Gå til innhold

Halo 5 kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Nå vil jeg påstå at tittelen på tråden oser spoiler alert, men kanskje en burde legge det inn i tittelen at det kan være spoilere her ;)

Er fullt åpen for at spillet skal diskuteres til den fulle grad, men spillet er såpass nytt enda at det går an å ta litt hensyn til dem som ikke har hatt tid til å spille igjennom enda :) 

Lenke til kommentar

 

Fikk fullført storyen på solo legendary i natt.  :)

Jeg bryr meg ikke noe særlig, men noen hadde nok satt pris på at du brukte ['spoiler]['/spoiler] (fjern   ' ) angående storyen :)

 

 

Greit det, men skrev også sånn at jeg skulle spoile minst mulig. Skrev jo rett og slett bare at det er en boss og at det er lasere i fighten.

Lenke til kommentar

Noen som er litt voksne spillere her ?. Er en gammel gubbe på 47 år selv som spiller som faen :)  

 

Trenger noen likesinnede og spille sammen med. Spiller litt halo 5. Bare så vidt fått testa arena. Driver ennå på med single player. Så blir det vel litt nfs 2015 når det kommer.  

 

Nick på live er iibi :)

Lenke til kommentar

Ja da har en fått runnet storyen. Synes dette for det meste var knall. Historien var streit nok, legger opp greit til nest spill i serien. Det viktigste med Halo for min del er den dynamiske spillbarheten, og her skinner Halo 5 virkelig. Det var på tide at de fornyet oppskriften litt. Nå klaffer alt jævlig bra, våpenfølesen, leveldesignet, bevegelighet, tempoet, etc, Jeg tør påstå at dette er morsomste FPS på markedet per idag. Grafikken er generelt nydelig, 360 hadde ikke klart å kjøre dette nei. En annen ting jeg digget var lyden, med fengende musikk og mye kul dialog i kampens hete. Mye bra her altså som trekker totalopplevelsen til nye Halo-høyder. Om noe skulle trekke ned så er det vel at noen oppdrag er korte, kunne også vært noen flere overraskelsesmomenter med tanke på fienden en møter underveis, evt bare jeg som savner Brutes og Flood kanskje. Gir dette lett 9\10 likevel, mest pga spillbarheten som er det smootheste på lenge. Og nå, videre til multien..

Lenke til kommentar

req points og kort er for og få våpen og utstyr til warzone , når du spiller arena så får du poeng og kort pakker som rewards . så om du spiller mye arena så har du mye utstyr til de få gangene du spiller warzone , om du spiller mye arena må du nokk bruke penger for og kunne gjøre det bra der . for min del har jeg spilt en kamp warzone og det kommer til og bli med den kampen , likte ikke konseptet i det hele tatt .

Arena er da helt vanlig Halo Multiplyer. Du trenger ikke å bruke en eneste krone der. Req points og disse pakkene er KUN for Warzone. Bortsett fra emblem, hjelmer etc som ikke påvirker spillet.

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål. Når man spiller arena. Kan man modifisere våpen i det hele tatt der?

 

Og på warzone hvordan modifiserer jeg

Er ikke sikker på hva du mener. Du får forskjellige våpen som du kan bruke i Warzone i pakker. Du kan vel også bruke skins på diverse våpen. ( kan ikke bekrefte dette siden jeg ikke har fått noe skins til noen av våpnene). Men at BR/AR etc gjør mer damage er ikke mulig å bruke i Arena. Det er alle våpnene balansert slik at det ikke blir noe ujevnhet på det.

Lenke til kommentar

ok supert-

 

bare meg eller er map rotation dårlig? syns jeg spiller samme bane om og om igjen av og til og hver runde får man nye spillere?

Det er helt random. Det tar ikke hensyn til hva du spilte før. Warzone har vel bare 4-5 maps. Arena har værtfall 10+ Som jeg kommer på i farta.

Lenke til kommentar

 

req points og kort er for og få våpen og utstyr til warzone , når du spiller arena så får du poeng og kort pakker som rewards . så om du spiller mye arena så har du mye utstyr til de få gangene du spiller warzone , om du spiller mye arena må du nokk bruke penger for og kunne gjøre det bra der . for min del har jeg spilt en kamp warzone og det kommer til og bli med den kampen , likte ikke konseptet i det hele tatt .

Arena er da helt vanlig Halo Multiplyer. Du trenger ikke å bruke en eneste krone der. Req points og disse pakkene er KUN for Warzone. Bortsett fra emblem, hjelmer etc som ikke påvirker spillet.

 

mm ja ser jeg skev litt feil .

 

 

det jeg skulle si var om du spiller mye arena så har du mase rec poeng og kan bruke masse kort i warsone om du ikke spiller det mye , men om du hovedsakelig spiller warsone så må du nok bruke penger på kort for og kunne gjøre det bra .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Breakout var en positiv overraskelse (sett bortifra den teite spring animasjonen i starten av hver runde).

Har heller aldri vært noe fan av slike gamemodes (Search & destroy i COD f.eks.), men dette falt av en eller annen grunn i smak.

 

Er det noen straff for å forlate et Arena-spill som har startet?

Ser det er mange som bare stikker om det ikke går så bra etter de 2 første minuttene. 

Lenke til kommentar

Breakout var en positiv overraskelse (sett bortifra den teite spring animasjonen i starten av hver runde).

Har heller aldri vært noe fan av slike gamemodes (Search & destroy i COD f.eks.), men dette falt av en eller annen grunn i smak.

 

Er det noen straff for å forlate et Arena-spill som har startet?

Ser det er mange som bare stikker om det ikke går så bra etter de 2 første minuttene. 

de sier det er bans for mye slutting , betrays , suicids 

 

 

jeg hadde et par games i går hvor fireteamet mitt ble splittet hvor vi sluttet så håper ikke det alt for strengt , vi gidder jo ikke spille når bare 2 av 4 kommer i rett game, vi spiller jo samlet for en grunn .

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...