Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs West Ham


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jaja, poengdeling og United er fortsatt helt ræva, kan si meg fornøyd med dette jeg :)

Fortsatt like fornøyd?

 

 

Selv om jeg vet det var et retorisk spørsmål, velger jeg å svare likevel. Ja, jeg er fortsatt like fornøyd med at United fortsatt ikke klarer å spille god fotball og er pissdårlige og har vært det siden SAF gikk av. Ja, jeg er fortsatt fornøyd med resultatet til den kampen. Nei, jeg er ikke fornøyd med hvordan det gikk med Pool i dag.

 

Angående om kommentarene mine i går - jeg står fortsatt for det jeg skrev og mente hvert eneste ord av det, uansett hvor mye dere måtte finne det patetisk. For meg er det mer patetisk å sitte foran skjermen sin og irritere flettene av seg over andres kommentarer om klubben deres. Dere skriver masse nedlatende ting om United selv... ''feite Rooney spiser smågodt hahah!'' ''for et jævla patetisk lag'' ''kjedelig drittfotball nok en gang'' ...er bare noe av eksemplene, og attpåtil grining jeg leser i United-tråden for tiden.  Greit nok at fotball er kjærlighet og betyr mye, men noen her inne burde jammen meg komme seg ut litt...

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Angående om kommentarene mine i går - jeg står fortsatt for det jeg skrev og mente hvert eneste ord av det, uansett hvor mye dere måtte finne det patetisk. For meg er det mer patetisk å sitte foran skjermen sin og irritere flettene av seg over andres kommentarer om klubben deres. Dere skriver masse nedlatende ting om United selv... ''feite Rooney spiser smågodt hahah!'' ''for et jævla patetisk lag'' ''kjedelig drittfotball nok en gang'' ...er bare noe av eksemplene, og attpåtil grining jeg leser i United-tråden for tiden.  Greit nok at fotball er kjærlighet og betyr mye, men noen her inne burde jammen meg komme seg ut litt...

 

:)

 

 

Og du skal som liverpoolsupporter få lov til å kose deg så mye du vil hver gang united spiller dårlig, eller avgir poeng, men jeg har sett flere tilfeller der folk virker mer interessert i rivaliserende klubbers kamptråder enn sine egne, og da gjør de det kun for å provosere, ikke for å glede seg.

Ikke at du automatisk ble en av disse etter kommentarene i går, men det virket på en av postene dine som om helga var reddet pga denne matchen, men det er mulig jeg mistolket, du vet, kampens hete og irritasjon over et elendig resultat og alt det der.

Endret av Apox
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...