Gå til innhold

Frykter du at muslimsk kultur vil dominere over Norge?


Anbefalte innlegg

 

 

Så må jeg si at det er greit med et multikulturellt samfunn så lenge vi ikke dreper våre egne røtter. Folk snakker om hvor viktig det er å ta vare på kulturarv etc, men klarer ikke trekke tråder til dette temaet fordi de er redde for å være rasister eller virke inhumane!

 

 

Frykter du at muslimene skal fjerne den norske kulturarven? - Sett fra mitt øye, så er de igang med det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Så må jeg si at det er greit med et multikulturellt samfunn så lenge vi ikke dreper våre egne røtter. Folk snakker om hvor viktig det er å ta vare på kulturarv etc, men klarer ikke trekke tråder til dette temaet fordi de er redde for å være rasister eller virke inhumane!

 

 

Frykter du at muslimene skal fjerne den norske kulturarven? - Sett fra mitt øye, så er de igang med det!

 

 

Muslimer driver også med å konvertere etniske nordmenn til Islam.

 

Et eksempel er at Norsk kvinner forelsker seg i muslimske menn. Også konverterer de til Islam og skifter navn til Umm Yasin.http://www.nrk.no/ostlandssendingen/foler-seg-tvunget-til-a-flytte-fra-norge-1.12330402

 

Et annet eksempel er at muslimer blir venn med etniske nordmen. Også konverterer de etterhvert over til Islam.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Kamerat-konverteringer-far-fotfeste-i-Norge--8047175.html

 

Med disse to metodene vil religionen øke i Norge. Muslimer kan kun gifte seg med muslimer. Det er forbudt for en muslim å gifte seg med en buddhist for eksempel. Dermed ender det med at folk konverterer over til Islam istedenfor. Arabisk kultur er den nest mest populære kulturen i Norge. Norsk kultur er nummer 1 og arabisk er nummer 2.

Endret av Rioter
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Muslimer driver også med å konvertere etniske nordmenn til Islam.

 

Et eksempel er at Norsk kvinner forelsker seg i muslimske menn. Også konverterer de til Islam og skifter navn til Umm Yasin.http://www.nrk.no/ostlandssendingen/foler-seg-tvunget-til-a-flytte-fra-norge-1.12330402

 

Et annet eksempel er at muslimer blir venn med etniske nordmen. Også konverterer de etterhvert over til Islam.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Kamerat-konverteringer-far-fotfeste-i-Norge--8047175.html

 

Med disse to metodene vil religionen øke i Norge. Muslimer kan kun gifte seg med muslimer. Det er forbudt for en muslim å gifte seg med en buddhist for eksempel. Dermed ender det med at folk konverterer over til Islam istedenfor. Arabisk kultur er den nest mest populære kulturen i Norge. Norsk kultur er nummer 1 og arabisk er nummer 2.

 

Hadia Tajik som er muslim, og har giftet seg med etnisk norsk mann som ikke er muslim. Hva sier du til dette?

Endret av Fighterfriend
Lenke til kommentar

 

Muslimer driver også med å konvertere etniske nordmenn til Islam.

 

Et eksempel er at Norsk kvinner forelsker seg i muslimske menn. Også konverterer de til Islam og skifter navn til Umm Yasin.http://www.nrk.no/ostlandssendingen/foler-seg-tvunget-til-a-flytte-fra-norge-1.12330402

 

Et annet eksempel er at muslimer blir venn med etniske nordmen. Også konverterer de etterhvert over til Islam.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Kamerat-konverteringer-far-fotfeste-i-Norge--8047175.html

 

Med disse to metodene vil religionen øke i Norge. Muslimer kan kun gifte seg med muslimer. Det er forbudt for en muslim å gifte seg med en buddhist for eksempel. Dermed ender det med at folk konverterer over til Islam istedenfor. Arabisk kultur er den nest mest populære kulturen i Norge. Norsk kultur er nummer 1 og arabisk er nummer 2.

 

Hadia Tajik som er muslim, og har giftet seg med etnisk norsk mann som ikke er muslim. Hva sier du til dette?

 

 

Vel hadde det vært et islamsk nasjon ville hun blitt steinet til døden, men heldigvis bor hun i Norge og de fleste nordmenn klarer ikke å tenke for seg selv. Så de tror på alt politikerne sier. Som sagt hun er politiker. Politikerne snakker med 2 tunger og lyver hele tiden. Politikk = overbevise mennesker! Den beste måten å overbevise mennesker på er å lyve som faen :) Etniske nordmenn 90%, er hjernedøde sauer.

