også egen knapp som gjør at du kan slå av de utvendige fargene på skjermkortet om du ønsker det.

• Liker 1
Skrevet

i7 2600K kostet $317 da den kom mens Ryzen 2700X kostet $329. Dollarkursen er ca 50% høyere i dag enn i 2011, men det kan vel ikke AMD klandres for.

+ 15 % inflasjon siden 2011.

Skrevet (endret)

Imponerende :)

Mye moro som renner inn nå

AMD Does Have 16 Core Zen 2 Based Ryzen 9 CPUs, Tested & Overclocked Under Liquid Cooling – Faster Than The 18 Core Intel Core i9-9980XE

All AMD Ryzen 3000 CPUs Will Feature Soldered IHS, Expect Impressive Thermals & Great Overclocking Capability.

AMD Ryzen 3000 Series CPUs To Utilize Soldered IHS With Gold Plating To Deliver Better Thermals & Overclocking Results

AMD-X570-Chipset-Details-and-Specs_1-148

Endret av Theo343
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Er bare å kryssa fingra for at Intel blir grusa nå..

De har fått drevet på med 4-core pisset sitt lenge nok. Vi hadde garantert hatt det på mainstream idag også hadde det ikke vært for Ryzen.

Endret av Simkin
Skrevet

Hvorfor ha et vindu i kabinettet, og se inni kabinettet istedenfor å se på monitoren? Ungdommen nåtildags...

Hvorfor ha kabinett på, kjøligere uten.

Minuset er mere hybelkaniner :)

Skrevet

Bare for å få dette helt på plass for min egen del; Dersom man skal kjøpe nye Ryzen-prosessoren, skal man da kjøpe X470 eller X570 hovedkort? O.o

Skrevet

Bare for å få dette helt på plass for min egen del; Dersom man skal kjøpe nye Ryzen-prosessoren, skal man da kjøpe X470 eller X570 hovedkort? O.o

X570 er å foretrekke.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...