Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oralsex, er folk flink eller ei?


Muggkaare

Anbefalte innlegg

Så ja, oralsex. En ting vi fleste(?) liker, og jeg har merket meg at de fleste mener de er veldig gode til det.

 

Så da er spørsmålene mine som følger, mener du at du er flink til oralsex? Og hvor mange har du vært borti som faktisk er virkelig gode?

 

Jeg mener selv at jeg er helt grei. Har et stort forbedringspotensiale. Når det gjelder partnere har jeg kun vært borti ei som har vært virkelig, virkelig fantastisk. De fleste har vært helt ålreite, det er jo digg, men aldri som med henne. Og ja, jeg har prøvd å kommunisere, og det hjelper jo litt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt spørsmål.. :)

 

Om jeg er god eller ikke det vet jeg ikke. Har stort sett vært i lange forhold og da finner man gjerne ut hva hver enkelt liker.

Dersom jeg skulle gjort det på ei fremmed mus. så er det ikke sikkert at jeg hadde blitt godkjent :p

 

Når det kommer til å få en BJ, så er ikke teknikken i seg selv viktigste for meg. Maks nytelse er når jenta virkelig liker det og gjør en reell innsats. Ingenting er mer turn-on enn det. 

Dersom jeg har inntrykk av at jenta egentlig ikke liker det eller ser ut som at hun kjeder seg, så hjelper det ikke om hun er "god" som sådan. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke erfaring med så veldig mange forskjellige, jeg prøvde på ei før jeg gifta meg og det virka som om ho likte det. Kona mi som jeg har vært gift med i 7 år har aldri klaget, og nå nylig har jeg fått anledning til å ha det litt kjekt med en annen jente og hun reagerte ekstremt positivt.

 

Når det gjelder å motta har jeg ikke så veldig god erfaring, dessverre. Det har blitt mye tenner, og det virker som om det rett og slett er fordi det er for trangt inni der.  :hm: Ho nye jeg har vært så heldig å få lov til å kose meg litt med har uttrykt at hun har lyst til å gi med tid og stunder, så jeg ser frem til det.

 

Og, for ordens skyld: jeg er ikke utro, alt skjer over disk og er avklart med alle involverte parter.

 

Jeg absolutt elsker å gi oralsex, og elsker tanken på å motta selv om virkeligheten så langt ikke har stått til forventningene.



Anonymous poster hash: 7dfef...396
Lenke til kommentar

Alfaomega er kommunikasjon. Min erfaring er at det veldig sjeldent er bra de første gangene, både å gi og få. Man kjenner ikke hverandre godt nok, vet ikke hva den andre liker/ikke liker. Med min nåværende partner var det ganske dårlig den første tiden, tenner, trakk forhuden for langt ned osv. Ble bare ubehagelig. Jeg var nok ikke flink til å gi heller, men tror det er vanskeligere å gjøre feil med tunga på en mus enn å skulle suge 100% riktig.

 

Nå etter mye kommunikasjon (selv om dette er litt flaut i starten), så får vi hverandre til å komme oralt lett som bare det. Så ja, jeg mener jeg er flink til å gi, men det handler like mye om å være flink til å lytte til hva partneren sier for å "bli flink" til å gi. Hun er også blitt veldig flink til å gi head, en annen verden enn de første gangene hun gjorde det. Så jeg er storfornøyd  :w00t:

 

Men generelt er min oppfatning at hverken folk eller meg selv er spesielt flinke i utgangspunktet. Du blir ikke flink før du lærer noen å kjenne, noe som nødvendigvis ikke betyr at du vil være flink på en helt annen enn denne personen. Men det finnes sikkert unntak blant sexgudene der ute.

Endret av WPX
Lenke til kommentar

Har vel hatt 10-12 partnere (fleste bare én gang) og har aldri opplevd en ordentlig, god  blowjob. Til og med i de 2 forholdene jeg har vært med i mitt liv, fikk  jeg aldri blowjob uoppfordret ut av det blå, var alltid i forbindelse med vanlig sex. 

