Gå til innhold

Den store LG G5 tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

allltid på skjerm drar vel mye strøm?

 

 

LG påstår 0,8% i timen som jeg tipper ikke er langt unna det mange "sløser" av batteri på å sjekke klokken o.l. ved å ta av/på skjermen noen ganger i timen. Man kan sikkert deaktivere funksjonen også. Det negative vil være om den ikke har notifikasjonslys som alternativ når dette er avslått.

 

Edit; Ser flere allerede har kommentert dette før jeg fikk postet :)

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Likte det de har gjort med kameraet,og det ligger sikkert mye spennende ideer i dette med diverse tilleggsmoduler. Likte faktisk designet, selv om mange sikkert synes den er stygg..

 

Ikke like imponert over endringene i UI (ingen app skuff!), men det er vel ikke verre enn å bytte launcher.

 

Kunne godt tenkt meg denne! Men den blir vel ikke akkurat billig, så det spørs vel. Føles feil å blåse tusenvis av kroner på noe jeg egentlig ikke trenger..

Lenke til kommentar

Noe som gjør at jeg synes den ser fæl ut er den ganske tykke, sorte rammen rundt hele skjermen. Det var ikke noe i nærheten av dette på G4. 

 

Vil muligens tro at G5 gjør det dårligere enn S7 siden den har f1.7 

Autofokusen på S7 er jo imponerende rask. Har ikke sett slik fra en telefon før. 

 

Så presentasjonen av Samsung S7. Til tider lignet noe av innholdet på tilsvarende presentasjon av LG G5 jeg så noen timer før.

 

Synes nok S7 virker mer fristende enn G5, blant annet på grunn av kameraet. Den var også klart penere. Hvordan de to telefonene er til telefoni (ringing, antennefølsomhet, med mer) gjenstår å se. LG G4 var en god telefon med hensyn til antenne, og bedre enn Samsung S6-serien.

 

Så kommer i tillegg pris og lanseringsdato. Virker som Samsungen kommer noen uker før LG. 

 

HTC kom også med en ålreit telefon, og i morgen er det Sonys tur.

 

Det blir spennende uker fremover!

Lenke til kommentar

Mobil.se skriver jo at designet på g5 er det beste de har sett fra LG så da må vi jo tro at bildene lyver...

Batteritiden må være vesentlig forbredet fra g4 for at denne i det hele tatt skal vurderes.

Spesielt nå som s7 edge øker batteriet sitt.

 

Fatter ikke hvorfor folk klager på batteriet på G4...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...