Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sitter nå her og funderer om min samboer er utro.. eller har "nettforhold" med andre. 

Jeg er 24, hun er 22, vi har vært sammen i nesten 4 år. Den siste tiden har hun fått en del "nye venner" bla. via en app der man får flere venner til snapchat. hun forteller om noen av dem som hun snakker med der, og at det er bare vennskap. 

 

Hun har også blitt mere fraværende i senga, men det skjer noe nå og da, ca. 1 gang i uken eller 1-2 ganger på et par uker. maks. jeg satte meg ned med henne og spurte om hun ville fortelle meg noe, samt at jeg forklarte min frustrasjon på at hun heller sitter oppe på kvelden etter at jeg har lagt meg, det hender hun sover på sofaen i stedetfor å komme inn i sengen men unnskylder dette med at jeg hadde tatt all plassen i senga og at hun ikke ville vekke meg. 

 

En dag tar nysgjerrigheten overhånd når hun er på jobb, der går jeg inn på pcen hennes og finner flere samtaler med andre gutter jeg aldri har hørt om på skype. veldig lite tekst, men mange videosamtaler på ofte 2-4 timer andre opp til 6-7 timer. Hun er også blitt mere unvikende med bruk av mobiltelefon, og hun "gjemmer den" når hun får meldinger etc. istedet for å bruke vanlige meldinger bruker hun apper som "kik, snapchat, viber etc. Har ikke sjekket meldingsloggen på telefon, men jeg får jo ikke se på den når hun basicly sover med den og går med den i hånda døgnet rundt. 

 

Når jeg konfronterer henne med at jeg vil vite det om hun ikke har følelser for meg lenger, eller om hun er intressert i å møte andre benekter hun det og forteller at hun elsker meg så høyt som da vi møttes. 

 

Jeg vil så gjerne stole på hun, og jeg har fortsatt følelser for hun, og jeg ønsker ikke å gå i fra hun, men om hun er utro er det en deal-breaker. hun er økonomisk avhengig av å ha meg i sitt liv med mindre hun kan gå rett inn i et annet forhold... 

 

Da jeg møtte hun fortalte hun meg også at hun har vært utro med en tidligere kjæreste, fordi hun ville ut av forholdet med han, men han hadde ikke brydd seg om dette, så hun slo til slutt opp med han. jeg ble sammen med hun rett etterpå. 

 

Hva gjør jeg? har jo konfrontert hun med at jeg vil vite det om det er noe annet som skjer, men hun benekter jo alt. Jeg føler uansett også at jeg allerede har "gått for langt" ved å sjekke pcen hennes, telefonen hennes synes jeg det blir drøyt å sjekke ut.

 

Finnes det noen gode råd? :( 

 

Mvh frustrert mann på 24 år, som poster anonymt fordi jeg ikke ønsker å bli kjent igjen på forumet eller IRL. 



Anonymous poster hash: b0abc...2ce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg konfronterer henne med at jeg vil vite det om hun ikke har følelser for meg lenger, eller om hun er intressert i å møte andre benekter hun det og forteller at hun elsker meg så høyt som da vi møttes. 

 

hun er økonomisk avhengig av å ha meg i sitt liv med mindre hun kan gå rett inn i et annet forhold... 

 

Da jeg møtte hun fortalte hun meg også at hun har vært utro med en tidligere kjæreste, fordi hun ville ut av forholdet med han, men han hadde ikke brydd seg om dette, så hun slo til slutt opp med han. jeg ble sammen med hun rett etterpå.

 

Der har du svaret. Enkelt for henne å være kjip mot deg og juge om følelsene sine så lenge hun har sikkerheten. Hun har hoppet rett over til nestemann (deg) en gang før også.

 

Dette er en synkende båt, hopp av før du drukner. Drit i om hun er avhengig av pengene dine. Hvis hun havner på gata hvis du kaster henne ut så høres hun ut som en overlever. Tar henne maks 3-4 timer før hun er inne hos sitt neste offer/ leketøy.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For det første har du dratt stikken alt for langt allerede, en skal ikke snoke i andre sine saker uten at de vet om det. Det du bør gjøre er å være ærlig med henne, fortelle henne det samme som du skriver her, altså dine bekymringer om hennes "liv" på sosiale medier, dette vill hun jo sannsynligvis benekte og derfor må du spør om det er greit at du ser igjennom det mens hun er der. Nekter hun er det jo åpenbart, men igjen gir hun deg lov og alt er på stell driter du deg ut. Så tenk godt igjennom alt før du gjør noe.

Lenke til kommentar

Det er i menneskers natur å snoke så i forhold til normalen så er ikke strikken dratt særlig langt. Det er ikke vits å spørre henne om å se og hvis hun nekter så antar man det "åpenbare".

