Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs West Bromwich Albion

blured

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bedre, men likevel litt for dårlig. Vi er nødt til å øke tempoet og ta litt mer risiko. Alle lag under topp 6 parkerer jo bussen mot oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

75:25% fordeling av ballinnehav, samme som forrige gang vi møtte WBA. Da endte det med 0-1... LvG burde innse at possession nødvendigvis alltid er løsningen. Men har troen på at vi klarer å putte 1-2 i neste omgang.

Skrevet

Håper guttene på Old Trafford så rommet mellom Brunt / Sessegnon like godt som guttene i TV2-studioet. Utrolige avstander når Young holder igjen eller drar ut på kant.

Skrevet

Young har definitivt sin dårligste kamp denne sesongen. Flere store feil i dag! Vi har vel ingen å bytte han ut med heller?

Jones? Evt. han unge jeg ikke har hørt om. Var ikke han back, eller hørte jeg feil da kommentatoren snakka om han i stad?

Skrevet (endret)

Jones har vi på benken ja. Har ingen ide hvem Borthwick-Jackson er, så det tørr jeg ikke si noe om.

Endret av Espp
Skrevet

Young har definitivt sin dårligste kamp denne sesongen. Flere store feil i dag! Vi har vel ingen å bytte han ut med heller?

Jones? Evt. han unge jeg ikke har hørt om. Var ikke han back, eller hørte jeg feil da kommentatoren snakka om han i stad?

Han er venstreback

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...