Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Alle visste at denne debatten i stor grad ville handle om behandling av kvinner. Det var derfor en genistrek av Trump å overraske alle ved å like før debatten innkalle til pressekonferanse med fire av kvinnene Bill Clinton har voldtatt (og som Hillary Clinton har truet med vold om de ikke tyster). Jeg kan ikke huske å ha opplevd et lignende stunt i noen presidentdebatt jeg har sett. Trump utnyttet det alle trodde var slutten på Trump-kampanjen, og snudde det til sin fordel. "Mesterlig" er ikke dekkende nok. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en mann som ikke bare har media mot seg, men til og med hans eget parti motarbeider ham og ser helst at han trekker seg. Hele det politiske etablissementet er imot ham. 

 

Og ikke bare det, han hadde også debattmoderatorene mot seg. Kudos til Trump for å sette dem på plass og påpeke gang på gang hvor urettferdig han ble behandlet og hvordan de rigget alt i favør Hillary. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var ikke hva jeg hørte ihvertfall. Han sa da helt tydelig på klippet "when you'r a star they'l let you do it"

 

 

Det viser bare hvor løgnaktige media er og hvor liten respekt de har for folks evne til å tenke selv. Trump sa klart og tydelig "When you're a star, they let you do it. You can do anything. Grab them by the pussy. You can do anything."

 

VGs overskrift: "- Grip dem i fitta!"

 

Det er bare beyond shameful. 

Endret av Syklofanten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan ikke stole på det der. Trump var så overlegen at det ikke finnes ord. Hillary ble gjort til skam og satt på plass som den løgneren og maktsyke psykopaten hun er.

Nei, det var han ikke. Trump gjorde en litt bedre jobb enn i forrige runde, men han gjør fremdeles ikke noe nytt. Appellerer til basen av velgere som allerede har bestemt seg for å stemme på han, sier hvor dårlig alt demokratene har gjort er, uten å komme med noe konkret informasjon om hvordan har vil forbedre det. Dette er også synlig i pollen.

 

Din mening er i mindretall, det er ikke mer komplisert enn det. Et stort antall mente jo at han vant, men enda flere mente at han tapte.

Endret av Reeve
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjære deg, jeg tviler ikke på at du mener at Trump vant. Mange er enige med, mange er uenige. Av to polls har Clinton vunnet begge. Marginen ifg. CNN var stor, men den oversampler Demokrater (det er ingen hemmelighet, det opplyser de om selv). I følge YouGov var det en knapp seier til Clinton.

 

Trump vant. Valgkampen er nok over nå.

Du er søt, da. Blir du med på et veddemål?

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Kjære deg, jeg tviler ikke på at du mener at Trump vant. Mange er enige med, mange er uenige. Av to polls har Clinton vunnet begge. Marginen ifg. CNN var stor, men den oversampler Demokrater (det er ingen hemmelighet, det opplyser de om selv). I følge YouGov var det en knapp seier til Clinton.

 

Trump vant. Valgkampen er nok over nå.

Du er søt, da. Blir du med på et veddemål?

 

 

Vedder gjerne. 

Lenke til kommentar

Vedder gjerne.

Flott. Jeg har to forslag.

 

1: Forumkonto. Vinner Trump valget så slutter jeg å poste innlegg for alltid. Vinner Clinton valget gjør du det samme.

2: Penger til veldedighet. Vinner Trump valget så donerer jeg til et veldedig formål bestemt av deg, vinner Clinton valget donerer du til et formål bestemt av meg. Betalingsbekreftelse fungerer som bevis.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Dette er en mann som ikke bare har media mot seg, men til og med hans eget parti motarbeider ham og ser helst at han trekker seg. Hele det politiske etablissementet er imot ham. Men han har folkets støtte, kanskje nok til å bli president. Og det er folkets støtte demokrati handler om, eller?

 

Jeg blir positivt overrasket over det amerikanske demokratiet dersom Trump blir valgt, og han får utføre sin presidentgjerning.

 

Hvis ikke Trump vinner er det den definerte slutten på demokrati i USA. Sluttstreken med andre ord. USA sitt demokrati er allerede en farse og tragikomisk, og Trump er siste håp om at folket kan si nei til jævlene. Selv om de sier nei til jævlene betyr det ikke at krigen for demokrati er vunnet, det betyr bare at den enda ikke er tapt, og at det enda finnes håp.

 

Europa styres av landssvikere, og folket blåser i det så lenge de får seg dosene sine. USA styrer Europa som en diktator. Europa har ingen uavhengighet igjen. Vinner Clinton er det eneste håpet for verden at Europa sitt folk står opp og sier nei og sender "lederne" av nasjonene våre til helvete der de hører hjemme.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er bedre om en kandidat kan snakke med Russland istedenfor å gå til krig mot dem. Om Hillary blir valgt kan vi alle begynne å grave bunkere i hagen.

 

Det hjelper nok lite når det er snakk om atomkrig. Da må du ha en spesialbunkers som kun de rike har råd til. De rike blir tross alt sponset av staten nå, kanskje i et siste forsøk på å sikre at noen overlever atomkrigen som kommer. Jeg synes jeg ser jævlene som styrer i verden, "funnel all the funds to the rich so they can survive the war".

Lenke til kommentar

Kjære vene.

Bill Clinton voldtok ikke en tolvåring. Hillary Clinton ble pålagt av en dommer å forsvare en overgriper, og denne overgriperens offer var en tolvåring. Overgriperen her var ikke Bill Clinton, han er knyttet til andre saker men ikke denne tolvåringen.

 

Bill er en voldtektsmann. At Trump tok frem dette er alene nok til å sikre seieren i debatten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...