Gå til innhold

Den store LG G5 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony Xperia Compact er et alternativ. Riktig nok dyrere men mobilen skal holde i noen år grunnet meget bra batteri. Og da slipper man å kjøpe ny modell hvert år eller annenhvert. Da skal pengene gå opp i opp. Greit kamera har jeg og hørt om på Sony.

 

Compact? Ikke faen...

Lenke til kommentar

var en på xda som sa at han ikke klarte og se at den lak noe lys, lurer på om APolice har fått et dårlig eksemplar eller om det faktisk stemmer.

 

ble litt usikker selv nå, spesielt siden jeg egentlig hadde bestemt meg for og kjøpe nexus'en som kommer i år.

Lenke til kommentar

Djisus, folkens. Det er én persons subjektive vurdering. Riktignok AP, men fortsatt én person, én review. Å avbestille så tidlig bare på bakgrunn av AP framstår som kvasihysterisk. 

 

Jeg skal selvfølgelig se hvordan telefonen blir tatt imot, men man trenger et større utvalg av anmeldelser før man tar en informert avgjørelse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Androidpolice review.

http://www.androidpolice.com/2016/03/31/lg-g5-review-a-bit-of-a-mess-frankly/

Avbestilt telefonen inntil det kommer noen flere reviews men det lover ikke akkurat godt.

 

Jeg er også utrolig i tvil om jeg skal avbestille eller ei. Er redd jeg kommer til å angre på å ha kjøpt denne. Problemet er at Galaxy S7 flat er for liten, og edge er jeg lite lysten på. Og begge er alt for dyre! Mate 8 er et alternativ, men er redd kameraet er dårlig. Har lyst på ny mobil, men hva skal jeg kjøpe... :-(

 

Hva med HUAWEI MATE S

Lenke til kommentar

Eg hadde store planar om å kjøpe G5 og Hi-Fi Plus (dac'en). Eg gledde meg noko sjukt. Så såg eg denne videoen, samt ein annan som heitte noko à la "LG G5 Durability Test", og det blei funnet ut at bakdelen er 90% plast, og eit snev av aluminimum. No er eg forbanna for dette var idealtelefonen. Den hadde alt, og om du mangla noko, så kunne du kjøpe ein modul som dekka det kravet(nærmast). No veit eg ikkje kva eg skal kjøpe. Dac'en er det eg er mest keen på, men LG G5 blir ikkje kjøpt av meg iallfall. V10 er for stor. Eg mislikar Samsung, og Nexus 6P er for stor. Det blir å vente til neste V10, kanskje den får er 5.5" skjerm sidan G5 fekk minimert skjermstorleiken sin. Kryssar fingrane for det. Til då, så skal eg fortsette å bruke min gode(pff..), gamle Xperia ZR. Og nei, Sony er ikkje eit alternativ, og det er 2 grunnar for det. 1) Dei er treige med oppdateringar, heilt sjukt treige. 2) Telefonane har sjukt store "bezels".

Lenke til kommentar

pft. Blir å beholde min G4. Tror jeg har hatt rundt 40 mobiler, og det er første gang jeg ikke har fått abstinenser etter ny telefon kun et par måneder etter kjøp. Skinndekselet er så lekkert også. Batteritiden er ikke kjempemessig, men når man spiller HayDay halve dagen så kan man vel heller ikke regne med noe annet ?

 

Nei - min eneste oppgradering på mobilfronten nå blir nytt skinndeksel i blått ?

Endret av Sobril3
Lenke til kommentar

Jeg vant en slik i en konkurranse på fb. Venter på den i posten. Etter å ha sett videoen over må jeg nesten vurdere å bare selge den med en gang. Har allerede en Sony Z3 som fungerer kjempebra, og som bare er et halvår gammel. Vil nødig gå fra den, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes ikke en perfekt telefon :-P

Får se i juni om det blir en g5 eller ikke.

Har veldig lite lyst på Samsung eller Sony igjen.

Men føler det er så få alternativer.

 

 

Finnes ikke en perfekt telefon  (kan ikke bli mer enig)

 

Hva med Huawei P9, som kommer om ikke lenge? Huawei begynner virkelig å få taket på det.

 

HTC kommer også snart med HTC 10. Men om toget er gått for gode, gamle HTC, gjenstår å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...