Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Har Telenor mobil abonnement nå.

 

Tenkte å bytte til Komplett sitt abbo som bruker Telenor sitt nett. Tror dere jeg kan bruke sim kortet til telenor etter jeg har bytta, eller må jeg bruke komplett sitt simkort? Skulle hatt til tirsdag men komplett har jo ikke kiosk :/

 

Du må bytte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag begynner de å fiske ut fotballaget som sitter fast. To og to dykkere per person.

 

 

Tatt fra reddit:

 

Governor says that the water levels are the lowest they have been and they will be able to walk out in many parts.

 

Governor has not said whether diving will be required.

 

An expert team of 13 international divers and 5 Thai Navy SEALs will perform the operation.

 

The boys will be pulled out one by one and could continue for a few days.

 

Since the round trip time is 11 hours, if all goes well, the first boy should be rescued by Sunday 11 AM EST.

 

Unconfirmed report: water levels may be low enough that diving may not be required

 

 

http://www.khaosodenglish.com/news/crimecourtscalamity/2018/07/08/d-day-is-here-cave-rescue-leader-announces/

 

 

sexylubb1 er en kønt

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Her går det nesten utelukkende i Dirty Russian og cider. Kunne tenkt meg å prøve å mikse noe nytt. Helst søtt og/eller syrlig, og ikke så komplisert. Forslag?

Xante og cola! Sleng i en sitronbit hvis du skal være fancy. Pæreconganc med en fantastisk aroma og veldig søt smak. Kan faktisk sitte å ta små slurker av den bar.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Whiskey Sour er en klassiker, som også er blandt de billigste drinkene på utesteder.

 

Det er rett og slett whiskey og sitron-juice. Smaksett med sukker. Du kan blande den svak og ha den som en drink, eller sterk og bare sippe på den. Jeg liker best sistnevnte, med masse knust is så den blir svakere og svakere jo lenger den står.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ja, det er godt. Jo søtere rom, desto sterkere kan den blandes.

 

Her jeg bor er cola dyrere enn rom, så barene har en tendens til å blande den veldig sterk. Men det fungerer egentlig veldig bra, da den lokale rommen er veldig søt.

"Venterom...prøverom" (sitat Julefergå) :p

 

(venterom må være den rom'en man spretter til jul eller langt fram i tid , knegg knegg)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...