Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

 

Er snart 29, og har enda ikke tatt lappen på bil. Men jeg tror jeg må gjøre det snart. Er litt lei av å være avhengig av andre når jeg må frakte store ting.

Aldri for sent ;) . Kompis av meg tok den i fjor og han er over 30. Var selv litt sjåførlærer for han og han besto med glans :)

Så kjekt. Da sparte han vel noen tusenlapper på kjøretimer? Håper en spanderte noen øl eller noe på deg.

 

 

Ja, fått noe igjen for innsatsen. Er jo ikke alle som har foreldre som kanstille opp også. Litt slem var jeg når jeg sendte han ut på smale grusveier, skogsveier m.m. så han fikk trent stopp og start, men var kjekt når han endte opp med bykjøring.

 

Søndag, og det er en lang dag som alle andre. Rydde litt kåk og begynne å gjøre klar til det man må gjøre ferdig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg flyttet fra bilen min i høst, og jeg savner å kunne kjøre rdit jeg vil istedet for å slite med forsinka busser, for tidlige, busser som aldri kommer osv :( Må planlegge uansett hbor jeg skal nå, men hadde nok vært stress med bil og da jeg ikke har parkering, og det er litt deilig å slite med å finne parkering rundt om kring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Send taxikvitteringen til busselskapet.

Tenkte jeg ikke på, men må nok undersøke litt mer først om det stod noe info på nettsidene. Var noen som sjekket på nettet også, men så ikke ut som det stod noe. Ble bare 148 kr da, så kan jo leve med det. På den andre siden har jeg busskort så 148 sammenlignet med 0 er jo litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Bor på en liten plass nordpå og har ikke behov for bil i det hele tatt , de har de samme butikkene som på de andre plassene....eneste gang jeg reiser da tar jeg buss til flyplass.

 

Dog hadde det vært jevt med førerkort hvis jeg er i L.A og/eller andre byer hvor det ikke er så bra utbygd som i NYC.

Lenke til kommentar

 

Send taxikvitteringen til busselskapet.

Tenkte jeg ikke på, men må nok undersøke litt mer først om det stod noe info på nettsidene. Var noen som sjekket på nettet også, men så ikke ut som det stod noe. Ble bare 148 kr da, så kan jo leve med det. På den andre siden har jeg busskort så 148 sammenlignet med 0 er jo litt.

 

 

Jøss, har de begynt å la busskortet funke på nattbussen også nå? Det gjorde det ikke da jeg bodde i Stavanger for et par år siden. Da måtte man fint punge ut med minst 70 kroner, uansett hvor kort man skulle.

Lenke til kommentar

Det å gå tilbake til å kjøre selv, når man har opplevd friheten med å alltid ha sjåfør tilgjengelig med et tastetrykk er bare trist.

 

For 70 kroner kan jeg kjøre taxi/uber i flere timer. Elsker å ha sjåfør. Veit nesten ikke om jeg kan gå tilbake.

 

Da må du borti fremmede dørhåntaker og forskjellig hele tiden. Jeg er sånn at jeg helst må vaske over håndtaker

og alt mulig når det har vært folk i bilen.

Eller vaske hendende når jeg har vært i andres biler eller borti andre og andres ting. Har sånne våtservietter i lommene 

alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...