Gå til innhold

Kamptråd - Leicester City vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har jo åpna kampen ganske bra. Vardy hadde scora mot Barcelona i den formen han er i nå.

Totalt uenig med deg. Kampen i dag mangler alt fra vår side. Et par elendige innlegg er det vi har fått til, ja og noen skudd utenfor. Defensivt har vi klusset det til et par ganger og ligger ikke ufortjent under. 

 

Fotball handler om å skåre mål og det er noe vi sliter med. I dag MÅ vi ha to for å vinne, noe jeg er litt skeptisk til om vi klarer. Vi får så utrolig lite ut av ballinnhavet vårt. 

Lenke til kommentar

Er Leicester i ferd med å sikre seg topp 4 her? Kan de være eneste reelle utfordrer til City? Venter og venter på at kollapsen skal komme. Helt sykt det de har fått til. 

Mhm. Som i fjor og året før? Etter jul (gjerne de neste 6-7 kampene også som er vanskelige) så begynner de å duppe, eventuelt før hvis de får en skade på Mahrez eller Vardy. 

Lenke til kommentar

Jeg fatter og forstå ikke hvorfor vi skal spille med tre midtstoppere. Vi har hatt fullstendig kontroll på de første 12 kampene, med unntak av 20 min mot Arsenal, når vi har spilt med firerlinje bak. 

 

Fatter ikke at vi skal endre på den suksessen. Kanskje er jeg bare alt for dum til å forstå. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...