Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

The fuck? Stenge en essensiell samfunnstjeneste pga. av at en som var leder i landet for et kvart århundre siden døde? Spesielt.

Det er 'murrica, de har mye rart for seg.

 

Har en pakke på vei med USPS, men tolker det slik at transporten av post ut av USA går som normalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit ... fikk nettopp mail om at lønnen vil bli 425k + 8% bonus ...

 

Men ja er beste tilbudet. Så langt ihvertfall. Ikke hørt fra Microsoft sine arbeidsgivere ennå.

 

 

Men jeg må ha leilighet i Oslo med parkeringsplass/garasje, samt egen bil. Fort 10k for kun leilighet ser jeg på annonsene.

 

Men er veldig jo bra stilling. Men ja vet ikke

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det er jo dritbra lønn.

 

Hvor bor du nå? Vell verdt det å flytte til Oslo. Kunne aldri tenkt meg å bo noe annet sted i Norge.

 

Hvilken bydel? 10k som minimum høres høyt ut for ett soverom, ett bad.

Det er ikke dritbra lønn i Oslo, det er ikke nok til å kunne spare opp noe særlig til penger for å kjøpe seg bolig på sikt, med mindre man lever på ris og ketchup hver dag. 10k er en realistisk pris for en ok hybel/bitteliten leilighet som ikke er i falleferdig standard. https://www.finn.no/realestate/lettings/search.html?location=0.20061&price_from=8000&price_to=10000

Lenke til kommentar

Key Account Manager stilling.

 

Bor i BGO nå.

Ser leilighet med parkeringsplass ligger på 10-12k i mnd, noen har med parkering andre ikke. Vil gjerne bo komfortabelt og hvis jeg først skal flytte til Oslo og jobbe.

 

Så 425k minus 120-144k blir årslønn på 281-305k.

Men får jo erfaring. Men veit ikke. Må ha bil og.

Lenke til kommentar

Jeg må ha bil for jobben.

 

Får ikke utbetalt kjøregodgjørelse for bruke egen bil. Jeg får dekket fra jobb til kunde og retur.

Høres ut som godgjørelse målt i km-opplegg. Fikk ikke tall eller noe på det.

 

Bare bil og det blir jo masse i året.

 

Høres nesten ut som et tapsprosjekt ...

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Standard kjøregodtgjørelse etter skatt er 3,90kr per km. Og det gjelder som du sier bare tjenestekjøring. Du har selv ansvar for å komme deg til og fra arbeidsplassen.

 

La oss si at du kjører bensinbil som har forbruk på 1 liter/mila, og literprisen er 15kr. Da sitter du igjen med 24kr per mil kjørt i tjeneste, som skal dekke slitasje og forsikring på bilen.

 

Jeg tror at jobben i tillegg skal dekke parkering og bomringpassering. Dette må noen gjerne rette meg opp på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...