Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er rett oversettelse av "Grab Them By The Pussy"? Etter mitt ringe (s)kjønn må "pussy" oversettes med "mus" (eller "pusekatt" :D ). Norske media (VG) bruker det langt mer vulgære ordet "fitte". Er det upartisk og samvittighetsfull journalistikk?

Oversettelsen har lite å gjøre med faktumet at han skryter på seksuelle overgrepet Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Det er knapt et år siden kvinner over hele den vestlige verden gikk bananas som følge av 50 shades of grey. Gud bedre for et hykleri og en dobbeltmoral.

 

Relevansen virker lav, jeg synes commando er en kul film, jeg synes ikke det er kult om en bolet østerriker går berserk i nabolaget mitt med automatvåpen.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Billy Bush (progleder for Access Hollywood i bussen med Trump) er permittert i påvente av en vurdering i ledelsen pga. innholdet i buss-opptaket. Han jobber nå i Today hos NBC, og det er usikkerhet vedr. gjestenes villighet til å delta i programmet pga. utsagnene i opptaket. Det er også usikkerhet om han får komme tilbake, avhengig av utfallet av vurderingen.

http://www.nbcnews.com/politics/2016-election/billy-bush-suspended-today-show-pending-review-n663301

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Det hele handler om å bombardere motparten med beskyldninger slik at vedkommende må bruke hele sin tilmålte tid til å parere og for å nøste opp i alle anklagene, en kjent og høyst uærlig debattform.

 

Vedkommende må overhodet ikke det med mindre det er noe i anklagene, Hillary er vel uheldig som har så mange av dem. Om man stort sett har tilliten til de som ser på så vil man ikke trenge å være så defensiv.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

130 millioner kvinner har kjøpt boka som vel mer eller mindre handler om å bli "grabbed by the pussy" av en rik fyr..

 

Er det vanskelig å skille mellom fiksjon og virkelighet - jeg for min del har litt sans for skrekkfilmer, det betyr ikke at jeg vil sette pris på en øksemorder på trappa, om han nå er aldri så fin på håret eller rik

Lenke til kommentar

Sannheten som enhver kjendis kan fortelle, er at selv for den mest veloppdragne er det svært vanskelig å opprettholde respekten for kvinner etter at man har blitt kjendis. Det skyldes ikke at kjendisen har blitt en annen person, men at kvinner oppfører seg annerledes mot ham når han er kjent. Veldig annerledes. Normalt skulle det være mulig å skjønne at ikke alle kvinner er slik, men her er de respektable kvinnene så til de grader i mindretall at det vanskelig lar seg gjøre. Av og til blir en kjendis hengt ut for å ha begått et overgrep. Da har han kanskje vært "uheldig" og truffet på en av disse få respektable kvinner. Han blir selvfølgelig overrasket, fordi hun ikke reagerer slik alle andre kvinner tidligere har lært ham, nemlig at kvinner flest ønsker å bli behandlet respektløst. Bare det er den rette fyren.

 

Nå er det sikkert en og annen feminist som her inne som reagerer på at jeg omtaler disse kvinnene som mindre respektable. Men hvis det ikke er respektabelt av menn å behandle kvinner slik, så er det heller ikke respektabelt av kvinner å ønske seg slik behandling.

Lenke til kommentar

Enda mer manipulering fra den politiske eliten:

<Propaganda vid>

 

Er det nå Mr. StormØrn kommer inn med sitt objektive skråblikk og hjelper oss å balansere det hele i sitt nøytrale øyemed?

 

En som mener Trump gjorde en god figur her må enten være i lomma hans eller ha en annen sammenfallende agenda, som for eks anti-feminisme og/eller fremmedhat. En så humørløs, usympatisk og uproduktiv opptreden av ett menneske med en mikrofon som trenger velgere har man vel knapt sett noengang før.

Lenke til kommentar

Ja, det er folk som ikke lar seg påvirke av conspiracy-nutjobs som lar seg manipulere...

 

AtW

 

conspiracy nutjobs? Så du samme klippet som meg? Ble eller ble ikke dama i publikum instruert før hun ble spurt? Dette burde da være en rimelig clear cut case. Men likevel er jeg altså helt sikker på at du vil benekte hva alle kan se klart som dagen med egne øyne på klippet... Så dypt stikker din ideologiske dogmatikk.

 

Og angående konspirasjonsteorier:

 

En som mener Trump gjorde en god figur her må enten være i lomma hans eller ha en annen sammenfallende agenda, som for eks anti-feminisme og/eller fremmedhat. En så humørløs, usympatisk og uproduktiv opptreden av ett menneske med en mikrofon som trenger velgere har man vel knapt sett noengang før.

Endret av StormEagle
Lenke til kommentar

Og angående konspirasjonsteorier:

 

En som mener Trump gjorde en god figur her må enten være i lomma hans eller ha en annen sammenfallende agenda, som for eks anti-feminisme og/eller fremmedhat. En så humørløs, usympatisk og uproduktiv opptreden av ett menneske med en mikrofon som trenger velgere har man vel knapt sett noengang før.

 

 

Ja og hvem av dem er din? Ja takk begge deler kanskje? ;)

 

Uansett, han søyt og grein igjennom hele debatten, var det ikke på Clinton så var det de urettferdige moderatorer.. Og med det bekrefter han igjen at Bill Mahers "Whiny little Bitch" harselas er spot on:

 

https://www.youtube.com/watch?v=vgk4358L3Nw

Lenke til kommentar

 

Og angående konspirasjonsteorier:

 

En som mener Trump gjorde en god figur her må enten være i lomma hans eller ha en annen sammenfallende agenda, som for eks anti-feminisme og/eller fremmedhat. En så humørløs, usympatisk og uproduktiv opptreden av ett menneske med en mikrofon som trenger velgere har man vel knapt sett noengang før.

 

 

Ja og hvem av dem er din? Ja takk begge deler kanskje? ;)

 

Ja det er nok begge deler. Jeg er i lomma på Trump. Jeg er forøvrig også en øgle i menneskedrakt, og skjuler en UFO i skuret i hagen min....  :roll:

 

 

Har du noen flere spennende teorier du vil dele med oss Thonto?

Endret av StormEagle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...