Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drar en til fra fotballens verden siden det er i SKUDDET for tida:

*fotballspiller varmer opp*

*tar av seg treningsvesten*

*han har securitasuniform under*

han: da er det billetkontroll ;)

treneren: faen

Gjest Slettet+9817324
Skrevet (endret)

22.6.77 : Wally Wingert (Family Guy stemme) ser Elvis i Sioux City , dagen etter CBS filma Presley i Rapid City , hans tante trodde hun ville få se Presley i '78 , den gang ei.....

_------------------------

Rart at Vibeke Sæter er 75 år , tida går.....hvor gammel er Hans Bauge nå , man blir ikke yngre unntatt hvis man heter J-Lo , hun blir jo bare bedre og bedre :p

Endret av Slettet+9817324
Skrevet

Hvor er Lycos når jeg trenger ham?

*lokke med pizza*

Basic tynn, firkanta deig.
Crème fraîche med hvitløk, løk, chili, oregano, timian, og basilikum som jeg laget da jeg sto opp og som har stått i kjøleskapet siden.
Kjøttdeig stekt i smør med hvitløk, løk, og chili.
Bacon.
Chorizo.
Oppkutta, rød chili.
En eller annen type revet ost jeg fant i kjøleskapet (anslagsvis jarlsberg, mozza, og norvegia fra Tine, om jeg ikke tar helt feil, den smaker ok, og det var mest for å bruke den opp).
Timian, basilikum, og oregano oppå.

Skrevet

*lokke med pizza*

Crème fraîche med hvitløk, løk, chili, oregano, timian, og basilikum som jeg laget da jeg sto opp og som har stått i kjøleskapet siden.

Bacon.

Chorizo.

Oppkutta, rød chili.

En eller annen type revet ost jeg fant i kjøleskapet (anslagsvis jarlsberg, mozza, og norvegia fra Tine, om jeg ikke tar helt feil, den smaker ok, og det var mest for å bruke den opp).

Det er jeg og Bytex som styrer denne tråden nå.

Beklager.

Alt godt har en ende som de sier.

• Liker 1
Skrevet

TFW du havner i en politisk diskusjon om våpen med amerikanere på Reddit uten å bli flamet. Trodde jeg var dømt til å bli kategorisert som kommunist.

Skrevet

*lokke med pizza*

Bacon.

Chorizo.

Oppkutta, rød chili.

Fint du ser på det som din personlige oppgave å subsidere legemiddelindustrien for resten av oss.

(bra nok?)

• Liker 3
Skrevet

Fint du ser på det som din personlige oppgave å subsidere legemiddelindustrien for resten av oss.

(bra nok?)

Hadde vel håpa på din klassiske "Disgusting", men det får duge for nå. Kanskje jeg skal lage en og sende til Toscana neste sommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...