Gå til innhold

Asylsøkere får 15.000 utbetalt i mnd...


Anbefalte innlegg

1. Virkelig, du ville ikke ha sluppet han inn hvis du eier huset, men du ville ha sluppet han inn hvis du bare ble født det? Det har ingen praktisk forskjell.

 

2. I de fleste hus så er det familiemedlemmer som ikke tjener penger. At noen familiemedlemmer ikke tjener penger er ikke et argument for å slippe inn en ukjent person, som de må brødfø resten av livet.

1. Jeg har ikke sagt noe om å slippe inn eller ikke slippe inn. Jeg sier at å nekte noen tilgang til noe du eier er annerledes enn å nekte noen tilgang til noe du ikke eier. Du kan eie et hus, ikke Norge.

 

2. Ja? Men det er ikke far/mor som sier at de ikke vil betale for et ekstra husholdningsmedlem, det er guttungen som står i fare for å få redusert sin ukelønn på flere hundre kroner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Jeg har ikke sagt noe om å slippe inn eller ikke slippe inn. Jeg sier at å nekte noen tilgang til noe du eier er annerledes enn å nekte noen tilgang til noe du ikke eier. Du kan eie et hus, ikke Norge.

 

2. Ja? Men det er ikke far/mor som sier at de ikke vil betale for et ekstra husholdningsmedlem, det er guttungen som står i fare for å få redusert sin ukelønn på flere hundre kroner.

1. Nå har nordmenn et felles eierskap over Norge, så det blir det samme som hvis hele familien eier huset. I det tilfellet vil jeg ikke slippe han inn.

 

2. Jeg er da like imot å slippe han inn hvis jeg er moren/faren. Jeg vet godt at det ikke holder å kutte ukelønnen til sønnen, fellesutgiftene vil også øke for alltid. Dette er ikke noe jeg vil gjøre for en ukjent person. Spesielt ikke hvis mange av de som kommer er kriminelle, og jeg kan risikere at min datter blir voldtatt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

1. Nå har nordmenn et felles eierskap over Norge, så det blir det samme som hvis hele familien eier huset. I det tilfellet vil jeg ikke slippe han inn.

 

2. Jeg er da like imot å slippe han inn hvis jeg er moren/faren. Jeg vet godt at det ikke holder å kutte ukelønnen til sønnen, fellesutgiftene vil også øke for alltid. Dette er ikke noe jeg vil gjøre for en ukjent person. Spesielt ikke hvis mange av de som kommer er kriminelle, og jeg kan risikere at min datter blir voldtatt.

1. Nei, det er intet eierskap. Du eier ikke Norge, jeg eier ikke Norge.

 

2. Du er ikke moren eller faren, du er guttungen. Det stopper der.

 

Det er ikke noe poeng i å fortsette dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Nei, det er intet eierskap. Du eier ikke Norge, jeg eier ikke Norge.

 

2. Du er ikke moren eller faren, du er guttungen. Det stopper der.

1. Det er da absolutt felles eierskap. Å være eier betyr at man har rett til å besteme over en ting eller et område. Nordmenn har rett til å bestemme over Norge.

 

2. Det eneste du sier her er at jeg skal respektere familiets valg om å slippe han inn. Du forklarer ikke hvorfor vi skal slippe han inn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

1. Nå har nordmenn et felles eierskap over Norge, så det blir det samme som hvis hele familien eier huset. I det tilfellet vil jeg ikke slippe han inn.

 

2. Jeg er da like imot å slippe han inn hvis jeg er moren/faren. Jeg vet godt at det ikke holder å kutte ukelønnen til sønnen, fellesutgiftene vil også øke for alltid. Dette er ikke noe jeg vil gjøre for en ukjent person. Spesielt ikke hvis mange av de som kommer er kriminelle, og jeg kan risikere at min datter blir voldtatt.

1. Nei, det er intet eierskap. Du eier ikke Norge, jeg eier ikke Norge.

 

2. Du er ikke moren eller faren, du er guttungen. Det stopper der.

 

Det er ikke noe poeng i å fortsette dette.

 

 

Du tjener ingen poeng på å være frekk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

Wow..tre ganger så mye som i Danmark, og mer enn f.eks frisører og barnehageassistenter i full jobb..

Link?

 

 

 

Nei, det gjør de ikke. 

 

Neivel? Juger aftenposten?

 

I Danmark får de 5945 kroner i måneden. I Norge er beløpet 15.011 kroner.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Sa-ulikt-motes-asylsokerne-i-Norge_-Sverige-og-Danmark-8221995.html

 

 

Dette er RAN av norske skattebetaler. Hvorfor skal vi tvinges til å finansiere rasistiske, imperialistiske muslimer som invaderer landet vårt? Svært mange av de som kommer er nettopp rasister mot oss "vantro."

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

 

Wow..tre ganger så mye som i Danmark, og mer enn f.eks frisører og barnehageassistenter i full jobb..

Link?

 

 

 

Nei, det gjør de ikke. 

 

Neivel? Juger aftenposten?

 

I Danmark får de 5945 kroner i måneden. I Norge er beløpet 15.011 kroner.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Sa-ulikt-motes-asylsokerne-i-Norge_-Sverige-og-Danmark-8221995.html

 

 

Dette er RAN av norske skattebetaler. Hvorfor skal vi tvinges til å finansiere rasistiske, imperialistiske muslimer som invaderer landet vårt? Svært mange av de som kommer er nettopp rasister mot oss "vantro."