 

Angående meg selv. Vel jeg vet ikke helt. Jeg slikker egentlig bare på toppen av vaginaen, rett under der "streken" begynner, og fingrer henne, og så virker det som at er nok til å få henne i mål. Noen ganger drar jeg vagina huden litt oppover for å komme mer på clitten, men jeg vet faktisk ikke 100% hvordan jeg finner cliten (vet den er litt forskjellige fra jente til jente), men etter min erfaringer holder det  å bare være sånn roughly i nærheten. Har opplevd at jente ikke har lagt en pip når jeg har vært der nede, og da blir jeg fort usikker og gir opp rimelig raskt. 



Anonymous poster hash: 9de2c...b56
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg er flink eller ei, men jeg digger det hvertfall. Spør alltid typen hva han liker så det blir mest mulig for han, noen liker jo at ballene blir kost med og andre ekser har ikke likt det feks. Kunne og har gitt blowjobs i timesvis, samt på random tidspunkt i løpet av dagen feks under film eller serier. Jeg finner det faktisk veldig avslappende og tennende på samme tid. Det hadde vært skikkelig nedtur om typen ikke likte å motta oralsex. 



Anonymous poster hash: 8ec2b...2b8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jøss, mr. heldig han som får tak i hun over!.

men så kommer jeg å sier at jenter generelt sett er ikke så flinke, det finnes unntakt men de kan jeg telle på fire fingre.

Lenke til kommentar

Tja, her er det 50/50, noen damer som jeg har blitt sugd av har det vært vondt, mange som skraper eller hva man kaller det med tenna. 
Andre begynner altfor fort, liker at dem begynner rolig.

Når det kommer til meg selv, så har jeg aldri fått noen klage. Men alle damer er forskjellige, noen er altfor følsomme, så noen liker best og bare bli slikka på toppen og på sidene, mens andre syns det er best at jeg sleiker hele fitta (beklager språket). 

 

Lenke til kommentar

Har bare hatt 1 partner og det samme har kjæresten :) Hun var jo veldig sjenert og tilbaketrukken når det kom til sex i starten og den første blowjob'en jeg fikk av henne var rett og slett forferdelig, fikk 0 nytelse av det :p Masse tenner og et fælt minne.

 

Vi har nå vært sammen i litt over 2 år og det har jo blitt mye bedre. Men det er ikke før det siste halvåret at hun faktisk ville suge meg. Før så følte jeg at jeg tvang henne hvis jeg spurte selv om hun nektet for det. Det er vel ganske turn off for de fleste og det er litt vanskelig å nyte. Men nå i det siste har hun blitt veldig flink. Hun tar initiativ og hun nyter det også. Jeg har jo egentlig ingenting å sammenligne med, men jeg synes hun er veldig flink og hun får meg lett til å komme :)

 

 

Har jo vært litt trått med slikking og, hun har litt vanskelig for å slippe meg til noen ganger, men når hun gir slipp så liker hu det veldig godt hvis jeg er flink. Sliter litt noen ganger når det tar lang tid, kommer noen ganger litt fort ut av fokus. Jeg er ikke dårlig til å slikke, men tror jeg selv er et stykke fra god, men det funker for min og hennes del som regel, så begge er fornøyde. 



Anonymous poster hash: a69bb...3b0
Lenke til kommentar

Debuterte da jeg var 21 år, men jeg hadde lest mye på nett/bøker etc ang sex, tips osv så når jeg faktisk skulle ha sex med første eksen så trodde hun ikke noe på meg at jeg var jomfru, hun var også den jenta som klarte å lære seg best hvordan hun skulle suge meg, tease meg osv, så første eksen helt klart best på BJ, men har hatt 2 andre som har vært ganske så gode i tillegg.

 

Alltid vært opptatt at jenta skulle ha det like godt eller bedre enn meg, så lærte mange triks tidlig og det har man fått endel skryt for oppover årene.

