_dundun_ Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 AppStore med bøttevis av utviklere er vel den største greia. Jepp. Det er det samme som Google prøver på med Nexus Player - å få innholdsleverandørene til å selge varene sine direkte til brukerne i stedet for å gå via tv-kanalene. Får håpe det funker - sånn det er nå er situasjonen patetisk.
Craxmerax Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 (endret) Av det de viste av pennen var den jo helt klart ment som et verktøy for tegning enten profesjonelt eller ikke-profesjonelt. Den er jo ikke ment for daglig bruk. Slik jeg forstod det i alle fall. Endret 9. september 2015 av Craxmerax
RamGuy Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Om jeg kunne fått levert TV via app (med god bitrate) så er det jo bare å kaste parabolen på dynga først som sist.
AllFather Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Har jeg for flere år siden Har bare prosjektor og maskin gjemt i tvbenken. Ligger også en Apple TV der men samler støv. Den nye dog tror jeg blir mer brukt . Spesielt hvis plex får lov å komme og tv2 lanserer app
Craxmerax Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Jeg hadde likt å sett Premier League sende fotballkamper slik som i den MLB appen!!
RamGuy Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Problemet for min del er at jeg ser på endel ting som rett og slett ikke er tilgjengelig via streaming, og skulle jeg abonnert på alt jeg ønsker via streaming så blir det svinaktig dyrt og kvaliteten er dårligere...
Craxmerax Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Det er første Apple produkt på en stund som jeg virkelig har lyst på!
RamGuy Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Ikke noe av innholdet er i 4K, så hvorfor skulle den støtte 4K? Kommer nok en ny 4K modell når tiden er mer moden. 1
Comma Chameleon Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Nye Apple TV så sweet ut, men gud så dyr. Over dobbelt så dyr som den forrige.
RamGuy Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Mye av prisdifferansen ligger vel ene og alene i håndkontrolleren og ekstra lagring.
Emils. Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Ikke noe av innholdet er i 4K, så hvorfor skulle den støtte 4K? Kommer nok en ny 4K modell når tiden er mer moden. Netflix? Hvorfor ikke ha støtten når flere tjeneste kommer nå med støtte.
Comma Chameleon Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Regner med det. Stor forskjell på hva de faktisk tilbyr. Burde hatt 4K da, synes jeg.
_dundun_ Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 (endret) Tipper de har gode data på hvor mange av dagens Apple TV-er som er kobla til 4k-tver, og at det ikke er så himla mange. Legg til at bredbåndsstøtten ikke er der hos mange, og jeg kan forstå at de venter litt, selv om det kan se litt rart ut for nerder som oss Endret 9. september 2015 av Audun_K
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Hvor stor del av markedet har 4K tv'er da?
henrikrox Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 (endret) Blir nok kjøpt en iPad Pro 32GB utgave. Helt rått... Er spent på hvordan spill er på den.Haha Larzen jeg liker hvor dedikert du er til spilling på iOS og IPad. "Console grade graphics" For meg ser jeg ikke poenget. For iPad med cover og pen snakker vi 10 000 kr. Og jeg forstår ikke hvor produktet ligger. Forvokst iPad. Men mangler filkstruktur og andre ting som Fks Surface pro 3 har. Samtidig er størrelsen så stor nå at jeg vil fortsatt ha en laptop med bedre keyboard. Samtidig som at jeg ikke er låst helt ute for å gjøre endringer. Er mye fint de viser men skal jeg gjøre ordentlig produktivitet, så lener jeg meg ikke over en skjerm på 12 tommer. Samtidig så gimper de airen. Ganske skuffa. Liker veldig godt Apple TV da. Den vil jeg ha. Endret 9. september 2015 av henrikrox
Mala Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Trist at de holder på utstikkende kamera altså.
RamGuy Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Synd at Frederighi ikke har noe med disse produktene å gjøre, er jo soleklart den beste Apple har per i dag til å levere på scenen.
ATWindsor Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Den store forskjellen på Surface og iPad Pro er at Apple sitt produkt kommer med programvare som utnytter de nye mulighetene. Hva var det MS slapp Surface med igjen? Software-mulighetene er likefullt langt bedre på windows, ihvertfall i "pro-segmentet". AtW
henrikrox Skrevet 9. september 2015 Skrevet 9. september 2015 Håper den støtter PlexTror du at støtten til Siri kan støtte plex og. Hadde vært fantastisk å brukt Siri inni plex. Må vel ha tilgang til det i dev tools. Siden Netflix har det
Anbefalte innlegg