 

 

I følge folk med mentaliteten til "nye sosse raddisme" og "raddistisk senter" er det vel noe vi må akseptere siden det er en del av deres kultur og deres kultur beriker oss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Å henge seg opp i hva andre tjener, kalles misunnelse, og sånt gidder jeg ikke.

 

 

Hmm det var jo rart. Å hyle om at de rike tjener for mye ser jo ut til å være dere sosialisters største hobby.

Vet ikke hva boksen/sosialist inneholder hos deg i din personlige verdensanskuelse, og ikke har du bekjentskap nok til å forsøke å presse meg inn I dine personlige bokser heller. Hvis du ikke klarer å snakke med folk på en ærlig måte kan du heller la det være

 

Jeg liker hverken misunnelse eller grådighet.

Lenke til kommentar

Slapp av! er du fattig eller? :)

 

At folk som ikke har bidratt til felleskassa skal få penger sier seg jo selv, du er vell ikke rasist ? Tenk på kolonialismen til den hvite mann og all ødeleggelsen våre forfedre gjorde rundt om i verden.

 

Dette er jo bare småpenger.

 

Kassa vil uansett fylle seg opp igjen om vi setter opp skatten mer så ser ikke problemet. :)

 

http://www.aftenposten.no/okonomi/Ekspertgruppe-varsler-om-skatt-pa-65-prosent-8351884.html

 

65% skatt er jo alltids en måte å finansiere dette på :) vi har det jo så godt i norge så....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har stort sett vært fattig på penger hele livet, men har ikke tatt spesielt skade av det. Jeg ser mer skade i å på automatikk få panikk og bli slem med andre folk bare fordi naturlige endringer skjer og at noen av dem kan man bli berørt av. Har møtt mange nokså rike folk som var helt fatteslig utstyrt i følelseslivet nettopp fordi de var livredde for endringer og sitt eget ufyselige grådige skinn ..

 

Det er fattigdom det!

Lenke til kommentar

Jeg har stort sett vært fattig på penger hele livet, men har ikke tatt spesielt skade av det. Jeg ser mer skade i å på automatikk få panikk og bli slem med andre folk bare fordi naturlige endringer skjer og at noen av dem kan man bli berørt av. Har møtt mange nokså rike folk som var helt fatteslig utstyrt i følelseslivet nettopp fordi de var livredde for endringer og sitt eget ufyselige grådige skinn ..

 

Det er fattigdom det!

 

Ja fysj og fy disse rasistene som ikke vil ha økte skatter så aladdin og mustaffa kan komme hit og få gratis penger som dem kan sende tilbake til hjemlandet sitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Avskyelig. De får mer penger, og det settes inn langt mer ressurser, enn det gjør for landets egen befolkning.

Det er vel snart bare å bøye seg i støvet for våre nye herrer. Det står jo i koranen at vi skal betale jizya til dem fordi de er guds utvalgte folk og rettmessige eiere av alt på jorden. Litt vanskeligere for meg å forstå er det hvorfor venstresiden, som er sterkt ureligiøs, mener det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

En frisør har en snittlønn på 26 900 kr i måneden. Hvor tar du tallene dine fra?

Han sa at en frisør kan tjene mindre, ikke at alle gjør det.

 

Problemet med å gi 15K i måneden er at det er ingen jobb. De er studenter og da bør de ikke få mer enn hva studenter får.

Han skrev også "i full jobb". Dvs en 100% stilling og ikke en lærling. Jeg tror ikke noen frisører i 100% jobb tjener under 15 000 i måneden, eller har du noen annen informasjon?

Lenke til kommentar

 

Garantilønn er ikke automatisk det samme som fastlønn! Mange blander dette, særlig de som har en lønnsavtale med fastlønn + provisjon. Dersom man har en kombinasjon av fastlønn og provisjon, kan fastlønnen også avtales lavere enn minstetariffen. Det er den samlede faktiske summen av fast lønn og provisjon pr. månde som skal kontrolleres mot "målepunktet", altså garantilønnen.

 

http://nfvb.no/konvertering/tariff-article269-158.html

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jeg har stort sett vært fattig på penger hele livet, men har ikke tatt spesielt skade av det. Jeg ser mer skade i å på automatikk få panikk og bli slem med andre folk bare fordi naturlige endringer skjer og at noen av dem kan man bli berørt av. Har møtt mange nokså rike folk som var helt fatteslig utstyrt i følelseslivet nettopp fordi de var livredde for endringer og sitt eget ufyselige grådige skinn ..

Det er fattigdom det!

 

 

Ja fysj og fy disse rasistene som ikke vil ha økte skatter så aladdin og mustaffa kan komme hit og få gratis penger som dem kan sende tilbake til hjemlandet sitt.

Du kjemper mot innbilte fiender. Kompisen din brukte "boksen" sosialist og du bruker "boksen" rasist. Har du ikke fått med deg siste nytt, som er det at det er vanlige eu-borgere som svindler oss mest I form av dokumentasjon som vi har null kontroll med. Du er blitt helt sveiseblind og ser bare alladinnaher og mustaffaer, kanskje du skal legge deg inn snart av hensyn til naboer og til det beste for nasjonen ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...