Gå til innhold

Den store LG G5 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har mulighet til teste ut G5. Noen som lurer på noe spesielt?

 

Kikk bakpå og se om du også har litt varierende kvalitet på finishen? Ujevn "glip" mellom Magic Slot og resten av produktet? Får du inntrykk av at dette er et velgjort og gjennomført produkt med kvalitetsfølelse? 

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

 

Har mulighet til teste ut G5. Noen som lurer på noe spesielt?

 

Kikk bakpå og se om du også har litt varierende kvalitet på finishen? Ujevn "glip" mellom Magic Slot og resten av produktet? Får du inntrykk av at dette er et velgjort og gjennomført produkt med kvalitetsfølelse? 

 

 

Ingen ujevn glip mellom magic slot og selve telefonen slik man så på pre release enhetene på youtube. Det er selvfølgelig en tydelig linje der telefonen deler seg, men ikke noe mellomrom.

Hvis jeg tar telefonen under spotlight og roterer den akkurat perfekt mot lyset så kan jeg kanskje se hvor de har gjemt en antenne linje ved siden av kamera. Men da må jeg studere telefonen grundig.. Og vil mye heller ha gjemte antenner istedenfor sånne gummi linjer som noen andre mobiler må ha imho.

 

Har bare testet kameraet littegran så langt. Men så langt er inntrykket slik: vidvinkel kamera er verdt prisen i gull.. ! så gøy å ha vidvinkel på mobil! :D. Og raw format -> redigere i snapseed fungerer yppelig. Skal teste filene i Lightroom/Photoshop senere,

Og jeg er skikkelig kamera geek til vanlig med full formats kamera og masse linser :D.

Skal få teste den mere senere.

 

Full disclosure: Jeg jobber for LG electronics, men er først å fremst en tek nerd. Jeg vil alltid strekke meg for å være ytterst ærlig men ønsker ikke å la noen føle seg lurt, derfor legger jeg med dette. Og siden telefonen har blitt sluppet i USA samtidig som jeg fikk min kan jeg dele min erfaring.

Endret av Wps
Lenke til kommentar

Avbestillte og beholder heller Samsung s7 edge til det dukker opp noe bedre,sannsynligvis neste iPhone

Har Samsung s6, men i år hadde jeg bestilt en G5 etter jeg synes størrelsen var perfekt jeg bestilt G5 hos telenor.

 

Men jo mer jeg ser på det bildet av G5 jo mer sikker er jeg på avbestillingen av den er det rette. Så der blei G5 avbestilt. Kanskje jeg blir å angre, men jeg vet at s7 er et godt valg

 

Blir en ny Samsung s7 i dag. Så får vi se neste kontrakt år hva LG kommer med.

Synd jeg var rimelig innstilt på en LG G5 i år.

Endret av Samsungnr1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Har mulighet til teste ut G5. Noen som lurer på noe spesielt?

 

Kikk bakpå og se om du også har litt varierende kvalitet på finishen? Ujevn "glip" mellom Magic Slot og resten av produktet? Får du inntrykk av at dette er et velgjort og gjennomført produkt med kvalitetsfølelse? 

 

 

Ingen ujevn glip mellom magic slot og selve telefonen slik man så på pre release enhetene på youtube. Det er selvfølgelig en tydelig linje der telefonen deler seg, men ikke noe mellomrom.

Hvis jeg tar telefonen under spotlight og roterer den akkurat perfekt mot lyset så kan jeg kanskje se hvor de har gjemt en antenne linje ved siden av kamera. Men da må jeg studere telefonen grundig.. Og vil mye heller ha gjemte antenner istedenfor sånne gummi linjer som noen andre mobiler må ha imho.

 

Har bare testet kameraet littegran så langt. Men så langt er inntrykket slik: vidvinkel kamera er verdt prisen i gull.. ! så gøy å ha vidvinkel på mobil! :D. Og raw format -> redigere i snapseed fungerer yppelig. Skal teste filene i Lightroom/Photoshop senere,

Og jeg er skikkelig kamera geek til vanlig med full formats kamera og masse linser :D.

Skal få teste den mere senere.

 

Full disclosure: Jeg jobber for LG electronics, men er først å fremst en tek nerd. Jeg vil alltid strekke meg for å være ytterst ærlig men ønsker ikke å la noen føle seg lurt, derfor legger jeg med dette. Og siden telefonen har blitt sluppet i USA samtidig som jeg fikk min kan jeg dele min erfaring.

 

Det er ikke bare pre-realease som har dette problemet. Er flere som har mottatt normal realeased G5 med samme kvalitetsproblemer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

På Verizon sin hjemmeside står det at CAM module sitt batteri er for å drive kamera modul. Jeg har det kan vel ikke stemme?

Link?

 

Eneste jeg fant på Verizon sin side selv var "Transform the LG G5 into a “real-feel” camera with the camera module and its extended 1,200mAh battery."

 

Mao Camera Modulen gir deg bedre grep, fysiske knapper og zoom hjul, og et 1200mAh extra batteri.

Endret av Wps
Lenke til kommentar

Utvider den batteritiden eller lader den oppom en power bank

 

Det kan jeg ikke svare på. Har ikke testet cam modulen selv. EDIT: har testet den kjapt, men har den ikke nå for å bekrefte.

Endret av Wps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...