Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele uka har jeg trudd jeg hadde fått en dårlig tann. Det har vært ømt i tannkjøttet over tanna mi, når jeg presset på den gjennom leppen.

 

Nå i dag følte jeg med tungen at det var en liten klump der. Går så i speilet og ser at jeg har en fuckings kvise på tannkjøttet. Poppet den som en hvilken som helst kvise, og nå er den borte.

 

Jeg hadde aldri før trudd man kunne få en kvise på tannkjøttet. Veldig rare greier.

 

Edit: måtte såklart google det, så nå har jeg munn- og klovsyke...

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor vi enda ikke har fått inn tannhelsetjester innunder samme systemet som andre helsetjenester her i landet. Veit om så mange som har gått med dårlige tenner, som bare blir verre over tid, i årevis fordi de ikke har råd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rødt vil ha 100% dekning.

SV vil ha et egenandelstak på 2500 kroner.

 

Resten skriver politisk svada som dette: "Arbeiderpartiet jobber for at tannlege skal bli billigere for de som trenger det mest."

Er litt lunken til Rødt og SV. Ser at du støtter dem, men synes at de ikke oppfyller kravene helt for å være sosialistiske.

 

Det er noe særegent med det norske samfunnet hvor selv sosialistiske partier ikke klarer å være anti-rasistiske. Mitt inntrykk av både Rødt og SV er at disse også er påvirket av den sterkt økende fremmedfiendtligheten i Norge spesielt og Europa generelt. 

 

De klarer ikke å forsvare immigrasjon som gagner Norge fordi de innerst mener at det ikke gjør det. Eller frykter en backlash fra resten av befolkningen. Litt vanskelig for meg å vurdere fra der jeg sitter. Og når de først støtter innvandrere, så er det fra en posisjon som viser nedladenhet. 

 

Jeg synes at Arbeiderpartiet er bedre på dette området. Men de må fjerne denne Gharakhani som er en vits og bør skifte parti til noe mer på Høyre. 

Lenke til kommentar

Er i midten av tjueårene og føler livet går meg hus forbi... Kommer fra et lite sted, og hver gang jeg er hjemme, så er det enda mindre å gjøre på, mer lengsel etter den tiden hvor jeg bodde hjemme og hadde mange venner, ikke hadde kjæreste og kunne leke med tanken på å forføre søte jenter (ikke at jeg fikk det til, hehe). Virker som om det blir stadig mer ansvar og at stadig mer fritid går mer til bolig, jobb og kjæreste, og snart også barn. Hvordan taklet dere folk dette egentlig? Er dette en tanke som slår dere iblant i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Ja. Det går greit. Har alltid hatt lyst på barn, og visste hva man må ofte. Traktere jobb vs familie er dog slitsomt. Jeg synes det er vanskelig å yte maks begge steder, noe som gjør meg stresset og sliten og gjør det vanskelig å yte maks begge steder.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Er i midten av tjueårene og føler livet går meg hus forbi... Kommer fra et lite sted, og hver gang jeg er hjemme, så er det enda mindre å gjøre på, mer lengsel etter den tiden hvor jeg bodde hjemme og hadde mange venner, ikke hadde kjæreste og kunne leke med tanken på å forføre søte jenter (ikke at jeg fikk det til, hehe). Virker som om det blir stadig mer ansvar og at stadig mer fritid går mer til bolig, jobb og kjæreste, og snart også barn. Hvordan taklet dere folk dette egentlig? Er dette en tanke som slår dere iblant i det hele tatt?

Hele tiden. Jeg hater alt som gjør at jeg gror røtter til et sted. Føler meg fanget av tanken.

 

Jeg har ingen barn, og eier heller ikke noe sted å bo. Jeg eier ingenting av verdi, som jeg ikke får med meg i en koffert på et fly. Tanken på at jeg kan si opp jobben å flytte verden rundt på kort varsel er beroliggende.

 

Det eneste jeg ikke har klart å befri meg fra enda er jobb. Det er ganske grusomt å være bundet til faste tider, mandag til fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...