Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som veitt om det er mogleg å få nokon som helst nedlasting av windows 8 frå deiras sider når eg har kjøpt det for lenge sidan? Einaste eg blir referert til er MSDN, som eg ikkje har nokon subscription ID til. 

 

Har gyldig account, men windows eg kjøre nå er lasta ned frå piratebay, som eg mistenke er hovedgrunnen til at eg ikkje får lovt til å oppgradera til windows 10. 

Lenke til kommentar

Nokon som veitt om det er mogleg å få nokon som helst nedlasting av windows 8 frå deiras sider når eg har kjøpt det for lenge sidan? Einaste eg blir referert til er MSDN, som eg ikkje har nokon subscription ID til.

Ja, jeg vet hvordan du kan lovlig laste ned fra microsoft.

 

 

Google it.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

ser ut som alt fungerer feilfritt. Gikk fra Win8.1, men skal ta å oppdatere stasjonære senere... Den kjører Win7 per dags dato.

 

Håper snart Z2en min får 5.1.1 update. Er jo kommet til flere og flere land mens norden henger etter.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Fikk endelig laptopen min opp og gå i dag, etter å ha knota i 18 timer. Den ville verken boote Win7 eller Mint 13, fra verken CD eller USB. Særdeles irriterende. Til slutt endte jeg opp med å finne en særdeles enkel innstilling i BIOS (skru av UEFI), og vips fikk jeg installert. Så må jeg bare få oppdatert til win10, slik at jeg kan se om det er noe å slenge på den stasjonære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...