 

Her har du et eksempel.

http://www.nettavisen.no/nyheter/ap-politiker-innrmmer-falsk-forklaring/3595389.html

Endret av Rioter
  • Liker 4
Lenke til kommentar

For å svare direkte på tittel; Ja, ja det gjør jeg. Jeg frykter at hvilken som helst religion skal få dominans. Men når det kommer til islam så stiller jeg meg noe mer kritisk, med tanke på at islam i praksis både er en ideologi og religion.

Så lenge man fortsetter å høre på "anti-rasister" og andre varianter av dem, vil pendeleffekten vedvare. Sy puter under armene til minoriteter helt til de er blitt et flertall. Og når den dagen kommer, lar man flertallet få bestemme igjen. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enda ett seriøst og kontroversiell tema. Jeg har pr.dag dato møtt flere etniske norske som frykter at muslimsk kultur vil erstatte norsk kultur (identitet).

 

Det er slik at muslimsk kultur er dominerende på Oslo øst; få jenter som svømmer sammen med gutter i gymtimen (muslimsk kultur) på skolen.

 

8.000 syriske flyktninger fører til enda dominerende muslimsk kultur i Norge. Når tror dere vi får muslimsk statsminister i Norge? Hadia Tajik er nestleder i Arbeiderpartiet, selvom hun har sagt at ikke ønsker å bli statsminister - så kan hun endre mening i framtiden.

 

Eksempelvis kan vi vise til Oslo Øst.

 

Blant innvandrere som ikke er muslimer: indere, kinesere, thailender osv.. er velkommen til Norge. Dette er det inntrykket jeg har av etniske norsk idag - hvorfor er det slik?

 

Oversikt over muslimsk kultur som erstatter norsk (identitet) kultur:

Edit: - Norske lærere må lese Koranen.

- Norske skole plikter å følge islamsk regler

- Muslimene trenger ikke id-bevis på offentlig transport.

Det er ikke noe jeg frykter eller bryr meg om. Jeg var i London og så flere områder som var dominert av indere og andre. Null problem for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe jeg frykter eller bryr meg om. Jeg var i London og så flere områder som var dominert av indere og andre. Null problem for min del.

 

Nå er det ingen i Norge som frykter indere (de er hinduer) og andre ikke-muslimske minoriteter. Frykter du muslimsk kultur vil dominere over din kultur (antar at du er etnisk norsk)? 

 

F.eks. at du ikke kan flytte til Oslo Øst siden sønnen din (evt. i framtiden) ikke kan svømme med jenter?

 

I Oslo-øst har man egne svømmetimer for gutter og jenter på grunn muslimsk kultur dominerer over etnisk norsk kultur.  

Endret av Fighterfriend
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Norge er modent for gjenkristning! Berre slik kan vi verne vårt folk og land mot djevelskapen i islam og blant gudlause. I staden for innvandring burde tiltak setjast i verk for å reversere feminismen sin påverkand i samfunnet. Låg fertilitetsrate, høge aborttal, karrierejag blant kvinner, fører til at andelen innfødde nordmenn går ned (dette gjeld heile Europa). Samstundes ser vi ei motsett utvikling blant muslimar, med høg reproduksjon og meir fokus på familie. Norge treng også åndeleg fornying og vekkelse både blant muslimar og gudlause, ja blant alle som ikkje er frelst. Dersom folket vender tilbake til Gud, vil også velsigning og verning kome i kjølvatnet.

 

Vil Gud ikkje vera Bygningsmann,

Me faafengt paa Huset byggja.

Vil Gud ikkje verja By og Land,

Kann Vaktmann oss ikkje tryggja.

So vakta oss, Gud, so me kann bu

I Heimen med Fred og Hyggja!

Dette burde roe alle som er redd for at vi kan få muslimsk fundamentalisme som del av vår kultur. Vi har det allerede fælt nok med våre kristne fundamentalister, så det kan ikke bli så mye verre ..

 

Kul'an ..

Lenke til kommentar

 

Norge er modent for gjenkristning! Berre slik kan vi verne vårt folk og land mot djevelskapen i islam og blant gudlause. I staden for innvandring burde tiltak setjast i verk for å reversere feminismen sin påverkand i samfunnet. Låg fertilitetsrate, høge aborttal, karrierejag blant kvinner, fører til at andelen innfødde nordmenn går ned (dette gjeld heile Europa). Samstundes ser vi ei motsett utvikling blant muslimar, med høg reproduksjon og meir fokus på familie. Norge treng også åndeleg fornying og vekkelse både blant muslimar og gudlause, ja blant alle som ikkje er frelst. Dersom folket vender tilbake til Gud, vil også velsigning og verning kome i kjølvatnet.

 

Vil Gud ikkje vera Bygningsmann,

Me faafengt paa Huset byggja.

Vil Gud ikkje verja By og Land,

Kann Vaktmann oss ikkje tryggja.

So vakta oss, Gud, so me kann bu

I Heimen med Fred og Hyggja!

Dette burde roe alle som er redd for at vi kan få muslimsk fundamentalisme som del av vår kultur. Vi har det allerede fælt nok med våre kristne fundamentalister, så det kan ikke bli så mye verre ..

 

Kul'an ..

 

Sant nok, men kristendommen var (evt. er) en del av norsk kultur, noe som ikke muslimsk kultur er. Innflytelsen fra muslimsk kultur er tydeligere i forhold til Kristendommen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

 

Det er uansett ingen tvil om at såkalte antirasister bare er anti-hvite og anti-Europeere. 

 

Har du blitt hvitmelsaktivist, Ole?  :ohmy:

 

Geir :)

 

 

Om du mener å ikke å ønske at de overordnede skal fjerne den originale befolkningen fra Europeiske land, absolutt. Slik har jeg alltid vert, fordi det ikke er rett. Er bare ekstra irritert ovenfor akkurat det nå for tiden.

Lenke til kommentar

Kristne fundamentalister? Du mener de som ønsker at RLE skal bytte navn til KRL, og at butikker fortsatt skal holde stengt på søndag?

 

Han tenker nok kanskje på de som mener at abort burde være straffbart, at homofili er djevelens verk, mener at mannen skal være familiens overhode, at jorden og mennesket ble skapt for 6000 år siden, at vi som ikke tror faktisk kommer til helvete, de som fryser ut sin egen familie om de forlater den rette tro, som "tukter" sine koner og barn...

 

Det er åpenbart en betydelig forskjell på kristne og muslimske fundamentalister når det gjelder voldsbruk, og det gjør islamistene mye farligere for samfunnet, men de befinner seg omtrent like fjernt fra virkeligheten.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Det er ikke noe jeg frykter eller bryr meg om. Jeg var i London og så flere områder som var dominert av indere og andre. Null problem for min del.

Nå er det ingen i Norge som frykter indere (de er hinduer) og andre ikke-muslimske minoriteter. Frykter du muslimsk kultur vil dominere over din kultur (antar at du er etnisk norsk)?

 

F.eks. at du ikke kan flytte til Oslo Øst siden sønnen din (evt. i framtiden) ikke kan svømme med jenter?

 

I Oslo-øst har man egne svømmetimer for gutter og jenter på grunn muslimsk kultur dominerer over etnisk norsk kultur.

Jeg bodde i Oslo-øst for ikke så langt tilbake i tid, og sitter ikke med det samme inntrykket. Jeg tror ikke at det er bare på grunn av muslimer, men mye av årsaken er overfokuseringen på kroppen.

 

Om jeg tror at deres kultur vil være dominerende, nei. Om jeg bryr meg, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er et stykke historie: Dette har gjennom de siste 6.000 årene aldri skjedd. INGEN kultur har noensinne "overtatt" et annet geografisk område. I stedet har den eksisterende kulturen blitt forandret av den kulturen som kommer de i møte, og blitt en mer avansert kultur enn både den som tidligere var der, og den som innflytterne har tatt med seg.

 

Så hvis dere virkelig tror at de fattige flyktningene fra Syria klarer å gjøre noe som INGEN ANDRE I HISTORIEN har klart, så er dere faen så lettskremt.

Lenke til kommentar

Norge er modent for gjenkristning! Berre slik kan vi verne vårt folk og land mot djevelskapen i islam og blant gudlause. I staden for innvandring burde tiltak setjast i verk for å reversere feminismen sin påverkand i samfunnet. Låg fertilitetsrate, høge aborttal, karrierejag blant kvinner, fører til at andelen innfødde nordmenn går ned (dette gjeld heile Europa). Samstundes ser vi ei motsett utvikling blant muslimar, med høg reproduksjon og meir fokus på familie. Norge treng også åndeleg fornying og vekkelse både blant muslimar og gudlause, ja blant alle som ikkje er frelst. Dersom folket vender tilbake til Gud, vil også velsigning og verning kome i kjølvatnet.

 

Vil Gud ikkje vera Bygningsmann,

Me faafengt paa Huset byggja.

Vil Gud ikkje verja By og Land,

Kann Vaktmann oss ikkje tryggja.

So vakta oss, Gud, so me kann bu

I Heimen med Fred og Hyggja!

Deilig å for en gangs skyld kunne lese en skikkelig god, norsk dialekt bortsett fra bokmål :) Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...