Gå til innhold

UFOer og hemmelighold


Anbefalte innlegg

når man ser på programmer som tar for seg rare og uforklarlige  ting så går dert veldig mye på ufoer , romerneser og hemmelig vitenskap

noen finner også sammenhenger der

 

Her kan man virkelig lure på om myndigheten i USA driver og holder på med hemmelig  ufo-vitenskap og eksperimenter

 

Hvorfor skal slike ting til de grader dysses ned ?

Man har jo bevis for at det er noe rart som foregår  , ting som bryter totalt med kant vitenskap

 

har vi romvesener på jorden ?

driver myndiheten i USA  å kontrolerer / bremser utviklingen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Her kan man virkelig lure på om myndigheten i USA driver og holder på med hemmelig  ufo-vitenskap og eksperimenter
Det er jo jobben til militæret i USA å hemmeligholde sine teknologiske våpen. De har jo tidligere hemmeligholdt en ballong som ramlet ned og ble tolket som en UFO. "Romvesenskrifta" viste seg å være rester av mønster fra tape. En leketøysbutikk vant anbudet på levering av tape, og de hadde kun tape med barnemønster på. :p
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvorfor skal slike ting til de grader dysses ned ?

Man har jo bevis for at det er noe rart som foregår  , ting som bryter totalt med kant vitenskap

 

Har man?

 

Hvilke bevis er det?

 

 

  • veldig mange observasjoner ( også av kompetente mennesker )
  • spor der farekoster har landet
  • personer som er fysisk utsatt for "angrep" , noen er til og med kvestet for livet

det er besynderlig når alt for mange observasjoner eer gjort langs den 37ende breddegrad

( fra The unexplaned files)

 

i følge programmene som tar opp dette så får de motbør når noen forsøker å finne ut av det

sender man inn en rapport og er heldig å få svar tilbake så er det samme ra porten som er sterkt refusert

da er det det dratt en konklusjon som bryter all logikk i forhold til det som er observert

 

eksempel :

når noe har observert en flyvende farekost noen få meter over hodet , der man ser tydelig at det er er fartøy av ukjent opprinnelse så er det ihvertfall ikke  lyset fra et fyr i nærheten

det er heller ikke noen helikopter når man ikke høre noe motorlyd og det heller ikke turbulens fra fartøyet

da er det ikke noe fly som det blir påstått fra overordnet myndighet

 

Så hva kan det da være ?

da må det være noe USAs myndigheter vil holde hemmelig .

men hvorfor ?

 

trenger du flere beskrivelser ?

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Jeg trenger beviser.

 

Ikke anekdoter, påstander, synsing etc.

 

Det er fristende å be deg prøve på nytt, men jeg vet at det ikke er noe vits :)

bevisene blir da disse programmene :

 

https://www.google.com/search?q=ufo+skrift&ie=utf-8&oe=utf-8#tbm=vid&q=the+unexplained+files

 

http://www.sciencechannel.com/tv-shows/close-encounters/videos/fire-in-the-sky-over-air-force-base/

Lenke til kommentar

 

Jeg trenger beviser.

 

Ikke anekdoter, påstander, synsing etc.

 

Det er fristende å be deg prøve på nytt, men jeg vet at det ikke er noe vits :)

bevisene blir da disse programmene :

 

https://www.google.com/search?q=ufo+skrift&ie=utf-8&oe=utf-8#tbm=vid&q=the+unexplained+files

 

http://www.sciencechannel.com/tv-shows/close-encounters/videos/fire-in-the-sky-over-air-force-base/

 

 

I dagens avis:

- Vitenskapelig analfabetisme er en av vår tids store tragedier

 

Og du, min kjære pelskledde venn, er dessverre selve inkarnasjonen av vitenskapelig analfabetisme

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

 

Jeg trenger beviser.

 

Ikke anekdoter, påstander, synsing etc.

