Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker meg et høyhastighetskamera. Ikke for noe profesjonelt, bare for å leke, og å filme væske. Bare synd det skal koste så mye for et brukbart et …

GoPro Hero 4 black: 1080p i 120FPS, 720p i 240FPS. Kan få gjort veldig mye morsomt der for undre 5000,- :-)

Lenke til kommentar

 

Jeg ønsker meg et høyhastighetskamera. Ikke for noe profesjonelt, bare for å leke, og å filme væske. Bare synd det skal koste så mye for et brukbart et …

GoPro Hero 4 black: 1080p i 120FPS, 720p i 240FPS. Kan få gjort veldig mye morsomt der for undre 5000,- :-)

 

Hmm, det kan fungere. Vi får se. Bare overtale fatter om at han trenger det kameraet han har ønska seg så lenge nå. Montere på spinningsykkelen så han kan filme seg selv svettende.

 

The Prodigy på lørdag. En arbeidsdag igjen. Er så gira. Så gira. Så gira. Klarer ikke sitte stille. Danser.

Nice! Så dem på UKA, så fett! :D

Lenke til kommentar

I gata mi har de en bruktsjappe med BÅDE vinyl og tegneserier. Det hadde vært eldorado for deg.

Og en antikvitetsforretning med bare bøker.

Et antikvariat, mener du? Jeg digger antikvariat, lagt igjen mange penger hos Wangsmo i Trondhjem, men er generelt glad i gjenbrukstorg og bruktsjapper for å plukke opp mer vinyl, bøker, tegneserier, og ting. Holdt på å plukke opp et gammelt instamatic fra Kodak sist jeg var innom ei bruktsjappe, men fant ut at det holdt med fire bøker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Bjørn Eidsvåg på facebook:  I kveld har jeg soloturné-premiere i Søm kirke i Kristiansand. Ved den minste antydning til hysteri, hyling eller vannsøling fra publikum, stormer jeg ut i sakrestiet og rett videre på restaurant, om jeg så bare får spilt en låt. Herved advart.

 

:rofl: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...