Gå til innhold

Asylsøkere får 15.000 utbetalt i mnd...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da ganske paradoksalt at du benekter din egen fantasifulle fremtids spådom med argumentet "vi vil ikke overlate fremtiden til skjebnen".

 

Denne "skjebnen" er fantasien som han påpeker.

Denne skjebnen har bare rot i ditt eget sinn, har du opplevet noe fryktelig når det kommer til flyktninger som har fremmet denne skjebnes frykten din?

Lenke til kommentar

Nei, men jeg er ikke villig til å risikere min eller mine barn, barnebarn, oldebarns fremtid for at noen fant det for godt å la alt og alle slippe inn.

 

Jeg er ikke imot at vi skal ta imot flyktninger, men vi skal ta imot réelle flyktninger med et réelt behov i en kontrollert form.

 

Edit: Når jeg tenker meg om så har jeg førstehåndserfaring med to asylsøkere. Begge var OK karer, men ingen av dem hadde réelt beskyttelsesbehov eller gjorde noe særlig for å bli integrert. Det handlet om opphold og penger.

Endret av WonderStivi
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ingen kan spå fremtiden, og du svarer ikke på konkrete og direkte spørsmål!?

Hva mener du med "fart i sakene", mener du at du skal skrive enda flere fantasifulle innlegg på nettet kanskje?

 

Ingen kan spå framtiden, men historien har en tendens til å gjenta seg. :wee:

 

Og det er synd at folk er så bestemt på å gjenta den, men vi mennesker lærer visst aldri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, tenk det har jeg.

Da er det vel bare å spørre dem hva som gjør dem lykkelige, og så følge det ønsket. Barn er ofte mer presise enn det voksne får til å være.

Lenke til kommentar

 

Ingen kan spå fremtiden, og du svarer ikke på konkrete og direkte spørsmål!?

Hva mener du med "fart i sakene", mener du at du skal skrive enda flere fantasifulle innlegg på nettet kanskje?

 

Ingen kan spå framtiden, men historien har en tendens til å gjenta seg. :wee:

 

Og det er synd at folk er så bestemt på å gjenta den, men vi mennesker lærer visst aldri.

 

 

Ja, ser jo flere av de her på forumet og, ikke mye vi kan gjøre med fortapte mennesker :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da er det vel bare å spørre dem hva som gjør dem lykkelige, og så følge det ønsket. Barn er ofte mer presise enn det voksne får til å være.

 

Hva med spørre han 10-åringen i fra østerike som desverre måtte føle på kroppen hva et flerkulturelt samfunn betyr.

 

Ja, ser jo flere av de her på forumet og, ikke mye vi kan gjøre med fortapte mennesker :)

 

Kan alltids sende dem ut til et av landene der Islam bestemmer og se hvor lenge de har lyst til å være der. :wee:

Endret av geita_
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er da ganske paradoksalt at du benekter din egen fantasifulle fremtids spådom med argumentet "vi vil ikke overlate fremtiden til skjebnen".

 

Denne "skjebnen" er fantasien som han påpeker.

Denne skjebnen har bare rot i ditt eget sinn, har du opplevet noe fryktelig når det kommer til flyktninger som har fremmet denne skjebnes frykten din?

 

Sånne som deg må bekjempes. Folk som pisser på sitt eget land.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, ser jo flere av de her på forumet og, ikke mye vi kan gjøre med fortapte mennesker :)

Når vi snakker om at historien har en tendens til å gjenta seg. Er du klar over at den godeste geita, som du snakker så hyggelig med, støtter blind vold og overfall på flyktninger? Hm, hvordan identifiserer man flyktninger egentlig? Hudfarge?

 

Ja, hvor kan vi ha sett dette før?

Lenke til kommentar

Dere kan kalle meg for hva dere vil men jeg har et ubehagelig spørsmål. Kanskje jeg skulle ikke spørre om det I akkurat denne tråden. For noen dager siden var jeg i svømmebasseng og traff noen asylsøkere der. Så jeg lurer på hvor trygt er det å gå i basseng sammen med dem med tanke på at mange av dem har syfilis, tuberkulose og andre smittsomme sykdommer? Hvor trygge norske bassenger er generelt? Hvor godt kontrolleres helsen til asylsøkerne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ja, ser jo flere av de her på forumet og, ikke mye vi kan gjøre med fortapte mennesker :)

Når vi snakker om at historien har en tendens til å gjenta seg. Er du klar over at den godeste geita, som du snakker så hyggelig med, støtter blind vold og overfall på flyktninger? Hm, hvordan identifiserer man flyktninger egentlig? Hudfarge?

 

Ja, hvor kan vi ha sett dette før?

 

 

Blind vold ? :)

 

Du må gjerne vise til hvor jeg sa det. :)

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

Ja, tenk det har jeg.

 

Da er det vel bare å spørre dem hva som gjør dem lykkelige, og så følge det ønsket. Barn er ofte mer presise enn det voksne får til å være.

Spør du dine barn om hva du skal mene om politikk?

Jeg spør om hvordan det er greit å forholde seg til verden for å være lykkelig

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

 

Ja, tenk det har jeg.

 

Da er det vel bare å spørre dem hva som gjør dem lykkelige, og så følge det ønsket. Barn er ofte mer presise enn det voksne får til å være.

Spør du dine barn om hva du skal mene om politikk?

 

Det kan forklare naiviteten.

Kaller du det politikk å sitte på nett og lire av seg personlige synspunkt om ting du mangler direkte kunnskaper om, men likevel har vett på å bedømme? Hvilken naiv politikk er så det?

 

Jeg spurte en barnefar hva han gjør med sine egne barn, om han utsetter dem for sin politiske propaganda under dekke av å ville skape en god fremtid, eller om han hører på hva de selv sier.

Lenke til kommentar

Blind vold ? :)

 

Du må gjerne vise til hvor jeg sa det. :)

Her:

 

Alltid komisk å se når migrantene skal forsvares med "se så slemme nordmenn er, da gjør det ikke noe at migranter også deltar"

 

Gikk til angrep på innvandrere i Köln: - Hadde planlagt menneskejakt

 

http://www.dagbladet.no/2016/01/11/nyheter/koln/utenriks/42704717/

 

Vi ser jo hvem som har spesiell agenda. De trengte bare et påskudd.

 

Takk og lov for at noen tar ansvar mener jeg :)

 

Lenke til kommentar

 

Alltid komisk å se når migrantene skal forsvares med "se så slemme nordmenn er, da gjør det ikke noe at migranter også deltar"

 

Gikk til angrep på innvandrere i Köln: - Hadde planlagt menneskejakt

 

http://www.dagbladet.no/2016/01/11/nyheter/koln/utenriks/42704717/

 

Vi ser jo hvem som har spesiell agenda. De trengte bare et påskudd.

 

Takk og lov for at noen tar ansvar mener jeg :)

 

 

 

Ah du referer til kvelden da over 1000 kvinner ble antastet og noen voldtatt av migranter ja :wee:

 

Ser ikke problemet for å være helt ærlig.

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...