Gå til innhold

Den store LG G5 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Siterer fra GSMarena: The LG G5 camera tops out at 4K @ 30fps video. There's no 1080p @ 60fps, while for slow motion you get 720p @ 120fps.

 

Ikke 60 fps? Hvorfor velger de å utelate denne funksjonen fra en slik telefon? Akkurat som de gjorde på LG G4.

 

Dealbreaker for meg. Så da blir det LG V10 som faktisk HAR 60 fps video-opptak.

Lenke til kommentar

Her er en test av LG G5 på gsmarena.com: 

 

http://www.gsmarena.com/lg_g5-review-1416.php

 

Skuffende lesing, batteritiden er dårlig sammenlignet med f.eks SGS7, den ser ikke så bra ut som forrige generasjon (g4), og all den modulbyttingen er mest gimmick, jeg gidder ikke drasse rundt på masse tilbehør ihvertfall.

 

Men kudos for bra kamera og for å prøve noe som de andre produsentene ikke prøver, men er redd det blir et feilskjær.

Lenke til kommentar

andre sier igjen at batteirtiden er like bra som s7. husk det er pre production enheter og endelig produkt kan være anderledes

Hei

Er rimelig sikker på at bateritid er like godt som på S7.

Så lik på de fleste punkter at en klar vinner blir ikke lett og finne blant G5/S7. Dette er vell de to store flaggskip som kommer til og "sloss" om og bli årets mobil i 2016. Dette er vel 2 flaggskip med stor "F"

 

Btw: Begge kjører Android "so a'm a happy puppy"

 

PS: Kommer tilbake med en fullstendig test av LG G5 etter en etterlengtet ferie ? A'm "offline" for 10 days. Life's is good.;-)

(testen blir lagt ut på "news?feeden")

 

-Denne mobilen er fantastisk! Faktisk er ikke 5,3-inch så ille som jeg trodde, men må si at V10 5,7 er Konge.

 

Mvh

/ / Tage

Endret av Tage.T
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Synd batteriet gjør den helt uaktuell fra min side, virker ellers som en flott telefon.

At LG ikke forstår at mange bruker telefonen mye og er avhengig av at den holder minst en dag er utrolig..

Har selv G4 som endte opp i bootloop og måtte sende den inn på repereasjon, så kjøpe meg en A7 (2016)...

Det er forskjell på batteritiden som tilsvarer natt og dag..

Med mitt bruk holder G4 i 6-7 timer før batteriet tar kvelden sånn ca, A7 deriomot holder fint en dag og har 30-40 % igjen på kvelden....

LG burde i det minste lansert en batterimodul til G5 da hadde det muligens vært noe....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kameramodulen har innebygget batteri. 4000 mah tilsammen

 

Det er korrekt og en god ide, men telefonen blir stor og klumpete og passer ikke i flipcover da.

 

Jeg håper heller LG fokuserer på prisen vs konkurrentene, tror det er flere kunder å hente på lav pris, enn kunder som ønsker en "modultelefon"

 

G4 går jo for ca 3500,- nå,  mye telefon for pengene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Androidpolice review.

http://www.androidpolice.com/2016/03/31/lg-g5-review-a-bit-of-a-mess-frankly/

Avbestilt telefonen inntil det kommer noen flere reviews men det lover ikke akkurat godt.

 

Jeg er også utrolig i tvil om jeg skal avbestille eller ei. Er redd jeg kommer til å angre på å ha kjøpt denne. Problemet er at Galaxy S7 flat er for liten, og edge er jeg lite lysten på. Og begge er alt for dyre! Mate 8 er et alternativ, men er redd kameraet er dårlig. Har lyst på ny mobil, men hva skal jeg kjøpe... :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...