Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men av å se på deg selv liksom

Har Googlet litt på morgenkvisten da jeg som du er kjent med lurer på det samme.

Etter hva jeg har funnet ut så er det flere som blir kåt av å se på seg selv, dette både homofile og heterofile.

Veldig mange blir etter hva jeg leser dette grunnet tanken på at "andre ser meg på denne måten" osv, og det blir litt på sidelinjen slik jeg ser det. Enkelte homofile oppgir at dem seriøst blir kåt av å se på seg selv, men ikke i like stor grad som andre.

Dette er basert på kommentarer og jeg vet ikke egentlig om jeg skal ta det for god fisk, skal prøve å finne noe mer håndfast.

Lenke til kommentar

Var eit fandens vær i dag, så det var heilt topp at det var akkurat i dag eg merka at nokon har lånt regnjakka mi og eg mista bussen til jobb. Sykle 1 mil i det været i hoodie og jeans var skikkeleg pyton, så i dag har eg fortjent å sjå på Beavis and Butthead i matpausane mine. 10 timars arbeidsdag også i dag. Nei, dette er bra. Finst ikkje gjennomvåt og iskald, eg.

 

edit: blæææster guilty pleasures då, og er det nokon som kan sin GP, så er det meg. Så den biten er bra då.

Endret av Teitgutt
Lenke til kommentar

Ikke alltid man har tilgang til å lære seg noe nytt på jobb. Jeg kunne f.eks. tenkt og lært meg et nytt språk eller noe i den duren, men når alskens porter er stengt og man ikke får tilgang til VPN e.l., så sitter man plutselig der og kjeder seg på jobb. Selv endte jeg opp med å scanne bilder fra arkivet, men jeg fikk aldri svar på hvor jeg skulle legge dem, eller tilgang til noe digitalt arkiv, så de ligger - så vidt jeg vet - fortsatt på harddisken på jobb-maskina mi.

Lenke til kommentar

 

8 timers "arbeidsdag" bestående av å se på en skjerm og ta et par telefoner, nesten så jeg gleder meg til ferien er over

8 timers arbeisdag, lest noen E-Poster og kastet noen pappesker.

:confused:

Hvorfor gjør dere ikke noe annet nyttig i mens? Lærer dere nye ferdigheter innen ett eller annet.

 

Det er vel opp til en hver, men det hender jeg bruker ledig tid til slikt.

 

I dag har jeg brukt en del til på Domoticz hjemmeautomasjon, samt sett på TV-benker

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Det kommer veldig an på hvor man jobber, og hvor IT-kyndige folka rundt deg er. Enkleste jeg gjorde om jeg ville late som jeg jobba, var å åpne CMD og gjøre noe så banalt som å pinge noe i x antall minutter, og la det stå og gå, og hvis noen spurte meg hva jeg gjorde, alt-tabba jeg tilbake og gav dem noe teknisk mumbojumbo. Vanligvis om nettet eller java. Dette til tross for at jeg absolutt ikke hadde noe med IT å gjøre, da det ble handtert av folk et helt annet sted enn her på Orkanger.

 

Nuvel. Det er få ting som er så effektive til å vekke meg, som en kraftig eksplosjon. Noe jeg også kunne vært foruten, så klart. Jeg liker å sove, jeg liker ikke å hoppe ut av mitt gode skinn - samt min komfortable seng, fordi huset rister og det bråker som faen.

Lenke til kommentar

Ja, men du har en ordentlig jobb, kontra hva jeg hadde. :p

 

Jeg satt foran en tastatur og skrev skit (skjønt, om man sammenligner det med det smøreriet Dagbla', VG, Se & Hør, TV2 etc produserer, kan man jo nesten si at hva enn jeg knota ned, kan sammenlignes med mer knoteriet til mer seriøse bladfyker) tre dager i uka i tre år. Samt klippa sammen og prøvde å forbedre horrible klipp filma med en eldre iPhone holdt i loddrett posisjon og av en person som ikke er vant til å filme noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...