Gå til innhold

Den store LG G5 tråden!


Anbefalte innlegg

Mobil.se har nå testet den og finner den som en meget god telefon...

Ankerpunktene er som nevnt batteriet og når modul luken i bunnen ikke er helt stengt så kan det slippe inn litt vann....

Synd LG men denne hopper jeg over , dere får komme bedre tilbake med G6....

Vanntet har vel ikke lg reklamert med. Fikk vel bestått i vanntesten, så Svenskene får ikke meg til og ombestemme meg.

Men hvorfor leter folk etter så mye negative ting om g5.

Spesielt når ingen i Norge har prøvd den ennå.

Var vel egentlig sånn og når jeg kjøpte Samsung S6 og kom mase rar skremselspropaganda om hvor dårlig S6 var, men så viste de seg at alt var storm i vannglass.

 

 

https://youtu.be/dqXJHn-Us9U

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Mobil.se har nå testet den og finner den som en meget god telefon...

Ankerpunktene er som nevnt batteriet og når modul luken i bunnen ikke er helt stengt så kan det slippe inn litt vann....

Synd LG men denne hopper jeg over , dere får komme bedre tilbake med G6....

Vanntet har vel ikke lg reklamert med. Fikk vel bestått i vanntesten, så Svenskene får ikke meg til og ombestemme meg.

Men hvorfor leter folk etter så mye negative ting om g5.

Spesielt når ingen i Norge har prøvd den ennå.

Var vel egentlig sånn og når jeg kjøpte Samsung S6 og kom mase rar skremselspropaganda om hvor dårlig S6 var, men så viste de seg at alt var storm i vannglass.

 

 

 

De skriver jo også at den er en av de beste telefonene så bare negativt er det jo ikke ...

Det må jo uansett gå an å fokusere på de negative sidene ved en telefon uten at noen skal føle seg "støtt" over det.

For min del er batteritiden det som avgjør at jeg dropper G5 for andre er jo ikke det så viktig og da får du jo en flott telefon til en "rimelig" pris....

Siden dette er ett diskusjonsforum så synes jeg det er helt greit å fokusere på de negative sidene ved nye telefoner og ikke bare de positive...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man først skal betale over 6000 for en telefon har man visse forventninger og "krav" til telefonen, derfor er det viktig å lese både positive og negative tester og danne seg sitt eget inntrykk. Hadde det f.eks vært snakk om en telefon til 3000 så er det lettere å akseptere at det finnes svakheter.

 

Det finnes tester som jeg mener er alt for negative også, f.eks denne:

 

http://www.androidpolice.com/2016/03/31/lg-g5-review-a-bit-of-a-mess-frankly/

 

Hele testen er gjennomsyret av negativitet, dette stemmer ikke overens med andre tester, bare ta kameraet som et eksempel- i mange andre tester er det minst på høyde med SGS7 sitt kamera, mens han her syns det er er en god del dårligere - og også dårligere en Nexus 5x.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Har hatt G2 og G3 men denne kommer jeg ikke til å kjøpe. Skjønner ikke hva LG har tenkt på hva angår disse "friends" / modul greiene.

 

Når man kjøper en mobil til over 6tusen kr, så bør man vel kunne forvente at den har lyd som et flaggskip, og en velfungerende kamera funksjon uten at man skal være nødt å kjøpe + putte på moduler?

 

Og hvis det er slik at en ikke trenger noen av disse modulene fordi telefonen funker utmerket uten - hva er i så fall vitsen med dette tilleggsutstyret og hvor mange er det som kommer til å kjøpe disse greiene?

 

Tror nok at denne telefonen flopper fullstendig, og at disse modulgreiene er et avsluttet kapittel når G6 blir lansert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har hatt G2 og G3 men denne kommer jeg ikke til å kjøpe. Skjønner ikke hva LG har tenkt på hva angår disse "friends" / modul greiene.

 

Når man kjøper en mobil til over 6tusen kr, så bør man vel kunne forvente at den har lyd som et flaggskip, og en velfungerende kamera funksjon uten at man skal være nødt å kjøpe + putte på moduler?

 

Og hvis det er slik at en ikke trenger noen av disse modulene fordi telefonen funker utmerket uten - hva er i så fall vitsen med dette tilleggsutstyret og hvor mange er det som kommer til å kjøpe disse greiene?

 

Tror nok at denne telefonen flopper fullstendig, og at disse modulgreiene er et avsluttet kapittel når G6 blir lansert.

Enig. Jeg tør å vedde på at den eventuelle G6 neste år ikke har det samme konseptet. 

Lenke til kommentar

Har hatt G2 og G3 men denne kommer jeg ikke til å kjøpe. Skjønner ikke hva LG har tenkt på hva angår disse "friends" / modul greiene.

 

Når man kjøper en mobil til over 6tusen kr, så bør man vel kunne forvente at den har lyd som et flaggskip, og en velfungerende kamera funksjon uten at man skal være nødt å kjøpe + putte på moduler?

 

Og hvis det er slik at en ikke trenger noen av disse modulene fordi telefonen funker utmerket uten - hva er i så fall vitsen med dette tilleggsutstyret og hvor mange er det som kommer til å kjøpe disse greiene?

 

Tror nok at denne telefonen flopper fullstendig, og at disse modulgreiene er et avsluttet kapittel når G6 blir lansert.

Den har god lyd også uten lyd modul og kamera modul trengs ikke for å ta gode bilder. Den er for å få knapper og mer batteri men bildene blir ikke bedre
Lenke til kommentar
Den har god lyd også uten lyd modul og kamera modul trengs ikke for å ta gode bilder. Den er for å få knapper og mer batteri men bildene blir ikke bedre

 

 

Akkurat - og da blir jo disse friends/modul greiene tilnærmet meningsløst å anskaffe. (med unntak for noen meget få og spesielt interesserte)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ER LG fan som bruker LGG4 as we speak. G3 ligger på bordet rett ved siden av her.

Jeg har aldri sett så mye negativt om en ny LG telefon som G5. Normalt sett driter jeg i hva alle tenker men denne gangene er "bevisene" overveldende. For første gang på mange år så tenker jeg at toppen er nådd med G4.

 

Nå bytter jeg merke til Huawei. Synd men jeg akter ikke å bruke 6500,- kroner for å teste når så mange påpeker de samme feilene

Lenke til kommentar

fikk akkurat avbestillingen avgårde ikke imponert av kamera når jeg ser kvaliteten på bildene til Wps som sier "Og jeg er skikkelig kamera geek til vanlig med full formats kamera og masse linser" og han jobber for LG

Ikke skal få til bedre bilder ja da må det være mobilen som er dårlig.

Har har vært i tenkeboksen i en uke nå, er rimelig sikker på at jeg ikke angrer på det.trenger en telefon jeg kan ta med på ferie og ikke kamera i tillegg.da blir det en huawei på meg.

Endret av Tecy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ER LG fan som bruker LGG4 as we speak. G3 ligger på bordet rett ved siden av her.

Jeg har aldri sett så mye negativt om en ny LG telefon som G5. Normalt sett driter jeg i hva alle tenker men denne gangene er "bevisene" overveldende. For første gang på mange år så tenker jeg at toppen er nådd med G4.

 

Nå bytter jeg merke til Huawei. Synd men jeg akter ikke å bruke 6500,- kroner for å teste når så mange påpeker de samme feilene

Huawei mate 8 koster 5690 kr idag. Ble testet hos Amobil 21 januar. Har hatt noen mnd på å bli litt billigere. Hvilken feil folk maser om ser ikke jeg etter at de nye testene er kommet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...