Gå til innhold

Frykter du at muslimsk kultur vil dominere over Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Matkultur kanskje, og dans og musikk?

 

Edit: Kanskje noen av oss også kan lære noe fra hvordan de behandler sine eldre?

 

Hvem vet, men jeg mener iallefall at å påstå at alle muslimers kultur er utelukkende negativ er direkte feil.

 

Eller kanskje vi skal lære noe om hvordan de behandler sine kvinner og barn?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Matkultur kanskje, og dans og musikk?

 

Edit: Kanskje noen av oss også kan lære noe fra hvordan de behandler sine eldre?

 

Hvem vet, men jeg mener iallefall at å påstå at alle muslimers kultur er utelukkende negativ er direkte feil.

 

Eller kanskje vi skal lære noe om hvordan de behandler sine kvinner og barn?

 

Son of Rome spurte etter hvilke gode elementer, og andre her inne ga da inntrykk for at slike ikke fantes.

 

Møyaktig hva synes du vi burde lære av hvordan de behandler sine kvinner og barn?

 

For å gjenta med teskje for de som har tungt for det: Det ble fremstilt som at det ikke var NOEN positive aspekter ved muslimes kultur vi kunne lære noe av. En slik sort/hvitt fremstillig er jeg selvfølgelig ikke enig i.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Vi får en muslimsk statsminister den dagen et flertall i et parti finner en egnet kandidat, og vedkommendes parti og støttepartier får nok stemmer. Det skjer nok en dag, helt uavhengig av muslimsk dominans i samfunnet generelt.

 

Tajik er en utmerket kandidat (bortsett fra at hun er sosialdemokrat) og det vil på ingen måte skade landet noe mer om det er henne eller en Gahr Støre som er statsminister. Deres religiøse tro bør i begge tilfelle være en privatsak, og det har da Tajik også vært klar på.

 

Ellers vil en halvgammel bestefar få bemerke at jenter og gutter ikke svømte sammen i det hele tatt på skolene på 60-70 tallet. Det er altså ikke mer enn 40 år siden vi var likedan. Hvordan muslimer flest er i Norge om 40 år, får vi se.

 

Geir :)

enig

Lenke til kommentar

Ellers vil en halvgammel bestefar få bemerke at jenter og gutter ikke svømte sammen i det hele tatt på skolene på 60-70 tallet. Det er altså ikke mer enn 40 år siden vi var likedan. Hvordan muslimer flest er i Norge om 40 år, får vi se.

 

Geir :)

 

Halvgammel jeg også - ikke bestefar enda da men...  :D

 

Trist svømming du hadde på skolen - vi hadde felles svømming for jenter og gutter.

 

Så var det topless på strendene også, fine tider!!

Lenke til kommentar

Halvgammel jeg også - ikke bestefar enda da men... :D

 

Trist svømming du hadde på skolen - vi hadde felles svømming for jenter og gutter.

 

Så var det topless på strendene også, fine tider!!

Her i usa på skolen min måtte gutter bade naken (ingen jenter fikk bli med). Det var i 1972.

 

Det var ikke fine tider!

Lenke til kommentar

Ingen har rett til å Immigrere, til noen, for noen som helst grunn, Brems ned innvandring! <-- I hele Europa!
Det er samme hvor de kommer fra, det er nok arbeidsløshet som det er i Europa! Vil noen se Norge så er de velkommen som gjest, trenger noen hjelp så kan vi hjelpe folk der problemene er, ikke huse de som har resurser og krefter nok til å ta turen.

Snart har vi 100 000 arbeidsløse utenlandske taxisjåfører når selvkjørte biler blir en realitet, i tillegg til de Norske yrkessjåførene. 
 

NAV er for attraktivt, Krev at folk som mottar NAV penger møter opp hver dag fra 08-16 for å gjøre noe produktivt som kursing, jobbsøking, eller noen form for samfunnsarbeid, i tillegg til det burde NAV satser ikke være nok til å leve GODT.
Overnevnt gjelder åpenbart de som er i stand til å jobbe, i noen som helst grad.

Unngå Enebarn for å få tilbake vekst i det Norske folketallet. Nei, det trenger ikke og bør ikke vokse for alltid, men Norge er ett stort land med veldig få folk.
Gi ett lite incentiv til å få 1. ungen, og mye bedre incentiv for 2. ungen, og krev at folk som ønsker å skilles skal først forsøke noen timer hos par-psykolog, betalt for av stat/kommune.

Endret av Alexander4840
Lenke til kommentar

Ingen har rett til å innvandre, til noen, for noen som helst grunn,

 

I følge hvem? Muslimer er stort sett ikke innvandrere, men flyktninger, og FN sin menneskerettighetskonvensjon er ikke enig.

 

 

 

 

Artikkel 14.

1. Enhver har rett til i andre land å søke og ta imot asyl mot forfølgelse.

2. Denne rett kan ikke påberopes ved rettsforfølgelse som har reelt grunnlag i upolitiske forbrytelser eller handlinger som strider mot De Forente Nasjoners formål og prinsipper.

https://www.fn.no/Om-FN/Avtaler/Menneskerettigheter/FNs-verdenserklaering-om-menneskerettigheter

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I følge hvem? Muslimer er stort sett ikke innvandrere, men flyktninger, og FN sin menneskerettighetskonvensjon er ikke enig.

Immigrere og midlertidig asyl er 2 veldig forskjellige ting. Måten vi hjelper på er helt feil, som jeg skrev, vi tar inn de som har resurser og krefter til å ta seg hit til ikke bare asyl, men luksus. De som virkerlig trenger hjelp er etterlatt eller klarer bare å komme seg til nørmeste naboland. De som kommer hit på asyl, ender opp med statsborgerskap likevel. Det er ett lotteri som det er idag.

EU kan ikke huse 2 000 000 000 fattige, undertrykkede og/eller krigsrammede folk. HFDDE, si det med meg, Help-Folk-Der-De-Er.

 

Edit: erstattet ''innvandre'' med ''immigrere''

Endret av Alexander4840
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...