 

I forhold til hva TS skriver så har isfronten startet og den vil bare bli kaldere etterhvert. Finn deg en dame som setter pris på deg TS, du har ikke noe godt av det her. Ja, det er smertefullt å komme over et brudd, men livet ditt vil ikke ta en vending for det bedre før du er ute av den situasjonen her. Tenk å leve med henne 3-4-5 år til for å finne ut at hun har vært notorisk utro, eller det blir slutt av andre grunner, da har du mistet mange år du kunne ha vært i et godt forhold med noen annen.

 

Det er noen ting du må spørre deg selv; Kan jeg leve med denne dama resten av livet? Stoler jeg på henne? Er jeg lykkelig når jeg er sammen med henne? Hvis du ikke stoler på henne, er lykkelig eller ser på dette som et forhold du kan ha resten av livet så er forholdet over alerede i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du får slenge ut et ultimatum, der du forteller at du har dårlig følelse ang hvordan ting har vært i det siste, pga lagt til mange nye "venner" og at hun er blitt veldig hemmelig ang mobilen osv, at hun kan overbevise deg at hun ikke driver med noe snusk, viser det seg at hun driver med noe snusk, tupp henne ut.

 

Vis eller dra!

 

Det finnes egentlig ingen måte ferske hu på, det kan ta evigheter. Spør a rett ut.

Lenke til kommentar

Er nok redd for at dette er en parasitt som du må bli kvitt. Det er nok bedre for deg å bli sparke henne ut, enn at hun forråder deg og gjør det slutt først:)

 

Når du gjør dette så har hun sikkert en type, som er klar til å ta henne imot, akkurat som du var når hun dumpet sin forrige type.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Du har ikke dratt strikken for langt! Når du finne videosamtaler på opp i 7 timer(!!!) så sier det alt, spør du meg.

Hun kjeder seg med deg. Hverdagen har for lengst kommet, og hun trenger annen pirring.

 

Hvis vi er ærlig med oss selv, har vi alle vært der.

 

Når hun er så feig at hun ikke innrømmer det (og MYE taler for at her ER det noe), så fortjener hun ikke at du bare går å håper.

 

Konfronter henne med alt du vet, og si at du ikke finner deg i denne måten å 'fade ut' på, og dump henne.

Lenke til kommentar

 

Når jeg konfronterer henne med at jeg vil vite det om hun ikke har følelser for meg lenger, eller om hun er intressert i å møte andre benekter hun det og forteller at hun elsker meg så høyt som da vi møttes. 

 

hun er økonomisk avhengig av å ha meg i sitt liv med mindre hun kan gå rett inn i et annet forhold... 

 

Da jeg møtte hun fortalte hun meg også at hun har vært utro med en tidligere kjæreste, fordi hun ville ut av forholdet med han, men han hadde ikke brydd seg om dette, så hun slo til slutt opp med han. jeg ble sammen med hun rett etterpå.

 

Der har du svaret. Enkelt for henne å være kjip mot deg og juge om følelsene sine så lenge hun har sikkerheten. Hun har hoppet rett over til nestemann (deg) en gang før også.

 

Dette er en synkende båt, hopp av før du drukner. Drit i om hun er avhengig av pengene dine. Hvis hun havner på gata hvis du kaster henne ut så høres hun ut som en overlever. Tar henne maks 3-4 timer før hun er inne hos sitt neste offer/ leketøy.

 

Jepp, this. Hun har maks sex med deg en gang i uka, og sover heller på sofaen? høres ut som hun føler seg forpliktet til å ha sex med deg av og til bare for å overleve på dine penger.

 

Beklager hvis det høres harskt ut, men det er bare logikk.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

 

 

Når jeg konfronterer henne med at jeg vil vite det om hun ikke har følelser for meg lenger, eller om hun er intressert i å møte andre benekter hun det og forteller at hun elsker meg så høyt som da vi møttes. 

 

hun er økonomisk avhengig av å ha meg i sitt liv med mindre hun kan gå rett inn i et annet forhold... 

 

Da jeg møtte hun fortalte hun meg også at hun har vært utro med en tidligere kjæreste, fordi hun ville ut av forholdet med han, men han hadde ikke brydd seg om dette, så hun slo til slutt opp med han. jeg ble sammen med hun rett etterpå.

 

Der har du svaret. Enkelt for henne å være kjip mot deg og juge om følelsene sine så lenge hun har sikkerheten. Hun har hoppet rett over til nestemann (deg) en gang før også.

 

Dette er en synkende båt, hopp av før du drukner. Drit i om hun er avhengig av pengene dine. Hvis hun havner på gata hvis du kaster henne ut så høres hun ut som en overlever. Tar henne maks 3-4 timer før hun er inne hos sitt neste offer/ leketøy.

 

Jepp, this. Hun har maks sex med deg en gang i uka, og sover heller på sofaen? høres ut som hun føler seg forpliktet til å ha sex med deg av og til bare for å overleve på dine penger.

 

Beklager hvis det høres harskt ut, men det er bare logikk.

 

Jeg syns det er greit at hun er forpliktet - hvorfor skulle hun få det gratis da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...