Gå til innhold

Eiendomsmeglerens bil?

Rankiz

20 stemmer

1. 1. Kan eiendomsmeglerens bil telle negativt på inntrykket?

• Ja, men kun for meget premium biler som Porsche 911 osv
      4
    • Ja, men også for biler som Audi A5, Mercedes CLA/A Klasse osv
      7
    • Nei
      9
  2. 2. Kan eiendomsmeglerens bil telle positivt på inntrykket?

• Ja, ved folkelig bil som elbil eller Golf
      6
    • Nei
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er litt nysgjerrig på om eiendomsmeglerens bil kan være med å påvirke kundens oppfatting av megleren. Hva tror dere om dette? Tenker såklart at hvis man kommer i f. eks Porsche osv så vil det gi et litt dårlig inntrykk med tanke på at eiendomsmeglere tidligere har hatt et litt dårlig rykte. Si dog at man kommer i en litt finere bil, som Audi A5, Merecedes A klasse/CLA osv, teller dette også negativt? Hva synes dere?

Endret av Rankiz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan like gjerne være

Billig bil = dårlig selger
Dyr bil = suksessfull selger

Han hadde ikke hatt råd til god bil hvis han ikke var god til å selge, uavhengig av prisene han tar. 

Skrevet

Pris er ikke så farlig, men man gjør jo ikke business med folk som kjører f.eks Audi. 

Haha, den har jeg ikke hørt før, hva har du imot Audi sier jeg bare!

Skrevet

Det er noe med audi jeg ikke forstår, kan aldri gå ut av bilen uten at de jeg møter nevner den. 

Helt blending in-normal er den også. 

Skrevet

Jeg så på sinnasnekkern for noen dager siden en som hadde en tskjorte med teksten "Fuck you, i drive an Audi".. Min tanke var da at det er bare folk som kjører Audi som kunne gått med en tskjorte me denne typen "slagord"... Kanskje også en som kjører BMW (hvis teksten hadde sagt BMW vel å merke), men mest Audi-mennesker......

• Liker 1
Skrevet

Heh, hadde ikke ofret det en tanke. De gangene jeg legger merke til "meglerbiler" er det fordi de har store reklameflater, så jeg har alltid tenkt det er firmabiler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...