Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett den en stund, men har ikke lasta ned i og med det ikke står noen plass den er VR kompatibel!? Står heller ikke inne sammen med de andre VR spillene... Uhørt, lastes ned sporenstreks!!

Har testet Resident Evil 7 beginning Hour den er i vr du, last den ned å test den vr demo. :dribble: 24 januar 2017 yeah :dribble: kill kill kill  :grin:  :grin:

Lenke til kommentar

Herregud :p Når man snur seg helt casual og ubevisst og gir tommel opp til R2-enheten på X-wingen sin etter god innsats!

 

Jeg vil ha ett VR-spill i dette universet NÅ!!

Kjøpe det selv i natt. VR :D

http://cdon.no/spill/star_wars_battlefront_ultimate_edition-39050610

Star Wars™ Battlefront™ Ultimate Edition har alt du trenger for å kaste deg ut i intense kamper i Star Wars™-universet, og inneholder Star Wars™ Battlefront™-grunnspillet og Star Wars™ Battlefront™ Season Pass. Spillere på både opprørernes og imperiets side kan utvide galaksene sine med 4 utvidelsespakker, blant annet Star Wars™ Rogue One: Scarif. I tillegg får du mer enn 30 kart, 14 helter og 14 spillvarianter.

 

DETTE FÅR DU

  • Star Wars™ Battlefront™ Standard Edition
  • Star Wars™ Battlefront™ Season Pass med 4 utvidelsespakker:
    • Sjekk ut figurer, kart og masse annet fra filmen i Star Wars™ Rogue One: Scarif
    • Det der er ikke noen måne! Et av de mest dødelige våpnene i galaksen gjør sin debut i Star Wars™ Battlefront™ Death Star
    • Slå deg sammen med den legendariske smugleren Lando Calrissian og den kaldblodige dusørjegeren Dengar i Cloud City i Star Wars™ Battlefront™ Bespin
    • Kjemp blant fabrikkene på Sullust og i palasset til Jabba the Hutt på Tatooine i Star Wars™ Battlefront™ Outer Rim
    • Sjekk ut http://StarWarsBattlefront.com/SeasonPass for å få mer informasjon om utvidelsespakkene.
    • swbfueps42dpftscn.jpg
Lenke til kommentar

Har testa Star Wars VR-missionet, og likte det godt. Var moro å "sitte" i X-Wing cockpiten og trykke på alle knappene. R2en var en fin detalj. Ble ganske awestruck når Destroyeren dukka opp!

 

Skaffa Werewolves Within nylig, og lagde community (Werewolves Within Norge) til spillet i håp om å samle andre norske spillere. Andre her som har spillet?

Lenke til kommentar

Vil ikke si det er verdt 349,- nei. Jeg brukte vel 18 minutter første omgang, og 16 minutter andre gjennomspilling. Men jeg har hele spillet fra før av da, så da var det jo gratis.

 

Men fy flate meg om det ikke kommer ett Star Wars space-shooter så vanker det nakkeskud altså, for dette gav veldig mersmak :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den Resident evil 7 demo blir bare bedre å bedre når jeg spiller den, er 3 gang jeg tester den nå må slutte å spille nå, da jeg er inne der i vr så er det vise ting som minner litt om Resident evil 1 litt både her og der. ååååå 24 januar faen meg for lenge jeg er hekta nå faen meg må vente . :dribble: 44 dager ja ja må vente nå som skrekken er til bake så er det renne marreritet  å må vente så lenge da til Resident evil 7 ut. :hm:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Den Resident evil 7 demo blir bare bedre å bedre når jeg spiller den, er 3 gang jeg tester den nå må slutte å spille nå, da jeg er inne der i vr så er det vise ting som minner litt om Resident evil 1 litt både her og der. ååååå 24 januar faen meg for lenge jeg er hekta nå faen meg må vente . :dribble: 44 dager ja ja må vente nå som skrekken er til bake så er det renne marreritet  å må vente så lenge da til Resident evil 7 ut. :hm:

 

 

Jeg ble også mektig imponert over følelsen av å være tilstede i den oppdaterte RE demoen, ting ser meget godt ut altså! Jeg har dessverre ikke fått spillt igjennom hele da jeg måtte bryte forsøket pga. innkommende anrop. Men jeg kjente ikke noe ubehag heller, overhodet! Såg det var plenty med valgmuligheter på hvordan  man ønsker å bevege seg  i demoen også..så tror Capcom virkelig har lagt mye jobb nedi denne opplevelsen!

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er veldig interessert, men litt usikker. Hvordan fungerer egentlig selve spillet?

Alle sitter i ring og skal prøve å finne ut hvem som er varulv og stemme for å eliminere den. Varulven vil prøve å lure de andre til å eliminere en vanlig "townsfolk". Om jeg har forstått det riktig får alle en rolle - f.eks. Turncloak, regnes som Townfolk, vet hvem varulven er, og vinner dersom varulven vinner. Det er flere ulike roller.

 

Spillerne skal diskutere og manipulere frem informasjon om andre. To kan lene seg mot hverandre og hviske seg i mellom, som er ganske kult. Om noen hvisker med varulven for lenge, vil den lukte hva slags rolle vedkommende er. Så man må være ganske forsiktig.

 

Alle har en egen bok hvor relevant info samles. Den kan brukes til å markere spilleren du tror er varulv. Til slutt avgir alle en stemme på en lapp, så telles de av krystallkula i midten, og man finner ut hvem som vinner.

 

Dette ble kanskje litt generelt om konseptet. Jeg har ikke testa spillet nok, så jeg er fortsatt litt nysgjerrig selv. De virker i alle fall som et sosialt VR-spill! I Options kan man merke at cross-play, som jeg tror betyr at PSVR-spillere kan spille med Oculus-spillere, som er en veldig bra feature.

 

Min muntlige engelsk er ikke den beste, så jeg blir fort stressa når jeg skal snakke engelsk. Hadde vært kult om flere nordmenn spilte dette.

 

Jeg burde kanskje recorde en video av det en dag.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

 

Den Resident evil 7 demo blir bare bedre å bedre når jeg spiller den, er 3 gang jeg tester den nå må slutte å spille nå, da jeg er inne der i vr så er det vise ting som minner litt om Resident evil 1 litt både her og der. ååååå 24 januar faen meg for lenge jeg er hekta nå faen meg må vente . :dribble: 44 dager ja ja må vente nå som skrekken er til bake så er det renne marreritet  å må vente så lenge da til Resident evil 7 ut. :hm:

 

 

Jeg ble også mektig imponert over følelsen av å være tilstede i den oppdaterte RE demoen, ting ser meget godt ut altså! Jeg har dessverre ikke fått spillt igjennom hele da jeg måtte bryte forsøket pga. innkommende anrop. Men jeg kjente ikke noe ubehag heller, overhodet! Såg det var plenty med valgmuligheter på hvordan  man ønsker å bevege seg  i demoen også..så tror Capcom virkelig har lagt mye jobb nedi denne opplevelsen!

 

Stikk ord kjøkken.se der i skuffen er låst. :ph34r:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...