Gå til innhold

Liverpool - West Bromwich


Tunky

Anbefalte innlegg

WkShdn2.pngVSXSU22Ld.png

Anfield

13.12.15 17:00

 

 

Kamp igjen, hjemme denne gangen - ikke et sted vi har imponert nevneverdig under Klopp. Kan dette bli vendepunktet?

 

Laget kommet ut om en liten halvtime, men dette er laget jeg muligens ville spilt:

 

Mignolet

Clyne - Skrtel - Lovren - Moreno

Can - Henderson

Ibe - Firmino - Coutinho

Benteke

 

Keeper og backfirer sier seg selv - få gode alternativer der. Jeg vil se Can og Henderson på midten. Dette er de "defensive" midtbanespillerne vi har som har som har vist at de har målteft og liker å gå fremover. Samtidig klarer de nok greit å rydde opp det litte West Brom måtte komme med. Jeg tror ikke det er nødvendig å spille Lucas i en kamp som denne. Han er tidvis et beist defensivt, og meget, meget sjeldent et tilskudd offensivt. I den offensive delen av midtbanen vil jeg se Ibe (såfremt han er frisk), da jeg syns han har hatt stigende formkurve i det siste. Firmino har ikke vært spesielt god i det siste, men da har han vært uten sin landsmann Coutinho. Håper samarbeidet de to mellom snart springer ut i full blomst. Benteke på topp fordi møter West Brom. De kommer nok ikke til å prøve seg mye fremover, og kommer vel i kjent stil til å stille med 4 stoppere. Dette er ikke kampen å spille Origi eller Firmino på topp.

 

På Anfield har vi 20 seire, 6 uavgjort og 4 tap mot West Brom. En kamp vi skal vinne her altså.

 

WBA mangler Sessegnon og Foster.

LFC mangler Sturridge, Sakho, Ings, Flanagan, Gomez, mens Ibe har vært syk. Ibe blir trolig klar til kvelden.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Greit lag. Skulle gjerne sett Ibe for Milner. Milner har hatt et par fine innlegg som har truffet Benteke tidligere, så vi får håpe han har dagen.

 

Firmino, Ibe, Lucas, Allen, Toure, Origi og Bogdan på benken. Offensiv benk iallfall.

 

WBA stiller som ventet med 4 stoppere og kommer vel til å slå langt på Rondon..

 

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...