Gå til innhold

Spontant kjøp av et GTX 980 ti.... aner ikke om jeg ble lurt


Querke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Du burde ha refundert beløpet med engang du hørte det i tråden. 

 

EDIT: passet er tatt bilde av 14. sept. 2015, selfien er tatt i dag 18:41 

 

Aner ikke helt hva som er sensitiv informasjon her så malte litt overalt jeg. Men er ikke photoshoppa i mine øyne. Er vel heller at alt er stjålet og han har funnet selfie av offeret "mr. Kay". 

 

Faren har vel sikkert ikke peil på skjermkort som 90% av andre 50+ år gamle menn. 

 

Forøvrig har dama mi på 24år passet hjemme til foreldrene, fordi hun har glemt å tatt det med til leiligheten hun bor i nå.

 

Kvittering blir spurt om på butikken i morgen før han går til posten (som visstnok ikke skjer i følge noen av dere) Men men er bare å vente å se.

 

Blir da moro for dere uansett dette, og veldig trist for meg :)

Endret av Dysfunctional
Fjernet bilde av pass+bankkort.
Lenke til kommentar

Du lurer også deg selv hvis du tror Arma 3s lave FPS i skyldes grafikkortet ditt. Det spillet kjører en 15 år gammel spillmotor, og er katastrofal når det kommer til å bruke både prosessor (nesten utelukkende 1-2 kjerner) og grafikkort. Du kan sitte med en i3-prosessor og et GTX 770 og få nøyaktig samme FPS (og kanskje også bedre) som en med et GTX 980 Ti og i7-prosessor. Selv hadde jeg et system med 2600K og to stk. GTX 780 i SLI. Når jeg så tok ut det ene grafikkortet, var det null forandring i FPS. Og når jeg gikk over til gaminglaptopen for å spille Arma 3, med et GTX 770M (tilsvarende GTX 670) og en i5-prosessor, var ytelsen igjen det samme. Ofte var også slik at jeg fikk bedre FPS av å skru opp grafikkinnstillingene, enn å skru dem ned, da skjermkortet ble brukt mer.

Endret av La Menthe
Lenke til kommentar

Da juger tydeligvis fps måleren på exile servern jeg og en kompis er på, han med 980ti ligger på 50-60fps med ultra settings, og jeg med 980sli ligger på 70-75 stort sett igjennom hele 4timers session. Jeg kan skjønne at det kan bli lavt når noen servere bruker 6 timers session, men med exile og alle zombier som ikke akkurat hjelper til på fps'n så er 4 timer akkurat nok.

 

Men nå spora vi av her

Lenke til kommentar

Aner ikke helt hva som er sensitiv informasjon her så malte litt overalt jeg. Men er ikke photoshoppa i mine øyne. Er vel heller at alt er stjålet og han har funnet selfie av offeret "mr. Kay". 

[...]

 

Ikke for å være petimeter (særlig, født pedant), men du trenger vel eksplisitt tillatelse fra ham for å poste bilder av fjeset hans her. For ikke å snakke om bankkortet.

 

Du har brukt opp flaksen for 2016 hvis dette går i boks. :fun:

Endret av Lch
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Oi beklager altså! Tenkte meg ikke om i det heletatt angående bildene.

Ville bare se om noen photoshop-genier kunne flagge bildene som fake.

 

 

MEN,

admin har fjernet noe (original-posten), men det henger igjen en link i en quote: post nr. 22 av Emancipate.

 

Kan noen kontakte admin for å fjerne denne linken?

 

Beklager igjen!

 

EDIT: PM'et admin ang. linken

Endret av Querke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...