Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Fyfaen.

 

Ble oppringt av konsulentdamen for selgerjobben i NextGenTel. Sa ja jeg ville ha jobben og skulle be de sende kontrakten.

 

5min etterpå ringer hun meg opp igjen og sier Nextgentel har allerede funnet en person til jobben. "Siden du var litt usikker og sånt så tolket de det slik."

 

Altså. Hva FAEN?! Her sier jeg ja og så 5min etterpå så hevder hun de har funnet en person?

Trokke det. Allerede på mandag fikk jeg høre jeg kunne begynne etter nyttår. Altså.

 

Så mye tid på dette.

 

 

Tre intervjuer. Tre dager i deltidsjobben jeg kunne jobbet men som forsvant til intervju.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyfaen.

Ble oppringt av konsulentdamen for selgerjobben i NextGenTel. Sa ja jeg ville ha jobben og skulle be de sende kontrakten.

5min etterpå ringer hun meg opp igjen og sier Nextgentel har allerede funnet en person til jobben. "Siden du var litt usikker og sånt så tolket de det slik."

Altså. Hva FAEN?! Her sier jeg ja og så 5min etterpå så hevder hun de har funnet en person?

Trokke det. Allerede på mandag fikk jeg høre jeg kunne begynne etter nyttår. Altså.

Så mye tid på dette.

Synd det endte slik, men spør du meg så lyste varsellampene når de utsatte ansettelsen til nyttår.

 

Håper du får Microsoft jobben! :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har vært veldig mye surr med den jobben der. Litt usikker på om jeg faktisk ville hatt den jobben likevel med alt det surret.

Ikke at man bestandig har så mye valg da. Mat på bordet er også viktig.



Hvor mye koster en pakke tobakk nå? Vurderer å gå over fra ferdigsydde kistespiker.

Endret av Countryman
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...