Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Shit happens, kunne vært værre.

 

Skjønner det vel litt selv når jeg setter meg på pcen på natta når jeg ikke får sove og banner over at jeg ikke kjøpte sykkeldeler jeg så på finn.no for noen dager siden, men ikke innså at jeg kunne trengt før i dag.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Googlet "evighetskule sår" eller noe, så kom jeg inn på diskusjon til et innlegg jeg selv skrev ifjor haha :( :( jeg har visst ikke forandret meg så mye som jeg trodde :ph34r:

Lenke til kommentar

Sovnet litt over midnatt, våknet nå. Drømte at jeg ble jaget - og spist - av to dinosaurer i en forsteinet skog på en øy utenfor Stavanger. o_O Det er slik at jeg fortsatt "kjenner" det i rompa og beina, hvor jeg først ble bitt.

 

WTS god fantasi.

Jeg drømte at både jeg og kjæresten måtte begynne på barneskolen igjen, som merkelig nok begynte med 8. klasse. Vi skulle dog begynne i 9. Så er ikke sikker på om underbevisstheten min egentlig tok feil av skolene og mente ungdomsskolen, eller om det i drømmen min var et helt annet system.

 

Uansett. Dette likte vi jo ikke, men når jeg ringte han som hadde bestemt dette, ble vi sendt på en øde øy uten mobildekning eller noe. Og jeg måtte grave tunnell for å komme til et sted med dekning. Før dette forresten, fortalte jeg naboen til min far om den nye bestemmelsen, og hun sa vi måtte ta kontakt med advokat eller noe. Etter det var det vi våknet på øya. Husker ikke hvordan det endte.

Lenke til kommentar

Nå har alle andre på den nye arbeidsplassen min dratt hjem. Så da trenger jeg ikke å late som jeg jobber lenger. Nå har jeg kommet sist to ganger, så nå skal jeg komme først og gå sist resten av uka.

 

Kjipt at vinkjelleren er det eneste rommet jeg ikke har tilgang til.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Sitat fra min bror:

"That awkward moment når man går til jobb på Blindern på morran og er nesten 175 cm høy, har på sort jakke, har grå sko og er en hvit mann som kan engelsk."

Ja, det var rette dagen for det. :wee:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det håper jeg da virkelig ikke om det bare er å ta ett surfebrett og padle i land. Det rømte også en fra Ila da jeg gikk på ungdomskolen. Det ble det litt mer rabalder av. Ble ikke noe skole den dagen.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

jeg har et ærlig og redelig(??) spørsmål: har dere noen gang blitt kåt av dere selv?

 

http://direkte.vg.no/studio/nyhetsdoegnet?tab=1#!verbatimId=55c330a95152f76061cde46a

 

Sverige: Mann truet med å tenne på seg selv

En mann helte torsdag formiddag bensin over seg selv på Migrationsverkets kontor i Boden i Sverige, melder Aftonbladet.

 

- Det er en mann som har helt bensin på seg selvog truet med å tenne på, sier Tomas Schäufele ved Norrbotten-politiet til avisen.

 

Meldingen kom i 11-tiden, og de ti personene som var på kontoret har evakuert lokalene. Mannen som truet med å tenne på seg selv er blitt tatt hånd om av politiet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...