Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plutselig her en dag så sluttet fingeravtrykksensoren å fungere, nexus-imprint valgene under innstillingene er også helt vekk. Har noen opplevd lignende? sinnsykt irriterende at den ikke fungerer...

Ikke lagt til en jobb-epost som har blokkert for dette? Usikker på om det er mulig, men kan være verdt å sjekke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Litt skuffet over at det under lanseringen i går virket som så og si alt av nye "features" er exclusive til Pixel og ikke kommer til Nexus..

Google er i ferd med å skifte beite med de Pixel greiene sine, iphone wannabee dingser. Rosablogger materie: spesielt dyrt uten tekniske nyvinninger. .Det er ikke telefon lenger, men en livsstil dings.

 

Så det er vel godt mulig programvare mulighetene også blir separert, siden alt nå tydeligvis er myntet på ny kundegruppe.

Lenke til kommentar

Jeg fikk iallefall oktober oppdateringen i dag, uten at jeg pr nå kan melde om de helt store endringene. Tror nok ikke Nexus blir glemt, da Google vil fortsette å videreutvikle Android. Pixel er vel som en annen så fint beskriver det, en komplett pakke som henvender seg til en litt annen kjøpegruppe enn Nexus eiere. Får håpe de fortsetter å gi ut Nexustelefoner med ren Android, da jeg slettes ikke er interessert i Pixel launcheren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Plutselig her en dag så sluttet fingeravtrykksensoren å fungere, nexus-imprint valgene under innstillingene er også helt vekk. Har noen opplevd lignende? sinnsykt irriterende at den ikke fungerer...

Ikke lagt til en jobb-epost som har blokkert for dette? Usikker på om det er mulig, men kan være verdt å sjekke.

 

Det kan hende du er inne på noe der faktisk, jeg la inn skolemailen min inn i gmailen, kan det være noe med det?

Lenke til kommentar

 

 

Plutselig her en dag så sluttet fingeravtrykksensoren å fungere, nexus-imprint valgene under innstillingene er også helt vekk. Har noen opplevd lignende? sinnsykt irriterende at den ikke fungerer...

Ikke lagt til en jobb-epost som har blokkert for dette? Usikker på om det er mulig, men kan være verdt å sjekke.

 

Det kan hende du er inne på noe der faktisk, jeg la inn skolemailen min inn i gmailen, kan det være noe med det?

 

Spørs om det er noen policyer (eller hva det nå heter) i oppsettet til eposten som har fjernet dette fra telefonen. Fjern epost-kontoen og se om du får tilbake sensoren. ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Plutselig her en dag så sluttet fingeravtrykksensoren å fungere, nexus-imprint valgene under innstillingene er også helt vekk. Har noen opplevd lignende? sinnsykt irriterende at den ikke fungerer...

Ikke lagt til en jobb-epost som har blokkert for dette? Usikker på om det er mulig, men kan være verdt å sjekke.

 

Det kan hende du er inne på noe der faktisk, jeg la inn skolemailen min inn i gmailen, kan det være noe med det?

 

Spørs om det er noen policyer (eller hva det nå heter) i oppsettet til eposten som har fjernet dette fra telefonen. Fjern epost-kontoen og se om du får tilbake sensoren. ;)

Takk for hjelp, skal prøve! :)

 

Edit: fungerte ikke :( Kanskje jeg skal prøve en factory reset, hvis det ikke funker må det være et hardware problem.

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

Den store synderen for batteritid med meg er bluetooth, om jeg bruker dette aktivt blir mobilen glovarm og batteriet varer 6 timer om jeg er heldig. Slikt var det ikke før oppdateringen vertfall, har måtte droppe bluetooth proppenne mine på jobb på grunn av dette.

Samme skjer med BT her også etter oppdateringen til 7.0

Lenke til kommentar

Jeg har Spigen rugged armor på min, men må ta det av når jeg prater i telefonen da folk ikke hører meg med det på, noen andre som har problem med dette? Har også stadig ekko problemet og etter Android 7.0 er det håpløst å dele wifi, før kunne jeg dele en hel dag på jobb (8 timer) å miste 30% batteri ca, men nå mister jeg 30% i timen ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...