Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

SÅÅÅÅÅ deilig det var å få Windows 10, er så mye bedre :D

 

Fikk testa pizzastein for første gang i dag, etter å ha hatt i hus for over et år. Her er vi effektive gitt!

Trives med win7 jeg, kunne aldri tenkt meg å bruke en av de nyere...Det skjer vel først når programmer slutter å støtte win7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shit ass. Jeg hadde en merkelig drøm i dag tidlig. For det første hadde jeg kjæreste, som er merkelig nok i seg selv. Jeg og kjæresten min satt i et auditorium og snakket sammen. Så ble hun plutselig til en tupperware-boks med lasagne. Så kom en gjeng studiekamerater og spurte hvorfor jeg snakket med en tupperware-boks med lasagne.

Lenke til kommentar

Shit ass. Jeg hadde en merkelig drøm i dag tidlig. For det første hadde jeg kjæreste, som er merkelig nok i seg selv. Jeg og kjæresten min satt i et auditorium og snakket sammen. Så ble hun plutselig til en tupperware-boks med lasagne. Så kom en gjeng studiekamerater og spurte hvorfor jeg snakket med en tupperware-boks med lasagne.

Mhh, hater når kjæresten min egentlig er lasagne..

Lenke til kommentar

Det er noe eget med jærbiff fra Idsøe, altså.

 

Spiste en svært god ytrefilet i dag. Med perlepoteter fra Frosta, timian fra et eller annet sted i trønderland, kryddersmør fra hvor enn Jacob's holder til, spansk rødvin, og asparges fra kontinentet - stekt i smør fra Oppland, og salat fra rett bak huset. Har fortsatt den herlige smaken av biffen i kjeften. :love:

Lenke til kommentar

Sjekka ut matfestivalen i Trondhjem i dag. God på mat, men mer skuffende på drikke. Vann med frukt og urter, skremmende mye forskjellig pale ale (ikke noe for meg), og litt rødvin og hvitvin. Synes det er for dårlig å kalle seg matfestival når man ikke har et cava-telt, engang.

 

Jeg syntes nå ølteltet var ganske bra jeg da. Det var da mer enn nok øl og smake på  :huh:

 

Hvor var det vin?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Jeg er vel bare kjedelig når det kommer til øl. Lager, pils, eller stout, holder for meg. Blir det for fruktig (les: hver eneste IPA jeg har smakt), kan jeg tøyle min interesse, det samme gjelder de porterene jeg har drukket, de blonde, de ravfargede, de røde, og mye annet rart fra mikrobryggeri jeg har smakt meg gjennom.

 

Jeg er han kjedelige fyren som - hvis stilt med et valg på en pub - åpner det hele med en Kronenbourg 1664 (Blanc smaker Tropo) eller en Brooklyn Lager, før jeg leter meg gjennom utvalget til jeg finner noe jeg liker, samt klage på alt jeg ikke liker. Sånn alt i alt, er nok det greieste bare å la meg drikke pilsen min, og jatte med, eller "glemme" å invitere meg neste gang (sånn, da har jeg sikra meg i fall noen av ølhundene her inne skulle finne på å invitere meg med på noe fancy ølsmaking).

 

Det var vel i all hovedsak vin på "restaurantene", samt den "skybaren" som lå på gateplan, men det var også noe vin fra Namsos eller Namdal bortover mot teltene til "smak fra Røros" eller hva de kalte seg.

 

Hadde nesten vært fristende å sprette en flaske Freixenet nå, bare for endelig å få cavaen min, men det er sikkert greit å la være. Særlig om jeg klarer å overtale noen til å øvelseskjøre i et par timer med meg.

Lenke til kommentar

Har fortsatt den herlige smaken av biffen i kjeften. :love:

 

That's what she said.

 

Faen. Nå kom jeg på at jeg glemte av hele matfestivalen som var for en uke siden. :hm: Hadde faktisk gledet meg til det, og så glemmer jeg hele greia. Er det mulig. :wallbash:

 

Kjeppern. Hvis det er en trøst, er det en matfestival i Bergen i september.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...