Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier du sluttet med medisiner og ble sykere og sykere men følte deg "konge". Det i seg selv var nok grunnen til at du ble innlagt nå. Du virker ekstremt selvdestruktiv.

 

Du har en datter som du sier, de vil ikke at du skal ta livet av deg så hun blir uten pappa resten av livet. Derfor er du under overvåkning nå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du sier du sluttet med medisiner og ble sykere og sykere men følte deg "konge". Det i seg selv var nok grunnen til at du ble innlagt nå. Du virker ekstremt selvdestruktiv.

 

Du har en datter som du sier, de vil ikke at du skal ta livet av deg så hun blir uten pappa resten av livet. Derfor er du under overvåkning nå.

Kan utdyoe litt mer.

 

Medisinene ødela meg. Her er en liste over hva de gjorde:

- Gjorde meg aggressiv

- Fjerna all min empati for andre

- Gjorde meg mye mer deprimert

- Stemmene og hallusinasjonene jeg hadde ble aggressive, dømmende, kontrollerende og kommanderende

- Jeg ble mer paranoid

- Jeg mista alle følelser. Kunne ikke føle noen ting. Ble en kald person som bare tenkte på meg selv

- Jeg gikk opp 15kg

- Noen ganger kunne jeg ikke kontrollere meg selv. Det ytre bestemte mine handlinger og tanker

- Jeg ble tvunget til å gjøre ting jeg ikke ville. (Overdose f.eks)

 

Mens uten medisinene har jeg kontroll på livet igjen, jeg har blitt glad, ikke lenger så deprimert. Jeg føler meg ekstremt bra. Jeg føler jeg lever igjen. Jeg er ikke lenger aggressiv. Jeg har kontroll over meg selv. Jeg har blitt meg selv igjen. Ja, jeg får flere hallusinasjoner og stemmer, men de er verken kontrollerende, nedlatende eller slemme lenger.

 

Ser du nå hvorfor jeg kutta ut medisinene? Jeg er ikke selvdestruktiv. Jeg vil bare leve et noenlunde normalt liv. Uten medisinene greier jeg det.

Lenke til kommentar

 

Du sier du sluttet med medisiner og ble sykere og sykere men følte deg "konge". Det i seg selv var nok grunnen til at du ble innlagt nå. Du virker ekstremt selvdestruktiv.

 

Du har en datter som du sier, de vil ikke at du skal ta livet av deg så hun blir uten pappa resten av livet. Derfor er du under overvåkning nå.

Kan utdyoe litt mer.

 

Medisinene ødela meg. Her er en liste over hva de gjorde:

- Gjorde meg aggressiv

- Fjerna all min empati for andre

- Gjorde meg mye mer deprimert

- Stemmene og hallusinasjonene jeg hadde ble aggressive, dømmende, kontrollerende og kommanderende

- Jeg ble mer paranoid

- Jeg mista alle følelser. Kunne ikke føle noen ting. Ble en kald person som bare tenkte på meg selv

- Jeg gikk opp 15kg

- Noen ganger kunne jeg ikke kontrollere meg selv. Det ytre bestemte mine handlinger og tanker

- Jeg ble tvunget til å gjøre ting jeg ikke ville. (Overdose f.eks)

 

Mens uten medisinene har jeg kontroll på livet igjen, jeg har blitt glad, ikke lenger så deprimert. Jeg føler meg ekstremt bra. Jeg føler jeg lever igjen. Jeg er ikke lenger aggressiv. Jeg har kontroll over meg selv. Jeg har blitt meg selv igjen. Ja, jeg får flere hallusinasjoner og stemmer, men de er verken kontrollerende, nedlatende eller slemme lenger.

 

Ser du nå hvorfor jeg kutta ut medisinene? Jeg er ikke selvdestruktiv. Jeg vil bare leve et noenlunde normalt liv. Uten medisinene greier jeg det.

Det høres jo ut som du har en manisk periode. Før du vet ordet av det er du dypt i en dal. Det finnes andre medisiner. Høres ut som du ikke har fått den oppfølgingen du burde da du fikk de første medisinene.

Lenke til kommentar

Og hvorfor sitter du på sykehuset nå da? Noen rundt deg syns vel ikke alt var like fortreffelig som du syns.

Fordi noen ganger, så tenker familie og venner at slike omvendinger er faretegn.

 

Laks: Jeg synes du skal snakke med noen som er utdannet i dette, i virkeligheten. Psykolog f.eks.

 

Du må huske på at selv om du føler deg konge uten medisiner, så kan du faktisk fort knekke uten forvarsel.

 

Ikke tenk på dette med hvor folk sier "høres ut som en manisk episode" og slikt, stol på psykologen.

Lenke til kommentar

 

 

Du sier du sluttet med medisiner og ble sykere og sykere men følte deg "konge". Det i seg selv var nok grunnen til at du ble innlagt nå. Du virker ekstremt selvdestruktiv.

 

Du har en datter som du sier, de vil ikke at du skal ta livet av deg så hun blir uten pappa resten av livet. Derfor er du under overvåkning nå.

Kan utdyoe litt mer.

 

Medisinene ødela meg. Her er en liste over hva de gjorde:

- Gjorde meg aggressiv

- Fjerna all min empati for andre

- Gjorde meg mye mer deprimert

- Stemmene og hallusinasjonene jeg hadde ble aggressive, dømmende, kontrollerende og kommanderende

- Jeg ble mer paranoid

- Jeg mista alle følelser. Kunne ikke føle noen ting. Ble en kald person som bare tenkte på meg selv

- Jeg gikk opp 15kg

- Noen ganger kunne jeg ikke kontrollere meg selv. Det ytre bestemte mine handlinger og tanker

- Jeg ble tvunget til å gjøre ting jeg ikke ville. (Overdose f.eks)

 

Mens uten medisinene har jeg kontroll på livet igjen, jeg har blitt glad, ikke lenger så deprimert. Jeg føler meg ekstremt bra. Jeg føler jeg lever igjen. Jeg er ikke lenger aggressiv. Jeg har kontroll over meg selv. Jeg har blitt meg selv igjen. Ja, jeg får flere hallusinasjoner og stemmer, men de er verken kontrollerende, nedlatende eller slemme lenger.

 

Ser du nå hvorfor jeg kutta ut medisinene? Jeg er ikke selvdestruktiv. Jeg vil bare leve et noenlunde normalt liv. Uten medisinene greier jeg det.

Det høres jo ut som du har en manisk periode. Før du vet ordet av det er du dypt i en dal. Det finnes andre medisiner. Høres ut som du ikke har fått den oppfølgingen du burde da du fikk de første medisinene.
Jeg har vært innlagt mange ganger de siste månedene. I tillegg til jevnlige samtaler med pskykolog og lege.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...