Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen gode alternativer til finn.no for kjøp og salg av datautstyr her til lands? Det var et bruktmarked her tidligere, men det ser ut til å ha blitt nedlagt. Jeg har noen ting jeg gjerne skulle blitt kvitt, men det føles feil å levere det på dynga om noen kunne vært interessert i det, og erfaringsmessig er det litt for mye jobb med finn-annonser.

Lenke til kommentar

Finnes det noen gode alternativer til finn.no for kjøp og salg av datautstyr her til lands? Det var et bruktmarked her tidligere, men det ser ut til å ha blitt nedlagt. Jeg har noen ting jeg gjerne skulle blitt kvitt, men det føles feil å levere det på dynga om noen kunne vært interessert i det, og erfaringsmessig er det litt for mye jobb med finn-annonser.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289077&do=findComment&comment=2690161

 

Vel og merke du kan ta en liten slant for tingene så lenge du skriver det i posten. :)

Lenke til kommentar

Bah. Jeg må på butikken, men jeg vil ikke skifte ut av kosebuksa. Og det er kaldt ute

Fryser du.

 

Jeg går ikke ut døra ikledd slaskeklær. Ikke lenger enn postkassa hvertfall. That's just not happening.

 

Kom meg på butikken til slutt.

Var det kalt.

 

Var på julebord i går. Klarte å holde meg i skinnet :D

åsen da.

 

Klokken 21:00 i kveld lander InSight-fartøyet på Mars for å bore og måle seismisk aktivitet. Spørs om ikke jeg må følge med på livestreamen.

Så det samme på tv, kjøpt nytt 65 tommer 4k tv nettlesen der er fucka opp, skal sette sammen pc bordet i morgen.kill em nett leseren da.

 

Finnes det noen gode alternativer til finn.no for kjøp og salg av datautstyr her til lands? Det var et bruktmarked her tidligere, men det ser ut til å ha blitt nedlagt. Jeg har noen ting jeg gjerne skulle blitt kvitt, men det føles feil å levere det på dynga om noen kunne vært interessert i det, og erfaringsmessig er det litt for mye jobb med finn-annonser.

kjøpe nytt.

 

Oki. Hmmm kanskje jeg skal tjene litt penger til jul :p

Lick it up, do you love me. Calling dr love. 

 

Kjøpte et bilkamera forrige uke. Fant ut nå at fjærutløseren til SD-kortet ikke funker. Er ikke dette garantigrunn?

Er riktig det.

Lenke til kommentar

Fryser du.

 Ikke nå lenger. Nå sitter jeg under dyne med varmeflaske

 

Var det kalt.

Ballene mine frøys til is og øyelukka var fryst sammen. Når jeg pusta datt røykskya ned som en ballong på bakken og sprakk. Jeg prøvde å pisse i buksa for å holde varmen, men pisset frøys før det var kommet ut og jeg blei stående gul i øya.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...