Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Må ta ut Milner for firmino daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Ibe inn,henderson forhåpentligvis på midten. Might work
oOF Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Jeg gir opp. Må de slippe innmål på ALLE dødballer mot detta pisslaget?
sector Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Noen som skjønner hvorfor Milner er i hver eneste startoppstilling, selv nå når skadelista er mye kortere enn for en stund siden?? Og nå kommer Ibe inn for Coutinho... Hvorfor blir Milner værende er meg helt uforståelig, spesielt når West Brom går opp i ledelsen. Fy f*** altså. Får Klopp lønna til Milner eller??
Raude Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Jeg tror Klopp har beholdt Benteke på banen kun for å forbedre luftstyrken. Huffa meg den så stygg ut.
SpongeFrog Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Noen som skjønner hvorfor Milner er i hver eneste startoppstilling, selv nå når skadelista er mye kortere enn for en stund siden?? Og nå kommer Ibe inn for Coutinho... Hvorfor blir Milner værende er meg helt uforståelig, spesielt når West Brom går opp i ledelsen. Fy f*** altså. Får Klopp lønna til Milner eller?? enig Milner har ikke spilt en jævla kamp til ståkarakter. Emre Can er for uferdig i sin rolle på midtbane, for mange pasingsfeil. Henderson starter som kant wtf? Så mye som gjør meg forbannet her at jeg ikke engang vet hvor jeg skal starte
KANE2009 Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Direkte svakt. Ræva forsvarsspill, ræva keeperspill.
AllFather Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Fy faen for en takling. Han burde blitt dradd bak mål og slått i hodet med en stein
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. desember 2015 Skrevet 13. desember 2015 Fy faen slike bilder er alltid like jævlig å se på.. Håper det ikke er noe veldig alvorlig for Lovren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå