Gå til innhold

Frykter du at muslimsk kultur vil dominere over Norge?


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

Nå har jeg lest de fire første sidene i tråden, og jeg vil grine av de naive menneskene som hardnakket påstår at muslimsk ukultur ikke overtar i Norge. det er så mange særregler, som er antidemokratiske og kvinneundertrykkende, som bevilges muslimer at jeg mister helt håpet for Norge sin fremtid. Det er så mange av disse innvandrede muslimene, og deres barn, som hater det frie samfunnet vi lever i, som hater at kvinner i Norge har rettigheter, som hater at vi har lov å være kritiske til islam, at de motarbeider så hardt de kan alle demokratiske prinsipper. Alt skjult bak "religionsfrihet".

 

Det jobbes hardt i kulissene for å undertrykke kvinner, for å tvinge kvinner (småjenter) å gå med hijab, for å kreve rett til å be hvor faen som helst fem ganger til dagen (skit i at kunden skal nå et fly, vi skal be). Det finnes islamske barnehager der toalettene er så gjennomført uhygieniske at barnhagene burde vært stengt av helsetilsynet. men det er jo kultur må vite! Og rasisme om vi krever normal hygienisk standard av dem.

 

Arbeidet mot tvangsekteskap, æresdrap, kidnappinger, kjønnslemlestelse med mer er direkte latterlig og har null kraft bak seg. Vi er et patetisk folk som lar oss rævpule av en av de mest hatefulle kulturene som finnes.

 

Tips, stikk til araberland og se i praksis hva slags kvinnesyn og menneskesyn som regjerer. Det var DER jeg forstod hva islam faktisk handler om og hvor farlig denne ukulturen er.  Vi har bare ÉN ting å gjøre, å si til alle muslimer at enten så assimelere dere dere til norske verdier, ellers så kan dere dra til helvete. Det er, beklageligvis, bare slik tale som vil bli forstått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både ja og nei. Jeg ser det ikke som veldig realistisk med det første, men samtidig observerer jeg jo at de moderate ser ut til å bli prosentvis færre. Det er mulig jeg husker dårlig, men jeg kan ikke huske at hijab var et spesielt vanlig syn for en del år tilbake. Nå om dagen ser jeg så å si ingen kvinner som ser ut til å komme fra muslimske land (enten de er født i utlandet eller i Norge) som ikke bruker hijab. Går jeg fra toget på Oslo S til trikken i Brugata kan jeg nok telle noen titalls hijaber i rushtida, og det synes jeg ikke vitner om moderat religionsutøvelse. Det er nesten så jeg blir litt fornærma på vegne av både kvinner og menn når man tenker på hva en hijab står for. Flere barn bruker plagget, og jeg så også niqab for første gang forleden.

Kort sagt er jeg ikke veldig bekymra for landet som helhet, men øst i Oslo ser jeg en stor utfordring allerede nå.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Tips, stikk til araberland og se i praksis hva slags kvinnesyn og menneskesyn som regjerer. Det var DER jeg forstod hva islam faktisk handler om og hvor farlig denne ukulturen er.  Vi har bare ÉN ting å gjøre, å si til alle muslimer at enten så assimelere dere dere til norske verdier, ellers så kan dere dra til helvete. Det er, beklageligvis, bare slik tale som vil bli forstått.

 

Gjelder denne kritikken også for ikke-vestlige innvandrere som ikke er muslimer, eksempelvis thailender/vietnamesere/kinesere (buddhister) og srilankere/indere/nepaler (hinduer/buddhister/sikher). I denne tråden jeg har fått inntrykk av det ikke gjelder denne gruppen, fordi de ikke stiller store krav (slik muslimene gjør det) til det norske samfunnet. Er du enig?

Endret av Fighterfriend
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Tips, stikk til araberland og se i praksis hva slags kvinnesyn og menneskesyn som regjerer. Det var DER jeg forstod hva islam faktisk handler om og hvor farlig denne ukulturen er.  Vi har bare ÉN ting å gjøre, å si til alle muslimer at enten så assimelere dere dere til norske verdier, ellers så kan dere dra til helvete. Det er, beklageligvis, bare slik tale som vil bli forstått.

 

Gjelder denne kritikken også for ikke-vestlige innvandrere som ikke er muslimer, eksempelvis thailender/vietnamesere/kinesere (buddhister) og srilankere/indere/nepaler (hinduer/buddhister/sikher). I denne tråden jeg har fått inntrykk av det ikke gjelder denne gruppen, fordi de ikke stiller store krav (slik muslimene gjør det) til det norske samfunnet. Er du enig?

 

Denne kritikken gjelder kun innvandrere fra muslimske land, som regler Iran'ere unntatt. merkelig det der, men de iranere jeg har møtt har vært hardtarbeidende, frihetselskende og energiske tilhengere av demokrati. Alle andre... Synd å si det, men hat mot vesten og vestlige samfunnsverdier er dominerende.

 

Innvandrere fra Vietnam, Thailand, Kina o.l. er hardtarbeidende mennesker som legger sin stolthet i å være selvforsørget og selvgående. Somaliere... De fleste pakistanere... Alle arabere generelt... late, arrogante, korrupte, kvinnefornedrende og ekstremt hatefulle mot demokratiske prinsipp.

Lenke til kommentar

Syntes det var veldig morsomt. Men siden det er ikke politisk korrekt så er han rasist. Folk har ikke humor for tiden altså. Noe er galt med NRK. Dette er jo god komedie. Scroll ned og se på videoen

http://www.nrk.no/finnmark/sandberg_-revnende-likegyldig-om-antirasister-kaller-dette-rasistisk-1.12493938

 

Muslimer fra Eritria dreper mennesker på Ikea i Sverige. Asylmottakre! Terrorister eller gærninger?

http://www.aftenposten.no/nyheter/Siktet-for-knivdrap-pa-Ikea--nekter-for-lovbrudd---8120957.html

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Syntes det var veldig morsomt. Men siden det er ikke politisk korrekt så er han rasist. Folk har ikke humor for tiden altså. Noe er galt med NRK. Dette er jo god komedie. Scroll ned og se på videoen

http://www.nrk.no/finnmark/sandberg_-revnende-likegyldig-om-antirasister-kaller-dette-rasistisk-1.12493938

 

Muslimer fra Eritria dreper mennesker på Ikea i Sverige. Asylmottakre! Terrorister eller gærninger?

http://www.aftenposten.no/nyheter/Siktet-for-knivdrap-pa-Ikea--nekter-for-lovbrudd---8120957.html

 

Du har fått tendens til å se svart og hvitt på alt. I den første lenken syns jeg han går over streken for hva som er tolerant når det gjelder å gjøre narr av muslimer - spesielt når han er ordførerkandidat. Dette er IKKE humor - jeg er selv kritikere av muslimens kultur, men dette går over grensen.

Lenke til kommentar

Du har fått tendens til å se svart og hvitt på alt. I den første lenken syns jeg han går over streken for hva som er tolerant når det gjelder å gjøre narr av muslimer - spesielt når han er ordførerkandidat. Dette er IKKE humor - jeg er selv kritikere av muslimens kultur, men dette går over grensen.

 

Ikke noe vits å ha ytringsfrihet i Norge. Bare fjern hele dritten. Folk tåler ikke negative ytringer.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke bare redd for at muslimsk kultur skal dominere/ødelegge Norge, men den er i ferd med å ødelegge hele Europa. Jeg kunne gjerne levd i et multikulturelt samfunn, men ikke med en folkegruppe som er så dominerende, forlangende, påtrengende, krevende og sakte men sikkert overtar mer og mer av samfunnet slik at det er vi som må vike plass og tilpasse oss etter deres normer.

 

Hadde jeg vert ung i dag hadde jeg tenkt meg om mange ganger før jeg valgte å få barn. Jeg tror hele Europa har en fryktelig blodig og trist fremtid foran seg de neste 10 -50 år. Jeg er oppriktig bekymret for mine barnebarns fremtid!

 

Alt av negative ytringer er rasistisk. Disse horebukkene overtar det norske samfunnet og forteller oss. Hva vi kan si og hva vi ikke kan si.

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er ikke bare redd for at muslimsk kultur skal dominere/ødelegge Norge, men den er i ferd med å ødelegge hele Europa. Jeg kunne gjerne levd i et multikulturelt samfunn, men ikke med en folkegruppe som er så dominerende, forlangende, påtrengende, krevende og sakte men sikkert overtar mer og mer av samfunnet slik at det er vi som må vike plass og tilpasse oss etter deres normer.

 

Hadde jeg vert ung i dag hadde jeg tenkt meg om mange ganger før jeg valgte å få barn. Jeg tror hele Europa har en fryktelig blodig og trist fremtid foran seg de neste 10 -50 år. Jeg er oppriktig bekymret for mine barnebarns fremtid!

 

Alt av negative ytringer er rasistisk. Disse horebukkene overtar det norske samfunnet og forteller oss. Hva vi kan si og hva vi ikke kan si.

 

Negative ytringer er ikke rasistisk, men videoen du viser gjør narr av muslimsk kultur på ikke humoristiske måte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

Negative ytringer er ikke rasistisk, men videoen du viser gjør narr av muslimsk kultur på ikke humoristiske måte.

 

Nå er det flere elementer i muslimsk kultur som fortjener å latterliggjøres. Det har ikke noe med rasisme å gjøre, men om å sette skapet på plass og kreve at muslimene kommer seg ut fra middelalderen.

Lenke til kommentar

 

Ok. Så sammenligner vi. Er det noen som har fått livet forandret av ikke-muslimer?

Jeg trodde diskusjonen/tråden dreide seg om muslimsk kultur. Det er nok mange som får livet forandret av bilulykker, lynnedslag, drukning, osv. Men tråden dreide seg vel om muslimsk kultur, og det var det jeg kom med innspill om.

 

Nei, diskusjonen dreier seg om hvorvidt "muslimsk kultur vil dominere over Norge". Og her i Norge er LANGT de fleste drittsekkene fremdeles blonde drittsekker.

Lenke til kommentar

 

Jeg har jobbet med en del muslimer og har erfart hvem som har de skarpeste albuene på arbeidsplassen, om du forstår hva jeg mener. Muslimene passer godt på at deres kvinner er hjemme og holder seg klar for mannen og ikke frister andre menn, men av egen erfaring så så jeg flere muslimske menn som knullet med kvinnelige arbeidskolegaer på firma fester og snakket dritt om de samme kvinnene etter firmafesten.

 

Jeg har også en mor på nærmere 80 år, som måtte flytte fra sitt eget hjem grunnet psykisk og fysisk vold og mobbing fra muslimske naboer siden hun er kristen. Det sies at muslimer har stor respekt for eldre mennesker????

Men noen vil nok si at de ikke var rett troende muslimer, men de bekjente seg selv som troende muslimer.

 

Er du enig med påstanden nedenfor (ville din mor flyttet, dersom det var innvandrere som ikke var muslimer - men religiøse):

 

Gjelder denne kritikken også for ikke-vestlige innvandrere som ikke er muslimer, eksempelvis thailender/vietnamesere/kinesere (buddhister) og srilankere/indere/nepaler (hinduer/buddhister/sikher). I denne tråden jeg har fått inntrykk av det ikke gjelder denne gruppen, fordi de ikke stiller store krav (slik muslimene gjør det) til det norske samfunnet. Er du enig? 

Endret av Fighterfriend
Lenke til kommentar

 

 

Ok. Så sammenligner vi. Er det noen som har fått livet forandret av ikke-muslimer?

Jeg trodde diskusjonen/tråden dreide seg om muslimsk kultur. Det er nok mange som får livet forandret av bilulykker, lynnedslag, drukning, osv. Men tråden dreide seg vel om muslimsk kultur, og det var det jeg kom med innspill om.

Nei, diskusjonen dreier seg om hvorvidt "muslimsk kultur vil dominere over Norge". Og her i Norge er LANGT de fleste drittsekkene fremdeles blonde drittsekker.

 

Nå har jeg kun levd i urbane strøk, så det er stor mulighet for at jeg ikke har fått med meg det. Kan du vise til kilder eller gi en nærmere forklaring med eksempler?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Er det noen her som faktisk har fått livet forandret av muslimer? Og da mener jeg ikke "jeg ble tvunget til å høre om noe som visstnok skjedde", men faktiske konsekvenser av innvandring?

Still deg opp på Grønland i Oslo og start en tydelig kritikk av Koranen og Muhammed. Se om det er mulig i det angivelig demokratiske og frie landet Norge, eller se om du ender opp med å bli fysisk mishandlet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...