Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en sånn irriterende nesten-forkjølelse. Går og hoster og harker, men er ikke sjuk-sjuk. Foretrekker heller å bli skikkelig sjuk i en 7-10 dager enn å gå flere uker og være pjuskete.

 

Edit: I know words. I have the best words.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Finn en veldedig organisasjon og doner i deres navn. Det er enkelt, du gjør en god gjerning og klager de på det er de rimelig selvopptatt.

Det gjør jeg og, pleier å sende penger til kirkens bymisjon, men kjøper gaver og. Har to ganger kjøpt gave med mening til mamma og stefar. Men i år er det bare KB som får.

Endret av Overmoden 3.0
Lenke til kommentar

Har du gitt til dem før?

Jeg jobba litt med utenlandske fattige som kom hit. Det er altfor mange romfolk som tar ungene ut av skolen i tolvårsalderen for å tigge. Og dermed fortsetter syklusen. Det beste hadde vært om de fikk mer støtte lokalt og til å gå på skolen. De mister allerede den rumenske ekvivalenten til barnetrygd om de tar barna ut av skolen, men det er ikke nok.

Lenke til kommentar

Mente det som i at hvis jeg fikk en random SMS hvor de tigger om penger hadde jeg blitt ganske sur og ikke gitt bare pga det. 

 

Hvis du mente min så kan det være. Husker det faktiske ikke. 

Jeg forstår at det er viktig å hjelpe, og vil gjerne hjelpe. Men vil helst ikke bidra til at det øker ynglesekvensen, fordi jeg mener det er mye bedre at befolkninsveksten stopper og helst går mye ned. Av forskjellige men viktige grunner. Et litt vanskelig dilemma.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...