 

Noe jeg ikke kunne fra starten av var g-punkt massasje, dette lærte jeg meg seinere og etter det så blei det enda bedre. Noe eksene mine satte stor pris på :)

 

Så ja, jeg "tror" at jeg er god på oralsex.

 

Selv om at jeg har nick her, så er man jo anonym ;)

Lenke til kommentar

 

Vet ikke om jeg er flink eller ei, men jeg digger det hvertfall. Spør alltid typen hva han liker så det blir mest mulig for han, noen liker jo at ballene blir kost med og andre ekser har ikke likt det feks. Kunne og har gitt blowjobs i timesvis, samt på random tidspunkt i løpet av dagen feks under film eller serier. Jeg finner det faktisk veldig avslappende og tennende på samme tid. Det hadde vært skikkelig nedtur om typen ikke likte å motta oralsex. 

 

Anonymous poster hash: 8ec2b...2b8

 

Du kunne nesten høres ut som samboeren min... :)

Engasjement og innlevelse er alltid et stort pluss hos meg, og samboers... "munnbruk" må vel nesten kunne betegnes som hennes signatur-greie, noe hun er virkelig flink på. Jeg føler jeg har vært heldig her :)

Lenke til kommentar

Alle damene jeg har slikket har det gått for, var ikke til å ta feil av. Jeg vet ikke om jeg er flink med tanke på at jeg kommer når jeg blir sugd selv om ikke alle har vært flinke :p

 

Var to damer som imponerte på sugingen, ei på ungdomsskolen og ei for ikke så aaaaltfor lenge siden. Hu nå sist var egentlig kjempeflink, men jeg hadde ikke følelser for henne så det ble ikke like bra, jeg er for gammel skjønner jeg.

Lenke til kommentar

Jeg er i midten av 20-årene og kan ikke skryte på meg å være flink til å slikke jenter.. rett og slett på grunn av lite erfaring. Av og til får jeg kjæresten min til å komme.. av og til ikke. 

 

Jenter som har sugd meg? Er vel ingen som har vært skikkelig flinke, nei. Oralsex er alltid godt, men for min del skal det litt ekstra til for at jeg kommer. Det har hendt noen få ganger. 



Anonymous poster hash: 9cfad...cc2
Lenke til kommentar

Erfaringsmessig er ca 1/10 damer flinke, dette henger nok mye sammen med at jeg tror det tilhører til sjeldenhetene at jenter nyter / blir kåte av og suge.

 

Jeg vil påstå jeg er flink, da jeg har fått mye tilbakemeldinger som tyder på dette. Men jeg ser også at jeg ikke alltid har vært det. Og det er først i de siste årene jeg har selv fått tenning av og gå ned på jenter.

Lenke til kommentar

 

Har vel hatt 10-12 partnere (fleste bare én gang) og har aldri opplevd en ordentlig, god  blowjob. Til og med i de 2 forholdene jeg har vært med i mitt liv, fikk  jeg aldri blowjob uoppfordret ut av det blå, var alltid i forbindelse med vanlig sex. 

 

Angående meg selv. Vel jeg vet ikke helt. Jeg slikker egentlig bare på toppen av vaginaen, rett under der "streken" begynner, og fingrer henne, og så virker det som at er nok til å få henne i mål. Noen ganger drar jeg vagina huden litt oppover for å komme mer på clitten, men jeg vet faktisk ikke 100% hvordan jeg finner cliten (vet den er litt forskjellige fra jente til jente), men etter min erfaringer holder det  å bare være sånn roughly i nærheten. Har opplevd at jente ikke har lagt en pip når jeg har vært der nede, og da blir jeg fort usikker og gir opp rimelig raskt. 

 

Anonymous poster hash: 9de2c...b56

 

 

Beklager at jeg sier det, men det der høres helt forferdelig dårlig ut... :s

 

Problemet er ikke bare at du ikke vet hvor klitoris er, men herregud, det MÅ du lære deg!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...