Gå til innhold

Den store LG G5 tråden!


Anbefalte innlegg

 

Mobil.se skriver jo at designet på g5 er det beste de har sett fra LG så da må vi jo tro at bildene lyver...

Batteritiden må være vesentlig forbredet fra g4 for at denne i det hele tatt skal vurderes.

Spesielt nå som s7 edge øker batteriet sitt.

 

Fatter ikke hvorfor folk klager på batteriet på G4...

 

Fordi noen av oss reiser mye og er avhengig av strøm på telefonen.

LG G4 sin SOT på 3,5 timer er alt for dårlig så den krever at du må ha ekstra batteri tilgjengelig og fulladet...

Se bare hva samsung gjør med s7 edge ... 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Mobil.se skriver jo at designet på g5 er det beste de har sett fra LG så da må vi jo tro at bildene lyver...

Batteritiden må være vesentlig forbredet fra g4 for at denne i det hele tatt skal vurderes.

Spesielt nå som s7 edge øker batteriet sitt.

 

Fatter ikke hvorfor folk klager på batteriet på G4...

 

Fordi noen av oss reiser mye og er avhengig av strøm på telefonen.

LG G4 sin SOT på 3,5 timer er alt for dårlig så den krever at du må ha ekstra batteri tilgjengelig og fulladet...

Se bare hva samsung gjør med s7 edge ... 

 

Jeg knuste skjermen på min første G4 og kjøpte en ny G4. Begge disse er MINST like gode på batteri som det meste annet av dyrere Androider. Har hatt og prøvd det meste.

Lenke til kommentar

 

 

 

Mobil.se skriver jo at designet på g5 er det beste de har sett fra LG så da må vi jo tro at bildene lyver...

Batteritiden må være vesentlig forbredet fra g4 for at denne i det hele tatt skal vurderes.

Spesielt nå som s7 edge øker batteriet sitt.

 

Fatter ikke hvorfor folk klager på batteriet på G4...

 

Fordi noen av oss reiser mye og er avhengig av strøm på telefonen.

LG G4 sin SOT på 3,5 timer er alt for dårlig så den krever at du må ha ekstra batteri tilgjengelig og fulladet...

Se bare hva samsung gjør med s7 edge ... 

 

Jeg knuste skjermen på min første G4 og kjøpte en ny G4. Begge disse er MINST like gode på batteri som det meste annet av dyrere Androider. Har hatt og prøvd det meste.

 

Da bør du prøve z3 og oppleve en annen verden, g4 har også farvet glasset på skjermen noe som slites av uten beskyttelse så jeg håper virkelig at g5 ikke har denne svakheten.

820 som sitter i g5 skal jo bruke vesentlig mindre strøm enn  g4 s 808 så det blir spennende å lese tester...

Personlig synes jeg 5,5 tommer er en perfekt størrelse på skjermen men 5,3 kan muligens også gå.... 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

uten tvil den beste telefonen i år

 

Hvordan kan du si det når det er fortsatt ingen som eier den og har erfaringer?

Hei

Det er vel en del her som har gode kontakter med LG som har fått prøvd den. Kan skrive under på at denne mobilen

blir å overraske mange er ikke bare Samsung som kan lage mobil ;-)

 

-Litt uvant med volumkontroll på siden ellers dang for en mobil! "Trust me"

 

http://www.myvoicetv.com/2016/03/lg-sweeps-with-33-awards-at-wmc-2016-g5.html

 

Ha ei fin helg /påske

 

//Tage

Endret av Tage.T
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...