 

Det er fristende å be deg prøve på nytt, men jeg vet at det ikke er noe vits :)

bevisene blir da disse programmene :

 

https://www.google.com/search?q=ufo+skrift&ie=utf-8&oe=utf-8#tbm=vid&q=the+unexplained+files

 

http://www.sciencechannel.com/tv-shows/close-encounters/videos/fire-in-the-sky-over-air-force-base/

 

 

I dagens avis:

- Vitenskapelig analfabetisme er en av vår tids store tragedier

 

Og du, min kjære pelskledde venn, er dessverre selve inkarnasjonen av vitenskapelig analfabetisme

 

Hæ : har du i det hele tatt fått med deg hva det handler om

 

Det er ikke snakk om hva folk tror , men at det  ikke finnes noen rasjonelt forklaring som kan bevise det som er observert

Lenke til kommentar

Folk ser mye rart, det betyr ikke at det er aliens av den grunn. Har aldri sett noe som virker troverdig og tviler på at jeg kommer til å gjøre det også. Vi er så sinnsykt langt unna planeter og galakser som kan holde liv(om man tror på ekspertene) at jeg ikke kan fatte og begripe hvordan de skal ha kommet seg her til og bare Chiller rundt forbi uten å bli sett av andre enn "crazypeople" osv..

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Det er veldig mange "totalt uforklarlige" observasjoner som fint også har blitt forklart, som igjen og igjen viser at det som regel har en logisk forklaring, selv om den foreløpig ikke er funnet.

 

Har ingen tro på at UFO fanatikerne har rett, men hvorfor henge seg opp i det, du kan ikke påvirke det uansett uten å selv ende opp som en raring. 

Lenke til kommentar

Fly som F-117 og B-2 ble jo sett på som UFO'er. Tatt bilder av når de flyr, og spekulasjone svirrer etterpå. Et ukjent objekt som beveger seg raskt over himmelen, med en form/ett design ulikt alt annet, og med svært lite lys. Dette var jo fly som USA testet, men alt om og rundt flyene var strengt hemmelig. Står en del her:

https://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_Grumman_B-2_Spirit#Secrecy_and_espionage

 

Kanskje ikke så rart når du ser den på nattestid, og du ser denne formen:

LM_PR349917.jpg

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det vil alltid finnes en rasjonell forklaring.

 

det spør jo hva du svar på for jeg spør

  1.  hva er alle dise observasjonene for noe
  2.  hvorfor skal det holdes hemmelig

og det er snakk om de 5 prosentene man ikke kan forklare på en rasjonal måte

 

hvis man ser på teknologien så må den ligge mist noen 100 å frem i tid som er mye mer en det observasjonen  man ikke fikk forklaring for på 50-60 talle eller tidligere  men som i stor grad er løst i dag

 

mye av dette bryter de kjente fysiske lovene.

en farekost på mage tiltas meter i diameter kan ikke gå fra null til   tusen km/t på et brøkdel av et sekund

til det kreves det enormt med energi

 

hvilke motorer oppnår så stor hastighet uten å hverken av gi støy eller turbulens ?

 

jeg bare spør så der faktisk får riktig oppfatning om saken

 

edit

de observasjonen det er snakk om i dag kan heller ikke forklares som fly

til det har de feil egenskaper og har kommer for nært observasjonpunktet

 

B2 og F117 kan ikke stå helt stille i lufte, for så uakseptertere til flere tusen KM/t  på brukdelen av et sekund uten at det støyer

Det er snakk om hel stille farekoster av forskjellig strøelse som har en vanvittig akklamasjon  uten det mist støy

 

hadde noen laget noe slik så hadde man vist om det

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

 

Det vil alltid finnes en rasjonell forklaring.

 

det spør jo hva du svar på for jeg spør

  1.  hva er alle dise observasjonene for noe
  2.  hvorfor skal det holdes hemmelig

 

 

1. Kan være fly i utviklings/testperiode. Reine prototyper som må testes. Likt som B-2 eller F-117 som jeg nevnte.

2. Fordi disse (eventuelle) flyene er under testing, og alt er strengt hemmelig. Teknologi, våpen, egenskaper, ++

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...